Gå til innhold

Hvor i Oslo finner jeg...

Frk Snus

Anbefalte innlegg

... en god stroppeløs BH til under 500kr? Har prøvd mange steder, men ingen har noen som ikke drar puppene nedover.

... og en sort choker? Eventuelt enkle chokere uten pynt i det hele tatt? Synes jeg har sett alle steder.

Blir veldig takknemmelig hvis noen kan svare før 13 desember! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en svart og en hvit stroppeløs fra Lindex.

Synes at den sitter godt og de koster vel ikke mer enn 300 kroner tror jeg. men det er 2 år siden jeg kjøpte dem da.

Gå innom Lindex og spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Lalina på St. Hanshaugen?? (Waldemarthranesgt. 22)

De er veldig flinke til å finne riktig modell og størrelse, og prisene på det jeg har kjøp der har ikke vært avskrekkende. Du kan jo evt. ringe og høre hva de stroppeløse de har der koster....

Skal du ha den under en kjole kan det være lurt å ta den med når du kjøper bh, så får du sjekket at fasongen og utringningen blir riktig.

Choker? Mulig jeg er på viddene nå, men er det et sånt enkelt halsbånd du skal ha? Fortell litt mer om hva du leter etter, så skal jeg tenke litt....

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant BH'n på Lindex! Tusen takk! Var og kikka på de andre, men det var litt dyrt... så det ble billig i kjedebutikk.

Men choker; jeg er ute etter et helt enkelt sort bånd, cirka 1cm bredt, uten anheng og som jeg kan regulere "stramheten" på. På Hennes hadde de bare masse perlesaker som så mer ut som fengselsgitter... Vet det er lett å sy men jeg er ikke så fingernem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner...

Men du trenger egentlig ikke være særlig fingernem for å lage det selv: stikk innom en sybutkk og ta en titt. De har silkebånd og fløyelsbånd i forskjellige bredder og farger på ruller, så du kan kjøpe så lite eller mye du vil. Da trenger du ikke sy noe i det hele tatt, bortsett fra kanskje på endene, men du kan godt bare lage en liten brett og lime dem inn med litt stofflim. For å feste det bak er nok det peneste å sy på en trykknapp eller en hekte (det er bare fire små sting som skal til), du kan bruke borrelås men blir ofte litt tykt. Du får kjøpt borrelås som har tape på baksiden, så du kan slippe å sy den også.

Men det aller enkleste er muligens å ikke lage noe feste i det hele tatt, og bare knyte en pen liten sløyfe i nakken...... Be om litt hjelp i sybutikken og fortell dem at du er en "kløne" så har de sikkert flere forslag! :wink:

Det ligger en sybutikk like ved Egertorget hvor de er hjelpsomme og har mye rart.....

Hvis du vil fortsette å se etter noe du kan kjøpe er det en butikk i 2. etage på Arkaden som har utrolig mye dilldall, mulig den heter "Glitter" men jeg er ikke helt sikker. Hvis du finner noe du liker men med påsydde perler eller anheng er det jo kanskje mulig å klippe/sprette av dette også....

Lykke til!

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...