Elbereth Skrevet 19. september 2006 #541 Del Skrevet 19. september 2006 "A Time to Die" - Wilbur Smith. Neste uke skal jeg på ferie, og da har jeg "bevæpnet" meg med tre bøker av Diana Gabaldon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måneperle Skrevet 19. september 2006 #542 Del Skrevet 19. september 2006 Akkurat nå leser jeg Ut å stjæle hester av Per Petterson, fordi jeg måtte legge fra meg Havfruestolen av ren skuffelse...hadde enorme forventninger etter Bienes hemmelige liv:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. september 2006 #543 Del Skrevet 19. september 2006 "Ulvenatten" av Tom Egeland Kom aldri igang sist jeg begynte på den, men i morges holdt jeg på å bli med banen for langt, for den var spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 19. september 2006 #544 Del Skrevet 19. september 2006 Kafka på stranden av Haruki Murakami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 19. september 2006 #545 Del Skrevet 19. september 2006 "A very short introduction to the Spanish civil war". Litt tørr innimellom, men kjekt å lære noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 19. september 2006 #546 Del Skrevet 19. september 2006 De beste blant oss - Helene Uri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #547 Del Skrevet 19. september 2006 The Blindfold av Siri Hustvedt, og så langt liker jeg den veldig godt. Jeg har også forsøkt meg på to bøker av Fosnes Hansen, Salme ved reisens slutt og Falketårnet, men ga opp begge to etter få sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 19. september 2006 #548 Del Skrevet 19. september 2006 lord of the flies, liker den så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 20. september 2006 #549 Del Skrevet 20. september 2006 Harlan Coben, No second chance. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. september 2006 #550 Del Skrevet 20. september 2006 Doppler, Erlend Loe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. september 2006 #551 Del Skrevet 20. september 2006 lord of the flies, liker den så langt ← Den er bare helt syk. Veldig bra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 20. september 2006 #552 Del Skrevet 20. september 2006 Halvbroren av Lars Saabye Christensen - på fransk Har hatt så lyst til å lese den, og så fant jeg den på den lokale bokhandelen. Har det med ¨å lese på originalspråket hvis jeg kan, men ikke så mange norske bøker her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. september 2006 #553 Del Skrevet 20. september 2006 Gert Nygårdshaug: Rødsonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. september 2006 #554 Del Skrevet 20. september 2006 Gert Nygårdshaug: Rødsonen ←Er den bra? Jeg elsker Fredric Drum-bøkene, så jeg klør i fingrene etter å få tak i denne. Men det er den siste som kommer ut, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #555 Del Skrevet 20. september 2006 Nå leser jeg Aeneiden av Vergil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. september 2006 #556 Del Skrevet 20. september 2006 Er den bra? Jeg elsker Fredric Drum-bøkene, så jeg klør i fingrene etter å få tak i denne. Men det er den siste som kommer ut, er det ikke? ← Å ja, jeg er kjempefan selv og har gledet meg i evigheter! Dette er den tiende og siste boka om Fredric Drum/Skarphedin Olsen, og vi som har lest alle de andre bøkene får visstnok gåten om forholdet mellom dem oppklart... Er så spent! Og jeg er enig i at det er trist at serien er over, men samtidig har Gert skrevet så mye annet bra at jeg ikke er så lei meg. Det kommer sikkert mye mer fantastisk fra den kanten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. september 2006 #557 Del Skrevet 20. september 2006 Nå leser jeg Aeneiden av Vergil. ← Det er veldig gøy å lese slike klassikere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2006 #558 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg leser The Wind-Up Bird Chronicles av Haruki Murakami. Stikkord: surrealistisk, men også veldig fascinerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. september 2006 #559 Del Skrevet 20. september 2006 Og jeg er enig i at det er trist at serien er over, men samtidig har Gert skrevet så mye annet bra at jeg ikke er så lei meg. Det kommer sikkert mye mer fantastisk fra den kanten! ←Sant nok! Nå har jeg ikke lest annet enn "Afrodites basseng" utenom Drum-bøkene, men den likte jeg kjempegodt, så jeg må prøve å få tak i de andre også. Men jeg kommer til å savne Fredric/Skarphedin, herlig(e) type®! (Kanskje like greit at det er slutt forresten, jeg ble alltid så fryktelig rødvinstørst av de bøkene! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. september 2006 #560 Del Skrevet 20. september 2006 Sant nok! Nå har jeg ikke lest annet enn "Afrodites basseng" utenom Drum-bøkene, men den likte jeg kjempegodt, så jeg må prøve å få tak i de andre også. ← Å, de to beste bøkene han har skrevet er Mengele Zoo og Himmelblomsttreets muligheter. Har du ikke lest dem, har du virkelig noe å se fram til! Skulle nesten ønske jeg hadde dem ulest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå