Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Hvordan er denne?

Har du lest berlinerpoplene og eremittkrepesene? Jeg er nysgjerrig på hvordan arsenikktårnet er i forhold for jeg elsket de to andre.

Jeg har lest berlinerpopplene og eremittkrepsene...de var bare sinnsykt bra, håper det kommer en til av disse!!!

Jeg leste akuratt ut zona frigida også av Anne B. Ragde, denne var også veldig bra syns jeg.

Har såvidt begynt på arsenikktårnet nå, men syns den er veldig kjedelig i forhold til de andre, men har ikke kommet så langt enda, så håper den kommer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nynnes dagbok. Var nemlig på kino og så filmen i dag, og da måtte jeg jo bare kjøpe boka også. Fantastisk herlig lesning! Bridget Jones på dansk. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engler og Demoner av Dan Brown. Jeg slukte DaVinci-koden og Den Digitale Festning, går litt tregere med denne, men jeg er sikker på at jeg leser den ut rimelig kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt på "Case Histories". Husker ikke hva forfatteren heter, men ut i fra omslaget så er dette en populær bok i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser vismannen Taita av Wilbur Smith jeg. Har blitt helt hektet på bøkene hans! Andre som har lest noe av han og kan anbefale noe?

Ellers var ikke digital fortress (husker ikke den norske tittelen) så bra som de andre bøkene til Dan Brown syntes jeg, men helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser vismannen Taita av Wilbur Smith jeg. Har blitt helt hektet på bøkene hans! Andre som har lest noe av han og kan anbefale noe?

Ååå, den liker jeg også! Taita og den 7. gåten er favoritten, da. Har lest et par av bøkene hans om Courtney-familien også (husker ikke hva alle heter, men bl.a. Brennende kyst, Sverdets makt og Dolket, tror jeg), men synes ikke de er like bra. Har også lest en som heter Elefantenes sang (tror jeg), den mener jeg å huske var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med "Den evige gartner" av John le Carre. Den setter søkelyset på svært betenkelige metoder i farmasibransjen og anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med "Den evige gartner" av John le Carre. Den setter søkelyset på svært betenkelige metoder i farmasibransjen og anbefales på det varmeste.

Er det ikke den som nesten nettopp har gått på kino? The constant Gardener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers var ikke digital fortress (husker ikke den norske tittelen) så bra som de andre bøkene til Dan Brown syntes jeg, men helt ok.

Liker Smiths bøker om Courteney-familien. Den starter med "Ung manns land", veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke den som nesten nettopp har gått på kino? The constant Gardener

Jo, det stemmer. Fikk den dessverre ikke med meg, så nå kompenserer jeg for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jo, det stemmer. Fikk den dessverre ikke med meg, så nå kompenserer jeg for det :)

Jeg fikk heller ikke sett den da den gikk på kino, så da må jeg kanskje teste ut boka da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke sett den da den gikk på kino, så da må jeg kanskje teste ut boka da  :)

Den anbefales i alle fall på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilbur Smith er en av mine absolutte favorittforfattere, og jeg har lest en del av bøkene hans. Alle bøkene i Egypt-serien er bra, så de må du bare fortsette med når du er ferdig med denne ;)

Ellers synes jeg at seriene/familiesagaene hans er vedlig gode. Liker særlig godt Courtney-bøkene. Mange av de frittstående romanene er også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trengte en opptur etter eremittkrepsene, så bokhandleren anbefalte meg Venninnen av Denise Rudberg.

Kan ikke si jeg er veldig imponert enda... altfor enkelt og dårlig skrevet, men så er det vel bare en feelgood bok man kanskje ikke skal ha for store forhåpninger til :sjenert:

Men bokhandleren sa at det kommer en tredje bok om familen neshov neste år! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...