Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat begynt på Good Omens. Igjen pga bokklubben til Point North Media og i tillegg tv-serien som kommer senere i år(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på Nabokovs Pnin tidligere i dag. Herregud, jeg har ledd høyt flere ganger allerede, den er helt utrolig morsom! 

Anonymkode: 49927...fae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte på Nabokovs Pnin tidligere i dag. Herregud, jeg har ledd høyt flere ganger allerede, den er helt utrolig morsom! 

Leser du den på norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Rumle skrev:

Leser du den på norsk?

Nei, leser den på engelsk. Jeg pleier egentlig aldri å lese oversettelser dersom jeg mestrer originalspråket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krim: "Visning" av Sofie Sarenbrant, "La ditt lys skinne" av Rebecca Campbell.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, leser den på engelsk. Jeg pleier egentlig aldri å lese oversettelser dersom jeg mestrer originalspråket.

Forstår :) Og takk for svar, skal kikke etter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlesøsteren av Lucinda Riley. Halvveis i boka synes jeg den er veldig behagelig. Det er bok nr. 4 i Syv søstre-serien.  Ble ferdig i går med Syrinpikene- denne var veldig mektig. Ble både kvalm og spent og glad og trist flere ganger, og veldig vemodig å bli ferdig. Anbefales. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker å lese flere bøker om hverandre, og gjerne litt ulike bøker. De siste jeg leste var:

- Kvit Katt i Snøen av Sigurd Helseth

- Lufte Gaupene av Julie T. Stangebye 

- Slaget om Kursk av Anders Frankson 

Anonymkode: 9b61c...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå leser jeg disse:

• Etter deg av Jojo Moyes. Synes det er koselig å følge opp Lou Clark igjen, da dette er en karakter jeg liker veldig godt. 
  • Evig søndag av Linnea Myhre. Hadde utrolig lyst til å lese den da den kom ut, har endelig begynt på den. Vet ikke helt hva jeg synes enda.

Vil også nevne Delirium-serien av Lauren Oliver, en serie jeg holder på med nå som er UTROLIG bra. Beste bøkene jeg har lest på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Akkurat ferdig med:

- Et glass melk takk av Herbjørg Wassmo. Fantastisk! Rått, brutalt og gripende å lese.

Holder på med:

- Mormor hilser og sier unnskyld av Fredrik Backmann. Herlig morsom og rørende! 

Nå er det snart påske, og tid for krim! Gleder meg.

Anonymkode: 4588f...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For tiden leser jeg boka: Den store spørreboka om Oslo. Trodde jeg kunne mye om Oslo men innser at det ikke er tilfellet etter å ha lest noen sider i denne boka. :fnise: 

Anonymkode: 8a7ff...1f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Zeitgeist

Kjøpte Ferdinand von Schirachs siste "Strafe" i ettermiddag. Telefonen er satt på lydløs, pizzaen er bestilt, godstolen inntatt. Krysser fingrene for at denne er like bra som "Verbrechen" og "Schuld". Lover i alle fall godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...