Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det ender med oss av Coleen Hoover. Den er ikke så ensidig som andre romaner når det kommer til kvinner som blir utsatt for vold i nære relasjoner. Svaret er kanskje ikke alltid at mannen er en drittsekk fordi han er en drittsekk.

"There`s more to the story" som de sier. 

Anonymkode: f997b...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Lill3My skrev (På 29.9.2024 den 22.02):

Hva er egentlig tanken bak denne kommentaren? Hva er hensikten? For meg virker dette usaklig og unødvendig. Du bidrar ikke til det tråden handler om: bøker. Hvorfor skape dårlig stemning eller i det hele tatt tanke ned på noen som ikke har gjort deg noe? (Spør ikke rent retorisk, vil gjerne ha svar for jeg skjønner det ikke.)

Hei!

Du, den var ment til meg selv og IKKE til deg! 🫶 ✌️ Det kom kanskje ikke så godt frem 😅 

Anonymkode: a0503...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jævla menn av Andrev Walden, er helt oppslukt!

Anonymkode: b05d9...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hei!

Du, den var ment til meg selv og IKKE til deg! 🫶 ✌️ Det kom kanskje ikke så godt frem 😅 

Anonymkode: a0503...daf

Jeg skjønte det omtrent noen timer for sent, så må jo bare le av mitt eget behov for å «beskytte» den du «angrep», selv om det altsåmviste seg å,være deg selv. Føler liksom nå at jeg både angrep og forsvarte seg, så beklager og vær så god!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

"The Shadow over Innsmouth" av H.P.Lovecraft. Jeg så den omtalt i tegnetråden (der var den en som hadde tegnet en kjempefin tegning fra boken!), og ble nysgjerrig. Den virker herlig dyster så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Kaneltreet" av Patricia Wilson.Er halvveis og det er vanskelig å legge den fra seg.Handler om tyskernes deportering av jøder på Rhodos og 16 år gamle Dora som klarte å unnslippe tyskerne og ble frihetskjemper.I samme bok møter vi Dora som gammel og hennes barnebarn som litt etter litt får vite hennes historie gjennom Dora sine dagbøker.Anbefales!

Anonymkode: df839...a64

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lissepasning skrev (På 29.6.2024 den 22.01):

En biografi om Dostojevskij. Leste akkurat Dobbeltgjengeren, den er hysterisk festlig! 

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...