AnonymBruker Skrevet 7. januar #12941 Del Skrevet 7. januar I was born for this av Alice Oseman Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 8. januar #12942 Del Skrevet 8. januar Funny Story, av Emily Henry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. januar #12943 Del Skrevet 9. januar Den kubanske datteren av Soraya Lane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 9. januar #12944 Del Skrevet 9. januar (endret) Litt over halvveis inn i «Den skyldige» av Emma Viskic. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg kommer liksom ikke helt inn i handlingen. Mulig det har noe med skrivestilen å gjøre. Selve plottet er interessant nok, så jeg fortsetter, jeg. 😄 Endret 9. januar av Miss_Sunshine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12945 Del Skrevet 9. januar Kjenner du Becker? av Ellen Betanzo Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 9. januar #12946 Del Skrevet 9. januar The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linny1111 Skrevet 9. januar #12947 Del Skrevet 9. januar Nymerïa skrev (På 28.12.2024 den 20.26): Jeg har fått sansen for Daphne Du Maurier, hun er virkelig undervurdert Rebecca er en av mine favorittbøker ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollert Skrevet 9. januar #12948 Del Skrevet 9. januar Takk, bare bra av Stian Hjelvin Leste akkurat ferdig Muttra og meg av Anne B Ragde. Den var helt etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12949 Del Skrevet 9. januar Holder på med "Offer" av Jørn Lier Horst og Thomas Enger. Anonymkode: df839...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concorde Skrevet 9. januar #12950 Del Skrevet 9. januar Begynte nylig på boken "When Money Dies" av Adam Ferguson. Opprinnelig publisert på 70-tallet men jeg leser et nytt opplag fra 2010. Siden boken omhandler et tema som jeg er veldig opptatt av, er det en bok som er vanskelig å legge fra seg og som jeg gleder meg til å ta opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 12. januar #12951 Del Skrevet 12. januar Earth, av John Boyne Dette er den fjerde bok av Boyne jeg leser, og som ved alle de tre før tenker jeg umiddelbart at jeg ikke må la det gå like lang tid til neste gang jeg leser en av hans bøker. Han skriver så bra! Språket er vakkert, men uten å gjøre boka tunglest og "skildrende", og uten å gå på bekostning av fremdrift og handling. Earth er nr to i "Elements" - serien. Den første, Water, leste jeg i fjor. Historiene er helt uavhengige av hverandre så en kan fint lede en av bøkene uten å "forplikte" seg til å lese alle. Så det er vel en slags antalogi (Dette er forresten forfatteren bak den velkjente boka og filmen "The Boy In The Striped Pajamas" - som mange nok har hørt om?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #12952 Del Skrevet 14. januar Gangster-bestemor slår til igjen av David Walliams Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 14. januar #12953 Del Skrevet 14. januar "City and Its Uncertain Walls" av Haruki Murakami. Kommer ikke helt i gang, da den er veldig lik "Hard boiled wonderland and the end of the world", som jeg leste i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 15. januar #12954 Del Skrevet 15. januar I dag begynte jeg på "Dei sju dørane" av Agnes Ravatn. Jeg liker godt å lese på nynorsk, selv om jeg selv skriver bokmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criss Skrevet 16. januar #12955 Del Skrevet 16. januar Akkurat ferdig med Cresent City 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. januar #12956 Del Skrevet 16. januar Den bortgjemte hagen av Erica James Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #12957 Del Skrevet 16. januar Gangster-bestemor slår til igjen av David Walliams Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:15 #12958 Del Skrevet fredag kl 18:15 Niobe (1893) av Jonas Lie. Anonymkode: 687bc...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet fredag kl 19:42 #12959 Del Skrevet fredag kl 19:42 Intermezzo av Sally Rooney..slet litt med de første.førti sidene, kun skriver på en måte som krever litt mer fokus og oppmerksom enn jeg er vandt til, men nå er jeg "inni" det.og begynner virkelig å like boka. Hun skriver på en ganske unik måte, i en egen klasse rent språklig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:45 #12960 Del Skrevet fredag kl 19:45 Warm bodies av Isaac Marion Anonymkode: 9479d...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå