Gå til innhold

Rart hvordan sorgen bare overmanner deg innimellom

Gjest Gjest_Bare meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Å lese her at noen synes det er urettferdig at andre har sine gamle familiemedlemmer i live synes jeg er grusomt.

Fint for deg at du synes det. Hold denne kritikken din for deg selv. Hvem faen er du som skal kritisere andre for at de har de følelsene de har? Trådstarter kunne ønsket at sine svigerforeldre skulle dø for all I care. Det er en følelse. Enkelte får slike følelser bl.a i forbindelse med sorg. At de deler det med oss andre på dette forumet er da ingen invitasjon til å korsfeste dem? Hvem faen bryr seg om hva du mener om dette? Snakker om å være grusom- vel grusom er du kanskje ikke, men psykolog er du visst faen meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Fint for deg at du synes det. Hold denne kritikken din for deg selv. Hvem faen er du som skal kritisere andre for at de har de følelsene de har? Trådstarter kunne ønsket at sine svigerforeldre skulle dø for all I care. Det er en følelse. Enkelte får slike følelser bl.a i forbindelse med sorg. At de deler det med oss andre på dette forumet er da ingen invitasjon til å korsfeste dem? Hvem faen bryr seg om hva du mener om dette? Snakker om å være grusom- vel grusom er du kanskje ikke, men psykolog er du visst faen meg ikke.

:overrasket:

Håper det går bedre med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at "Vi som sørger" ikke er ment som et debatt-rom eller krangle-rom.

Vil man debattere så start en tråd på et annet rom.

Vær så snill å respektere dette.

Usikker

-moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter, jeg skjønner godt hva du mener, og jeg kjenner meg også igjen i å bli overmannet av sorg. Jeg mistet pappan min da jeg var ei lita jentunge, det er over 20 år siden nå, men fremdeles kan jeg få sorgen kastet over meg som om det var i går. Det er urettferdig, at noen får leve lenge og andre ikke. Jeg har vel aldri egentlig vært misunnelig på de som har pappan sin i livet fremdeles, men jeg er på en måte misunnelig på de som fikk kjenne min pappa bedre enn det jeg selv fikk.

Se bort i fra alt det som er skrevet av unødvendige ting i denne tråden, det er nok mange som kjenner seg igjen i følelsene du har nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...