Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 Heisann. Samboeren min studerer fysioterapi, og jeg har litt lyst til å kjøpe et skjelett til han i julegave, da dette visstnok skal være veldig nyttig for å forstå teorien bedre. Problemet er at jeg har ikke PEILING på hvor man får kjøpt noe slikt......ikke akkurat forbruksvare... Noen som kan hjelpe meg.......? Vet dere hva prisen ligger på også????? Tusen takk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Hva med å henvende seg til medisinsk fakultet ved Universitetet og spørre om råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Evt. se i Gule Sider etter medisinsk utstyr. Fant denne på Fysiopartner: http://www.fysiopartner.no/SITE/produkt/bi...p?produktID=371 Her er alt undervisningsmateriell http://www.fysiopartner.no/SITE/produkt/pr...iske%20modeller Gule sider på internett - gir deg alt du trenger. Lær deg å bruke det. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2002 #4 Del Skrevet 1. desember 2002 tusen takk for hjelpen!!!!! Jeg har søkt over alt, men ikke funnet noe, men nå er det håp. De var litt dyre da, men kanskje hvis hele slekta spleiser??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #5 Del Skrevet 2. desember 2002 Unnskyld meg, men det går da ikke ann å bli glad for en sånn gave?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 2. desember 2002 #6 Del Skrevet 2. desember 2002 Å joda, det gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 3. desember 2002 #7 Del Skrevet 3. desember 2002 å joda, super gave til en fysioterapistudent! Jeg skal selv ha eksamen i anatomi om 2 uker og må si at jeg hadde blitt kjempeglad for en så nyttig gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 9. desember 2002 #8 Del Skrevet 9. desember 2002 ok. av og til så blir man jo litt inspirert, som jeg har blitt nå - av tanken på å gi julepresanger som korresponderer med gavemottakerens studier. Dog bør en ha en viss takhøyde for at det ikke er alle studier som kan begunstiges med gaver som tilsvarer tankegangen bak det å gi et skjelett på denne måten. Med fare for å være litt smakløs......jeg tar gjerne i mot kritikk dersom jeg er det......men jeg må altså si at jeg i ettertid er svært godt fornøyd med at jeg ikke fikk en blakk, skamslått, småpsykotisk og rusmiddelmisbrukende alenemor i julepresang da jeg var sosionomstudent. Uff... jeg er redd jeg var smakløs nå....men denne gangen kunne jeg altså ikke dy meg------- Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnnyCash Skrevet 10. desember 2002 #9 Del Skrevet 10. desember 2002 Å hva fikk du til jul da? -Joda.. jeg fikk et skjelett.. HAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 10. desember 2002 #10 Del Skrevet 10. desember 2002 Med fare for å være litt smakløs......jeg tar gjerne i mot kritikk dersom jeg er det......men jeg må altså si at jeg i ettertid er svært godt fornøyd med at jeg ikke fikk en blakk, skamslått, småpsykotisk og rusmiddelmisbrukende alenemor i julepresang da jeg var sosionomstudent. Milo Skuffet for at noen glemte å gi deg lilla skjerf, eller? Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 10. desember 2002 #11 Del Skrevet 10. desember 2002 det er grusomt å måtte si det.......men jeg har et lilla skjerf. og det verst er at jeg liker det.... milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 11. desember 2002 #12 Del Skrevet 11. desember 2002 Og så er det vel greit at vi holder oss til det opprinnelige temaet, da?? Misty - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 11. desember 2002 #13 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg synes det var en kjempelur presang. Jeg tror det er lettere å lære seg hva ting heter, og hvordan de henger sammen når du ser det "på ordentlig". Hvis det blir litt dyrt, så kan du kanskje si at det er en kombinert jule og bursdagspresang, og at det kun blir en bitteliten presang til bursdagen. Eller å spleise, det er nok flere som synes at avkommet bør få en god utdannelse. Catzy (Milo: kunne ikke dy meg. Har selv et sort og lilla skjerf jeg er veldig glad i, og jeg jobber med data, ikke mennesker.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå