Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Personlig foretrekker jeg Poirot framfor de andre detektivene. Noen favoritter er The Murder of Roger Ackroyd (den er vel en klassiker),  Cards on the Table, Murder on the Orient Express, The Clocks og The ABC Murders. Av andre Agatha Christie bøker synes jeg også And Then There Were None er veldig god, og selvbiografien hennes er fantastisk, men den er vel mer for Agatha Christie-fans enn de som liker krim.

Anne Holt skriver gode krimbøker :)

Ellers anbefaler jeg krimbøker av Val McDermid (spesielt Killing The Shadows synes jeg er bra).

Takk for mange anbefalinger, blir nok en tur på biblioteket snart :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder på med en bok som heter " 102 minutter ". Den handeler om World Trade Center, fra bygningene ble truffet av flyet til de raste sammen. Den kan virkelig anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt på Kafka på stranden, av Murakami i dag. Store forventninger.

Denne er jeg akkurat ferdig med. Leste den på engelsk, og det er en av de beste bøkene jeg har lest. Du har noe å glede deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser to bøker akkurat nå.

Hateship, friendship, courtship, loveship, marriage

av Alice Munro

og

You Are Not a Stranger Here

av Adam Haslett

Begge er novellesamlinger og virker okay så langt (men jeg har ikke lest langt ennå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på Kafka på stranden, av Murakami i dag. Store forventninger.

Hei Sprilla, når du blir ferdig med boken må du gjerne komme i dagboken min og si hva du synes. Vi har en boksirkel gående, og Kafka på stranden er boka som leses til 1. oktober. Etter det diskuterer vi. Men bare hvis du har lyst altså :)

Jeg leser to bøker akkurat nå.

Hateship, friendship, courtship, loveship, marriage

av Alice Munro

Å, Alice Munro er fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

I kveld skal jeg endelig få satt meg ned med Carlos Ruiz Zafón "Vindens skygge".

Gleder meg... men først må jeg snike meg inn i dagboka til Ciara å se litt på denne boksirkelen... Noe sånn har jeg savnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga opp Hemingway, jeg, selv så liten den romanen er (eller så lang den novellen er?). Jeg kjente på meg at dette ble pliktlesing, og det gadd jeg bare ikke.

Nå har jeg plukket opp Genanse og verdighet av Solstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sprilla, når du blir ferdig med boken må du gjerne komme i dagboken min og si hva du synes. Vi har en boksirkel gående, og Kafka på stranden er boka som leses til 1. oktober. Etter det diskuterer vi. Men bare hvis du har lyst altså :)

Å, Alice Munro er fantastisk :)

Jeg skal komme innom! Så spennende med en boksirkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal komme innom! Så spennende med en boksirkel!

Så artig med flere folk i Ciaras boksirkel! :)

Jeg har nettopp begynt på "Skjebnefangeren" av Susanne Pari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har akkurat begynt på "Den lukkede bok" av Jette A. Kaarsbøl. Noen som har lest den?

Ja, den har jeg lest for en stund siden. Synes det var en kjempefin bok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...