Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #501 Del Skrevet 7. september 2006 Enig i at Mengele Zoo er super... Har du da lest Himmelblomstreets muligheter og Afrodites basseng? De er på en måte fortsettelsen av Mengele Zoo. Selv om Mino ikke er hovedperson i noen av disse, så er han med... ← Jaaaa... de er også veldig gode, men elsker Mengele Zoo.. Kanskje du har lest Prost Gotvins Geometri, samme forfatter, har på en måte en liten minisammenheng med de tre andre bøkene, litt treg begynnelse, men så er den ganske bra egentlig altså Ellers takk for tipset, selv om jeg hadde lest bøkene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #502 Del Skrevet 7. september 2006 Mino ai låv ju.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. september 2006 #503 Del Skrevet 7. september 2006 Etikk i sykepleien. Riktignok en pensumbok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 7. september 2006 #504 Del Skrevet 7. september 2006 Fra sublim kunst til konseptkunst, - Skuespillerkunst 1750 - 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 8. september 2006 #505 Del Skrevet 8. september 2006 Mino ai låv ju.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 8. september 2006 #506 Del Skrevet 8. september 2006 pensum til studiet mitt.Skal konte om bare noen dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella- Skrevet 8. september 2006 #507 Del Skrevet 8. september 2006 Ingen akkurat nå, må komme meg en tur på biblioteket snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #508 Del Skrevet 8. september 2006 "Smuleklubbens skamløse søstre" - Mian Lodalen. eller leser og leser, jeg har akkurat hentet den på biblioteket, og begynner nok på den etter jobb i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 9. september 2006 #509 Del Skrevet 9. september 2006 23-salen av Ingvar Ambjørnsen. Det er debutromanen hans fra -81, som baserer seg på hans opplevelser fra det året han jobbet som pleiemedhjelper på Lier Psykiatriske. "23-Salen er et stykke norsk samtidshistorie. Hendelsene jeg beskriver er hentet fra min egen hukommelse, slik jeg opplevde dem da jeg arbeidet som pleiemedhjelper på Lier sykehus i 1974 og -75. I skildringen av sykehuset er det bare navnene på personene i boken som er oppdiktede. De eneste personene jeg har vært nødt til å dikte opp, var pleierne med de kritiske holdningene til sykehuset. De fantes dessverre ikke i virkeligheten" - skriver han selv i forordet til boken. Verdt å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2006 #510 Del Skrevet 9. september 2006 En langvarig forlovelse Litt usikker på om det er min type bok, men jeg har bare lest noen få sider foreløpig. Mulig jeg legger den fra meg og finner en annen i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava Skrevet 10. september 2006 #511 Del Skrevet 10. september 2006 For øyeblikket leser jeg Middlemarch av George Elliot (pseudonym, var egentlig en dame ) Litt av en murstein av en bok, og har ennå ikke kommet så langt da Boken anbefales på det varmeste, underholdende og gjennomtenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #512 Del Skrevet 10. september 2006 Kongens merke, husker ikke forfatteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 10. september 2006 #513 Del Skrevet 10. september 2006 Harens år av Arto Paasilinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 10. september 2006 #514 Del Skrevet 10. september 2006 Until the real thing comes along ~ Elizabeth Berg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. september 2006 #515 Del Skrevet 10. september 2006 Den digitale festning av Dan Brown (lydbok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 10. september 2006 #516 Del Skrevet 10. september 2006 Kafka på stranden av Murakami. Har ikke kommet veldig langt i den ennå, men jeg er kjempefasinert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 10. september 2006 #517 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg leser om stakkars Madame Bovary. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2006 #518 Del Skrevet 10. september 2006 Siden jeg var usikker på "en langvarig forlovelse", begynte jeg på "Born to buy" av Juliet b Schor. (faglitteratur...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. september 2006 #519 Del Skrevet 10. september 2006 Lolita, Vladimir Nabokov. Dvs. er nettopp ferdig og vet ikke hva jeg skal lese nå. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #520 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg leser Danselærerens tilbakekomst av Mankell, og den er kjeeedelig. Repetere, repetere, repetere. 400 sider kunne lett vært 250 om han bare kuttet ut å fortelle alt fire ganger. Endret 12. september 2006 av Spinone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå