Gjest Anneli Skrevet 2. september 2006 #481 Del Skrevet 2. september 2006 Har akkurat lest ut Doppler, og fikk en påminnelse om hvorfor Erlend Loe er helten min. :-D Bøkene hans får meg alltid i godt humør. Neste på listen blir vel Bienes hemmelige liv av Sue Monk Kidd, bare fordi jeg "må". (Fikk den gratis.) ← Jeg likte også Doppler, - og Bienes Hemmelige Liv er nydelig, så det er ikke den verste boken å "måtte" lese i alle fall!! Selv leser jeg American Phsyco av Bret Easton Ellis akkurat nå. Den er grotesk og makaber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristessa Skrevet 2. september 2006 #482 Del Skrevet 2. september 2006 Siste boken jeg leste ut var Until I Find You av John Irving. Blir alltid litt demotivert når jeg har lest ut en så tjukk bok, men har i alle fall begynt og vel så det på A Million Little Pieces av James Frey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 4. september 2006 #483 Del Skrevet 4. september 2006 Akkurat nå er det "Tyvenes marked" av Jan Guillou som ligger på nattbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 4. september 2006 #484 Del Skrevet 4. september 2006 De fire leveregler av Don Miguel Ruiz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 4. september 2006 #485 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Bienes hemmelige liv gikk rett i hjerterota på meg iallefall. Tror de fleste får en god følelse av å lese den. Jeg har spist honning på brødskiva hver dag siden boka ble utlest, i juli. For tiden leser jeg Sjenanse og Verdighet, av Dag Solstad. Endret 4. september 2006 av Vilja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #486 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er nettopp ferdig med den og den var så bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 5. september 2006 #487 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har akkurat gjort meg ferdig med Eva Luna av Isabel Allende. Ojojoj, den var kjedelig! Når skal jeg lære at jeg egentlig ikke liker den forfatteren. Åndenes Hus er suveren, men resten: BLÆ! Nå har jeg kastet meg over Drageløperen. Og den er så langt altopplukende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. september 2006 #488 Del Skrevet 5. september 2006 Har nettopp lest ut The Undomestic Goddess av Sophie Kinsella, og har nettopp begynt på Can You Keep a Secret av samme forfatter. Nå har jeg kommet i en slik fase hvor jeg leser alle bøker på engelsk, og jeg føler jeg får så mye mer ut av det. Har hatt en slik fase før også, men dette er nesten avhengighetsskapende. Alt fra de gamle engelske klassikerne, til moderne bøker i Bridget Jones-sjangeren. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sønnavind Skrevet 5. september 2006 #489 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Bad boy av Knut Faldbakken. Endret 6. september 2006 av sønnavind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. september 2006 #490 Del Skrevet 5. september 2006 Å være der du er - Bent Falk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 5. september 2006 #491 Del Skrevet 5. september 2006 Den digitale festningen av Dan Brown. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #492 Del Skrevet 5. september 2006 Linn Ullmann - Et velsignet barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månelyst Skrevet 5. september 2006 #493 Del Skrevet 5. september 2006 ble ferdig med måneorkesteret av unni lindell og begynte på tatt av kvinnen av erlend loe i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. september 2006 #494 Del Skrevet 5. september 2006 Akkurat ferdig med Labyrinten, skal gyve løs på Orkestergraven hadde jeg tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #495 Del Skrevet 6. september 2006 Momo- kampen om tiden: Michael Ende (familiebok, à la Hobbiten, god historie). Vindens skygge: Carlos Ruiz Zafòn (En sykt god bok, den bare fenger på en eller annen måte, klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men jeg elsker den). Må bare nevne en bok jeg leste en gang, som jeg kommer til å lese igjen og igjen, Mengele Zoo: Gert Nygårdshaug (Jeg synes det er verdens aller beste bok, som jeg har lest, den er bare så utrolig bra). Smask:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #496 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg er akkurat ferdig med The Mermaid Chair (Havfruestolen på norsk) av Sue Monk Kidd, hun som skrev Bienes hemmelige liv. Dessverre var dette alt annet enn nydelig bie-liv. Dette var dårlig litteratur av typen "dame-roman". Anbefales absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 7. september 2006 #497 Del Skrevet 7. september 2006 Må bare nevne en bok jeg leste en gang, som jeg kommer til å lese igjen og igjen, Mengele Zoo: Gert Nygårdshaug (Jeg synes det er verdens aller beste bok, som jeg har lest, den er bare så utrolig bra). Smask:-) ← Enig i at Mengele Zoo er super... Har du da lest Himmelblomstreets muligheter og Afrodites basseng? De er på en måte fortsettelsen av Mengele Zoo. Selv om Mino ikke er hovedperson i noen av disse, så er han med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. september 2006 #498 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg ble nettopp ferdig med Den lille vennen av Donna Tartt. Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #499 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har lest ferdig danielle steel - en ny vår, men jeg klarer ikke bestemme meg for neste bok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 7. september 2006 #500 Del Skrevet 7. september 2006 Ansikt til Ansikt - Gunnar Staalesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå