Gjest Gjest_Ninni_* Skrevet 1. oktober 2006 #601 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg leser for tiden Ut å stjæle hester av Per Petterson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 1. oktober 2006 #602 Del Skrevet 1. oktober 2006 Leser Gjennom ilden av Lasse Gustavson. Har hatt den en stund, men har ikke orket å lese den før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #603 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg leser "en sak har minst tre sider" av Marian Keyes. Kjempefestlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. oktober 2006 #604 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg leser for tiden Ut å stjæle hester av Per Petterson. ← Åh, den er så fin Skulle ønske jeg hadde den ulest Jeg leser Elleve minutter av Paulo Coehlo. Har lest 1/3 og synes den er pinlig platt og fjasete. Er veldig skuffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. oktober 2006 #605 Del Skrevet 2. oktober 2006 Villanden av Henrik Ibsen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. oktober 2006 #606 Del Skrevet 2. oktober 2006 "Glassjøen" av Maeve Binchy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. oktober 2006 #607 Del Skrevet 3. oktober 2006 Engler i LA - Marian Keyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. oktober 2006 #608 Del Skrevet 3. oktober 2006 Magda Szabo: Døren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #609 Del Skrevet 3. oktober 2006 Inkarnasjon av Tormod Haugland. Liker den godt - han er en fin forfatter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. oktober 2006 #610 Del Skrevet 3. oktober 2006 "Falketårnet", Erik Fosnes Hansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #611 Del Skrevet 3. oktober 2006 Otherland-serien til Tad Williams. Og nå skjedde det nettopp noe kjempetrist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #612 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skal begynne på "Historien om Pi", av Yann Martel i dag. Spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 4. oktober 2006 #613 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg leser Bart D. Ehrman- Lost Christianities Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 4. oktober 2006 #614 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er ferdig med Tatt av vinden nå. Leste den sist da jeg var 15, og trodde nok at jeg ikke ville like den like godt nå, men jo da, den funker fortsatt. Begynte på Marian Keyes 'En sak har alltid tre sider' i går for å se hva hypen handler om. Ganske morsom så langt, men kanskje litt vel krampe noen steder. Neste blir 'The last days of dogtown' av Anita Diamant (for et navn! ) som jeg fikk til bursdagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 4. oktober 2006 #615 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skal begynne på "Historien om Pi", av Yann Martel i dag. Spent. ← Er spent på hva du synes om denne. Kom gjerne med rapport underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #616 Del Skrevet 4. oktober 2006 Paris Hilton - Confessions of an heiress eller noe sånt. Biografien iallefall, ganske festlig avbrekk i all pensumlitteraturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. oktober 2006 #617 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har nettopp begynt på En sak har minst tre sider av Marian Keyes. Bra så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 5. oktober 2006 #618 Del Skrevet 5. oktober 2006 Self-made Man : My Year Disguised as a Man Norah Vincent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2006 #619 Del Skrevet 5. oktober 2006 Turneren av Knut Faldbakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 5. oktober 2006 #620 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nå leser jeg "Kompani Orheim" av Tore Renberg. Vanvittig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå