AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #9401 Del Skrevet 30. april 2018 7 timer siden, Vampyrina skrev: Pussig. Jeg også 🙈😄 😂😂 (Snikreklame for lesesirkel😉) Anonymkode: 60a1a...bbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #9402 Del Skrevet 1. mai 2018 Holder på med to for tiden: Macbeth av Nesbø og Skogsmatrosen av Michelet Anonymkode: 59440...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 2. mai 2018 #9403 Del Skrevet 2. mai 2018 Lesesirkel: David Copperfield - dickens jobb: Utmarker - Arne Dahl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 3. mai 2018 #9404 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg hører David Copperfield på lydbok, og leser fysisk Johan Harstad sin murstein Max, Mischa og tetoffensiven. Veldig bra bøker begge to, men litt slitsomt med to så lange bøker samtidig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 3. mai 2018 #9405 Del Skrevet 3. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2018 #9406 Del Skrevet 8. mai 2018 The progress of love - Alice Munro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 9. mai 2018 #9407 Del Skrevet 9. mai 2018 The face on The milk carton - Caroline B. Cooney Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 10. mai 2018 #9408 Del Skrevet 10. mai 2018 Den sjuende sønnen, av Árni Thórarinsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. mai 2018 #9409 Del Skrevet 10. mai 2018 Berge av Jan Kjærstad Og Bring Me Back av B A Paris - lydbok. Litt vel overdreven og typisk psykologisk thriller som er en fin miks av slt jeg allerede har lest før... Virker som om det er litt plukk og mix fra alle slike ttpiske bøker. Og... Nesten hvert kapittel ender med en slags Cliff hangar... Synes det blir for mye ac det gode... Nesten en litt ufrivillig parodi på sjangeren psykologisk thriller... Men lydboka er likevel underholdende nok til at jeg hører den ferdig... Om enn så vidt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. mai 2018 #9410 Del Skrevet 10. mai 2018 Har begynt på Sense and Sensibility, igjen for noen jeg leser med, men ikke de samme som HP og Ringenes Herre. Men de er venner av ham og har nok fått ideen derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anomalisa Skrevet 10. mai 2018 #9411 Del Skrevet 10. mai 2018 Arthur Schopenhauer: Essays and aphorisms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 11. mai 2018 #9412 Del Skrevet 11. mai 2018 Hold tett av Harlan Coben (lydbok) Brain on fire: My month of madness av Susanna Cahalan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mai 2018 #9413 Del Skrevet 11. mai 2018 15 timer siden, Lill3My skrev: Berge av Jan Kjærstad --- Hva synes du om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 11. mai 2018 #9414 Del Skrevet 11. mai 2018 6 timer siden, Rumle skrev: Hva synes du om den? Jeg vurderte å avbryte faktisk... Tok over 120 sider r jeg ble engasjert. Boka fortelles fra tre ulike personers liv og den første personen var som en eneste klisjé og jeg bare blah.... Men så byttet fokuset til en annen karakter og synes det hele ble mer interessant da. Skjønner kritikerrosen og det er absolutt en kjempebok. Men den handler mye om politikk og samfunn generelt og med min midt på treet-samfunnsinteresse er det egentlig heller ikke å forvente at den skal bli en favoritt. Vanligvis blir man jo mer fenget av bøker med temaer som berører en direkte eller som man iallfall har et forhold til. Dette til tross liker jeg boka. Men ville likt den enda bedre om jeg var mer interessert i samfunn og politikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. mai 2018 #9415 Del Skrevet 11. mai 2018 Veronica Henry - Langhelgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mai 2018 #9416 Del Skrevet 11. mai 2018 1 minutt siden, Lill3My skrev: Jeg vurderte å avbryte faktisk... Tok over 120 sider r jeg ble engasjert. Boka fortelles fra tre ulike personers liv og den første personen var som en eneste klisjé og jeg bare blah.... Men så byttet fokuset til en annen karakter og synes det hele ble mer interessant da. Skjønner kritikerrosen og det er absolutt en kjempebok. Men den handler mye om politikk og samfunn generelt og med min midt på treet-samfunnsinteresse er det egentlig heller ikke å forvente at den skal bli en favoritt. Vanligvis blir man jo mer fenget av bøker med temaer som berører en direkte eller som man iallfall har et forhold til. Dette til tross liker jeg boka. Men ville likt den enda bedre om jeg var mer interessert i samfunn og politikk Forstår. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2018 #9417 Del Skrevet 27. mai 2018 Terry Hayes: Jeg er pilegrim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 27. mai 2018 #9418 Del Skrevet 27. mai 2018 Girl made of stars av Ashley Herring Blake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 28. mai 2018 #9419 Del Skrevet 28. mai 2018 Hører på den nyeste til George RR Martin, også leser jeg gå dit hvor hjerte fører deg. Har veldig lyst til å begynne på den serien til Patrick Rothfuss, så tenker jeg må ta meg turen på biblioteket imorgen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 28. mai 2018 #9420 Del Skrevet 28. mai 2018 Sapiens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå