Prinsesse på erten Skrevet 21. september 2006 #561 Del Skrevet 21. september 2006 Leste ferdig Gengangere i går. Og nå står Bienes hemmelige liv for tur. Må sjekke ut hva alt dette oppstyret handler om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2006 #562 Del Skrevet 21. september 2006 har nettopp lest ferdig "Jenny" av Jonas Gardell.Kan anbefales på det varmeste for dem som likte "en komikers oppvekst" og "en ufo gjør entre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #563 Del Skrevet 21. september 2006 Det er veldig gøy å lese slike klassikere ← Ja, jeg er forelsket i klassikere! Jeg er faktisk såpass konservativ at jeg leser veldig lite ny litteratur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 21. september 2006 #564 Del Skrevet 21. september 2006 De beste blant oss - Helene Uri ← Hvordan er den? Jeg har nettopp lest "Honningtunger" av samme forfatter, må innrømme at den skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 21. september 2006 #565 Del Skrevet 21. september 2006 Har akkurat kjøpt Anna Gavalda "Hunting and Gathering" - Egentlig en fransk bok, men det blir litt trått å lese på orginalspråket, gitt. Boken skal være litt i genre som filmen "Amelie fra Montmartre" så jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 21. september 2006 #566 Del Skrevet 21. september 2006 Holder på med "Labyrinten" av Kate Mosse. Veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #567 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg leser Kvinner fra Venus, Menn fra Mars av John Gray, og den er ikke akkurat imponerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #568 Del Skrevet 21. september 2006 Nå holder jeg på med Villspor av Henning Mankell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mint Skrevet 22. september 2006 #569 Del Skrevet 22. september 2006 Har nettopp avsluttet "kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese. Fantastisk bra lite verk og anbefales på det varmeste. Nå tenkte jeg å gå igang med noe mer i krimsjangeren. Kanskje "Parfymen".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 22. september 2006 #570 Del Skrevet 22. september 2006 Har nettopp avsluttet "kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Jan Wiese. Fantastisk bra lite verk og anbefales på det varmeste. Nå tenkte jeg å gå igang med noe mer i krimsjangeren. Kanskje "Parfymen".. ← Åååå, jeg blir helt varm om hjerterota når jeg hører den boktittelen... Beste boka i hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 22. september 2006 #571 Del Skrevet 22. september 2006 Har begynt på kriminalromanen "Evas øye" av Karin Fossum. Har ikke lyst så mye ennå, så vet ikke helt om den er bra eller dårlig, men de andre bøkene jeg har lest av Karin Fossum er i alle fall veldig bra. Noen som har noen bra krimbøker å anbefale? Har leste det meste av Unni Lindell og Karin Fossum. Har hørt at Henning Mankell og Agatha Christie sin bøker er bra, synes dere det også? Vurderer nemlig å låne noen av de på biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. september 2006 #572 Del Skrevet 22. september 2006 Har begynt på kriminalromanen "Evas øye" av Karin Fossum. Har ikke lyst så mye ennå, så vet ikke helt om den er bra eller dårlig, men de andre bøkene jeg har lest av Karin Fossum er i alle fall veldig bra. Noen som har noen bra krimbøker å anbefale? Har leste det meste av Unni Lindell og Karin Fossum. Har hørt at Henning Mankell og Agatha Christie sin bøker er bra, synes dere det også? Vurderer nemlig å låne noen av de på biblioteket. ← Synes Agatha Christie er bra. (Men best på engelsk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. september 2006 #573 Del Skrevet 22. september 2006 Synes Agatha Christie er bra. (Men best på engelsk...) ← Ja, Agatha Christie er veldig bra (ikke uten grunn at hun er en av verdens bestselgende forfattere). Og de må selvsagt leses på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 22. september 2006 #574 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hvilke bøker av Agatha Christie er best synes dere? Hvilken burde jeg låne først? Endret 22. september 2006 av *Butterfly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. september 2006 #575 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hvilke bøker av Agatha Christie er best synes dere? Hvilken burde jeg låne først? ← Personlig foretrekker jeg Poirot framfor de andre detektivene. Noen favoritter er The Murder of Roger Ackroyd (den er vel en klassiker), Cards on the Table, Murder on the Orient Express, The Clocks og The ABC Murders. Av andre Agatha Christie bøker synes jeg også And Then There Were None er veldig god, og selvbiografien hennes er fantastisk, men den er vel mer for Agatha Christie-fans enn de som liker krim. Endret 22. september 2006 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #576 Del Skrevet 22. september 2006 For tiden går det dessverre mest i "klart du kan boken" (maxbo) Skulle gjerne hatt 10 timer mer i døgnet ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #577 Del Skrevet 23. september 2006 Noen som har noen bra krimbøker å anbefale? ← Anne Holt skriver gode krimbøker Selv holder jeg på med "for dagene er onde" av Anne Karin Elstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smusse Skrevet 23. september 2006 #578 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg leser Auschwitz av Laurence Rees. Lærerik, men dyster bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 23. september 2006 #579 Del Skrevet 23. september 2006 Personlig foretrekker jeg Poirot framfor de andre detektivene. Noen favoritter er The Murder of Roger Ackroyd (den er vel en klassiker), Cards on the Table, Murder on the Orient Express, The Clocks og The ABC Murders. Av andre Agatha Christie bøker synes jeg også And Then There Were None er veldig god, og selvbiografien hennes er fantastisk, men den er vel mer for Agatha Christie-fans enn de som liker krim. ← And Then There Were None er superspennende! Hørte jeg den på norsk på lydbok, den heter Ti Små Negerbarn, lest av John Yngvar Fearnley. Den lydboken kan virkelig anbefales, der er noe av det mest spennende jeg har hørt! Jeg får fremdeles grøsninger når jeg tenker på den uhyggelige musikken de hadde Jeg fikk ihvertfall lånt den på biblioteket for noen år tilbake. Ellers anbefaler jeg krimbøker av Val McDermid (spesielt Killing The Shadows synes jeg er bra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 23. september 2006 #580 Del Skrevet 23. september 2006 Jo Nesbø : Sorgenfri Liker den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå