Gjest femme Skrevet 5. oktober 2006 #621 Del Skrevet 5. oktober 2006 Silverthorn - Raymond Feist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 13. oktober 2006 #622 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nostalgia; har også lest elleve minutter av Paulo Coelho. Ble også veldig skuffet. Hadde veldig store forhåpninger spesielt siden boken jeg hadde lest før var Alkymisten av Coelho, som jeg syntes var fantastisk! Men vil anbefale Zahir. Det er kanskje ikke det beste jeg har lest, men den har utrolig mange gode poenger Nå i det siste har jeg lest Anne B. Ragde med Berlinerpoplene og Eremittkrepsene. Var kjempefornøyd. Men likt ikke slutten i eremittkrepsene! Jeg vil jo vite hvordan det går! Nå har jeg begynt å lese Dan Browns "den digitale festning". Er veldig fornøyd så langt. Selvom jeg syntes måten han legger opp bøkene sine er veldig lik. Men så er det bra underholdning da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #623 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er akkurat ferdig med New-York-trilogien av Paul Auster. Må si jeg ble litt skuffet jeg altså, hadde kanskje for høye forventninger? Mulig det er meg som ikke skjønner poenget i denne boken, men jeg synes den var usannsynlig og "important" på en måte. Ikke den beste til Paul Auster iallefall. (Nå får jeg sikkert mange bokelskere etter meg her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. oktober 2006 #624 Del Skrevet 13. oktober 2006 Erlend Loe - Tatt av kvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #625 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg leser pensum, pensum, pensum og Barabbas av Pär Lagerkvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alyx Skrevet 13. oktober 2006 #626 Del Skrevet 13. oktober 2006 Haruki Murakami - Trekkoppfuglen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. oktober 2006 #627 Del Skrevet 13. oktober 2006 Leser som vanlig mange bøker samtidig, men er litt ekstra oppslukt i "Little Women" av Louisa May Alcott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. oktober 2006 #628 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har endelig fått tak i Pratchetts "Wintersmith", og er så vidt igang. (Men leser nok mest om babyer og amming i alle bøkene Jordmor har gitt meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 13. oktober 2006 #629 Del Skrevet 13. oktober 2006 Siste til Faldbakken. Var det "Frosten" den het, tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. oktober 2006 #630 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har endelig fått tak i Pratchetts "Wintersmith", og er så vidt igang. ← Jeg så veldig fram til denne (og var veldig glad da det viste seg at Norli solgte denne over en uke før egentlig utgivelsedato). Elsket både Wee Free Men og Hat Full of Sky. Så til tross for at jeg har hatt den i en mnd har jeg ikke lest mer enn en tredjedel, rett og slett fordi jeg syntes den var litt skuffende. Kan ikke helt sette fingeren på hva det er. :klø: Håper den tar seg opp etterhvert. Egentlig synes jeg mange av Pratchetts bøker begynner litt tregt, og jeg tror jeg glemmer det hvert eneste år når den nye boken kommer. Kanskje jeg skal finne den fram igjen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. oktober 2006 #631 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg så veldig fram til denne (og var veldig glad da det viste seg at Norli solgte denne over en uke før egentlig utgivelsedato). Elsket både Wee Free Men og Hat Full of Sky. Så til tross for at jeg har hatt den i en mnd har jeg ikke lest mer enn en tredjedel, rett og slett fordi jeg syntes den var litt skuffende. Kan ikke helt sette fingeren på hva det er. :klø: Håper den tar seg opp etterhvert. Egentlig synes jeg mange av Pratchetts bøker begynner litt tregt, og jeg tror jeg glemmer det hvert eneste år når den nye boken kommer. Kanskje jeg skal finne den fram igjen i kveld. ← Jeg er delvis enig med deg. (Både i det at bøkene har blitt litt tregere, og at jeg glemmer det før det kommer en ny bok, og gleder meg vilt! ) Men så er det det at det kommer et blinkskudd innimellom. Tror "Going Postal" var en av de jeg har ledd mest av på fryktelig lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. oktober 2006 #632 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tror "Going Postal" var en av de jeg har ledd mest av på fryktelig lenge! ← Ja, den var veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 14. oktober 2006 #633 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ines, jeg elsker deg av Isabel Allende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 16. oktober 2006 #634 Del Skrevet 16. oktober 2006 The Kite Runner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 17. oktober 2006 #635 Del Skrevet 17. oktober 2006 I dag skal jeg begynne på Hedda Gabler. Skal se stykket på National snart. Og Gengangere, som jeg leste for en måned siden frister til mer Ibsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 19. oktober 2006 #636 Del Skrevet 19. oktober 2006 Bismarck-bok, ble jaggu usikker på om den heter jakten på bismarck eller bismarck bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. oktober 2006 #637 Del Skrevet 19. oktober 2006 Erlend Loe - Doppler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #638 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Akkurat ferdig med "Historien om Pi". Bra historie. Leser nå "Ekstremt høyt og utrolig nært" av Jonathan Safran Foer. Fenger. Endret 19. oktober 2006 av Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2006 #639 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er nettopp ferdig med Belle de jour- En callgirls intime betroelser....Og de var intime .. . Nå holder jeg på med Jonathan Strange og herr Norell av Susanne Clarke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 20. oktober 2006 #640 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da var jeg ferdig med Kompani Orheim (fantastisk!), og er nå gått i gang med "Odel" av Anne Karin Elstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå