Montezuma Skrevet 28. juli 2006 #361 Del Skrevet 28. juli 2006 Da er jeg ferdig med "til jeg finner deg" av Irwing. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om boken i grunn, men jeg kom meg jo gjennom 800+ sider så noe måtte deg jo vært med den boken også. Nå leser jeg "bienes hemmelige liv". Den har ikke grepet meg enda i alle fall.... ← Dette er en merkverdig bok, ja! Leste den i våres, og selv om jeg heller ikke var sikker på om jeg likte den, så grep den meg på et merkelig vis. Men den sitter godt i bevisstheten, så jeg tror jeg konkluderer med at det var en bra bok! Paulo Coelho "Elleve minutter" Erotisk og romantisk. Aldeles herlig. Nyter den her boka virkelig. Må den aldri ta slutt... ← Jeg er hektet på Coelho nå, etter å ha lest både Veronika vil dø og Alkymisten. Elleve minutter blir neste Coelho, for jeg har virkelig falt for han! Veronika vil dø er en usedvanlig bra bok som traff meg rett i hjertet! Men nå har jeg akkurat fått låne De gales hus (Karin Fossum) , så den blir helgelektyren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #362 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg prøver å komme meg gjennom Foucaults pendel, av Umberto Eco. men det går tregt. Og jeg pleier å lese fort. Håper den blir mer engasjerende etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 28. juli 2006 #363 Del Skrevet 28. juli 2006 akkurat nå leser jeg harry potter, den 1 boken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. juli 2006 #364 Del Skrevet 29. juli 2006 Gunner Stålesen - Svarte får Begynte på den tidligere i sommer men fikk ikke lest den ferdig da, så jeg prøver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #365 Del Skrevet 30. juli 2006 Nå leser jeg Tully av en forfatter jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 31. juli 2006 #366 Del Skrevet 31. juli 2006 har akkurat lest vattenmelonen og sista chansen av marian keyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #367 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg er akkurat ferdig med Bienes hemmelige liv og er ikke veldig imponert. For så vidt underholdende nok, jeg kjedet meg ikke, men en del av personene var veldig prototype og historien har jeg hørt før. Kan også spare meg for sånne veldig poetiske beskrivelser av ting. Likte heller ikke det religiøse pjattet. Nå har jeg begynt på Kompani Orheim (har lest Mannen som elsket Yngve), men vet ikke helt om jeg orker å lese den akkurat nå. Det blir vel deprimerende til tider. Har også begynt på Jonathan Strange og herr Norell, men får fnatt av alle fotnotene. Får liksom aldri flyt i lesingen. Skal likevel gi den en sjanse etterhvert. Bøkene som ligger og venter på meg er Balansekunst; Til jeg finner deg; og Dronning Loanas mystiske flamme (Umberto Eco). Vet neimen ikke hvor jeg skal begynne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 31. juli 2006 #368 Del Skrevet 31. juli 2006 Til jeg finner deg er en lett .. om enn ikke akkurat kort bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 1. august 2006 #369 Del Skrevet 1. august 2006 sushi for nybegynnere av marian keyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 1. august 2006 #370 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg prøver å komme meg gjennom Foucaults pendel, av Umberto Eco. men det går tregt. Og jeg pleier å lese fort. Håper den blir mer engasjerende etterhvert. ← Huff ja, snakker om murstein. Min ligger fremdeles knapt halvvlest ved senga. Sånn ellers holder jeg for tiden på med Cold Moon av Jeffrey Deaver+et par kioskromaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. august 2006 #371 Del Skrevet 3. august 2006 Sushi for nybegynnere - Marian Keyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mona32_* Skrevet 3. august 2006 #372 Del Skrevet 3. august 2006 Holder på med den siste boka i triologien "Den mørke materien" av Philip Pullman. Anbefales for de som liker fantasy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #373 Del Skrevet 3. august 2006 Holder på med den siste boka i triologien "Den mørke materien" av Philip Pullman. Anbefales for de som liker fantasy. ← Den er fin for andre også! Jeg er ikke interessert i fantasy-genrene, men den serien likte jeg veldig godt. Jeg ble ferdig med Tully i morges, og skal begynne på The Dud Avocado av Elaine Dundy nå i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anetted Skrevet 4. august 2006 Forfatter #374 Del Skrevet 4. august 2006 Siden sist har jeg lest hele bergfoss serien....20 bøker hundehode av Morten Ramsland Bunnforhold av Anne B Ragde og nå har jeg begynt på Alkymisten av Paulo Coelho.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #375 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har akkurat blitt ferdig med Berlinerpoplene og nå har jeg begynt på Eremittkrepsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #376 Del Skrevet 7. august 2006 Ble ferdig med Illusjonenes bok av Paul Auster i går. Er sånn passe fornøyd, var mer fornøyd med Brooklyn Follies som jeg leste på engelsk, men jeg gir meg ikke, skal begynne på New York-trilogien av samme forfatter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 7. august 2006 #377 Del Skrevet 7. august 2006 44 Scotland Street av Alexander McCall Smith. Helt grei underholdning, kanskje spesielt hvis man har kjennskap til Skottland og spesielt Edinburgh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinken Skrevet 7. august 2006 #378 Del Skrevet 7. august 2006 Eselet så herrens engel, av Nick Cave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. august 2006 #379 Del Skrevet 7. august 2006 44 Scotland Street av Alexander McCall Smith. Helt grei underholdning, kanskje spesielt hvis man har kjennskap til Skottland og spesielt Edinburgh. ← Synes den var helt grei jeg ogsaa, men McCall Smith er litt oppskrytt synes jeg. Mye klisjeer i spraakbruken og ikke spesielt dype rollefigurer. Har akkurat lest ferdig the Jane Austen Book Club av Karen Joy Fowler. Veldig grei tog/flylesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandel Skrevet 7. august 2006 #380 Del Skrevet 7. august 2006 Synes den var helt grei jeg ogsaa, men McCall Smith er litt oppskrytt synes jeg. Mye klisjeer i spraakbruken og ikke spesielt dype rollefigurer. ← Etter som jeg har forstått er denne boka egentlig en serie som har gått i The Scotsman, og da bør det vel være ganske enkelt for at leserne skal klare å følge med. Higer ikke etter å lese mer av han, nei. Har ikke lest The No. 1 Ladies' Detective Agency som kanskje er hans mest kjente bok, men har hørt om noen som har prøvd men gitt opp fordi de rett og slett syntes det ble for kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå