Elbereth Skrevet 16. august 2006 #421 Del Skrevet 16. august 2006 Hm, glemte å skrive hva jeg leser nå... Sarah Paretsky, Bak murene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 16. august 2006 #422 Del Skrevet 16. august 2006 Honningtunger, av Helene Uri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 16. august 2006 #423 Del Skrevet 16. august 2006 Men bokhandleren sa at det kommer en tredje bok om familen neshov neste år! :-D ← Hva? Det får jeg ikke til å stemme. Jobber i bokhandel selv, og det siste jeg hørte var at Ragde ikke planla flere bøker i serien. Men hun kan jo selvfølgelig ha ombestemt meg, det ville i hvert fall jeg gjort om jeg var henne, særlig av økonomiske årsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 16. august 2006 #424 Del Skrevet 16. august 2006 "PS, jeg elsker deg.. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #425 Del Skrevet 16. august 2006 Hva? Det får jeg ikke til å stemme. Jobber i bokhandel selv, og det siste jeg hørte var at Ragde ikke planla flere bøker i serien. Men hun kan jo selvfølgelig ha ombestemt meg, det ville i hvert fall jeg gjort om jeg var henne, særlig av økonomiske årsaker ← Ja jeg hadde nemlig hørt det samme som deg... Men jeg håper "min bokhandler" har rett for de bøkene er fantastiske!! Jeg synes det var en forferdelig dum slutt på eremittkrepsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #426 Del Skrevet 17. august 2006 Siden jeg tydeligvis ikke er i stand til å ta lærdom av mine egne meninger og utbasunering om krim-litteratur tidligere i tråden, dro jeg til og leste nok en Miss Marple. Og nå er jeg sikker. Krim er IKKE for meg. *notere på lapp og henge på bokyhlla* Nå leser jeg Per Perssons debutbok, novellesamlingen Aske i munnen, sand i skoa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hustufta Skrevet 18. august 2006 #427 Del Skrevet 18. august 2006 En bok om silvametoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #428 Del Skrevet 18. august 2006 I morges ble jeg ferdig med Aske i munnen, sand i skoa, som selvsagt er skrevet av Per Petterson og ikke Per Persson som jeg skrev i forrige innlegg. Nå skal jeg lese novellesamlingen Lagunen og andre fortellinger av Janet Frame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #429 Del Skrevet 18. august 2006 Phillip Margolin - Borte, men ikke glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. august 2006 #430 Del Skrevet 18. august 2006 Clive Cussler: Skjebnetraktaten - alltid spennende bøker fra Clive Jonathan Safranfoer: Ekstremt høyt og utrolig nært - litt for spesiel for min smak Ian McEwan: Lørdag - lang innledning, virker kjedelig. Robert Wilson: De forsvunne hendene - Skriver bra nok, men slitsom med de spanske navnene Har nettopp avsluttet bok en og to (ca. 2000 sider) med Diana Gabaldon. Nå venter jeg i spenning til 3. bok kommer 25. september. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 18. august 2006 #431 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) I morges ble jeg ferdig med Aske i munnen, sand i skoa, som selvsagt er skrevet av Per Petterson og ikke Per Persson som jeg skrev i forrige innlegg. ← Var den bra? Jeg er veldig begeistret for Ut og stjæle hester og det hadde vært fint om de andre bøkene hans er like bra Endret 18. august 2006 av hilli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 18. august 2006 #432 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg holder på med Den tiende innsikt. Kjempespennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #433 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Var den bra? Jeg er veldig begeistret for Ut og stjæle hester og det hadde vært fint om de andre bøkene hans er like bra ← Jeg også liker veldig godt Ut og stjæle hester. Dessverre likte jeg ikke denne novellesamlingen like godt. Den har fått veldig bra kritikker, men for meg var det noe som skurret i fortellingene. Men jeg kommer nok til å prøve en av de andre romanene til Petterson senere. PS: Hører gjerne fra andre om de har lest annet av Petterson. Endret 18. august 2006 av Spinone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. august 2006 #434 Del Skrevet 18. august 2006 Ikke uten min datter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 18. august 2006 #435 Del Skrevet 18. august 2006 Nå er jeg ferdig med stormfulle høyder (wuthering hights) av Emily Brontë. Den var bare helt fantastisk! Anbefales på det varmeste! Nå har jeg så vidt begynt på Emma av Jane Austen. Før dette leste jeg iskaldt bedrag av Dan Brown, den var også kjempespennende! Noen her som har lest noe av søsteren til Charlotte og Emily Brontë og har noen synspunkter på det? Lurte å kanskje lese noe av henne neste gang igjen. Anne Brontë(?) heter hun vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #436 Del Skrevet 18. august 2006 The last of the Mohicans og Tyvenes Marked. Foreløbig tunge begge to.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 18. august 2006 #437 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg leser: "Hvordan lede seg selv". Elsker selvutviklingsbøker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 19. august 2006 #438 Del Skrevet 19. august 2006 Nå har jeg lest Afrodites basseng av Gert Nygaardshaug. Deretter begynte jeg på hans novellesamling Alkymisten, men den la jeg fra meg. Novellene hans er litt tungt fordøyeli noen ganger, og nå kjenner jeg at jeg trenger en pause m noe lettere lesning. Før disse leste jeg Alkymisten av Paolo Coelho, og DEN likte jeg godt! Nå tror jeg neste bok blir Millies flørt. Noen som har lest den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. august 2006 #439 Del Skrevet 19. august 2006 Marian Keyes - En sak har minst tre sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. august 2006 #440 Del Skrevet 20. august 2006 Nå leser jeg Unknown Man Number 89 av Elmore Leonard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå