Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mente ingenting vondt med figuren, og det vet du! det var Maya som først fant frem bigfoot'n, så det er henne du skal grine for... Jeg hadde ikke engang tenkt på bigfoot'n før Maya kom med den!

Eller er det klovnen du er sint for??

Klovnen symboliserer hvor morsom jeg synes du er (jej),

og smileymagen symboliserer Knerten...

Skrevet
_:klovn:_

:bigfoot:<---fig: Klovn med smiley på magen sin.

Det var jo det jeg sa!

Klovner har store føtter + en liten vom, har de ikke??

---> Magnhild (fig) er en klovn!

*snufs*

Ok, jeg skal kanskje tilgi deg da...

:roll:

Skrevet

Lillen : Ro ro til fiskeskjær

mange fisker får vi der.....

:flekke:

Skrevet

Jinx : Schnurp igjen smella di,

du maser som et lokmotiv!

Skrevet

LILLEN!!!

JINX!!!!

INGEN SLOSSING I MIN DAGBOK!!!!!!!!

:evil:

Skrevet

OK!

*hodet under armen og våpnene i safen til :klovn: *

Skal lese litt i :flekke: sin dagbok nå...

Skrevet

:o OK, jeg gir meg... Nå vil jeg skrive vanlig dagbok også!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dag har jeg hatt en god dag. Sov ikke lenge, men jeg har sovet veldig godt! Det er så deilig å slippe unna med en liten tur på do, og det før kl ett om natten. Så da er det ikke noe å klage på.

Kl 1200 kom et vennepar og hentet meg sånn at vi kunne dra på shopping! Det er viktig av og til. Måtte kjøpe 'velkommen til verden'-pakke til en liten jente som ble født på torsdag. Kjøpte da en liten hvit cordfløyelkjole og en mørk rosa body med høy hals. Str 56... :hjerte: De er såååå små!!

Og så gikk vi på Cubus. :roll: Der hadde de fortsatt litt salg igjen. Halv pris av halv pris på babytøy er ikke ille. Så det ble litt der også. En tykk fleesejakke, en collegejakke, en body, en genser, en t-skjorte og en shorts. Alt i alt 142,- kr... Så da var jeg fornøyd. Kjøper litt forskjellige str sånn at ikke alt er i smått... Lurer også på hva små gutter har på seg på julaften... :-? I alle fall når mannen nekter matrosdrakt!

Jaja, her fester hodet tilknerten seg mer og mer og det er rett og slett ikke noe særlig behagelig!!! :cry:

Lurer på om jeg skal sove litt...

~~~~~

Magnhild

Skrevet
Jinx : Schnurp igjen smella di,

du maser som et lokmotiv!

:hoho: moro, den skal jeg ta neste gang noen maser..den var ny, for meg i hvertfall!!! :ler:

Skrevet

Knerten har allerede begynt å feste der inne! :perebrus:

Hvordan skal dette gå...?

:ler:

Hei, kjapt spørsmål; er det fortsatt salg på Cubus??

Er det landsdekkende??

Jej!

Skrevet

Lillen; salget er nok over ja. For i dag da min søster og jeg skulle sjekke ut salget på et annet senter, så hadde de ikke noe i det hele tatt...

Kommer tilbake senere!!

Klems

Magnhild :velkommen:

Skrevet

:( Kommer tilbake i morgen...

Har masse au nå, så jeg må ligge på sofaen.

Ikke en gang stolen er god nok nå...

Ha en fin kveld alle sammen!!!

:o

Klem

Magnhild

Skrevet

Håper du ikke har så mye auer i dag, Magnhild.

Ha en fin helg!

Kelm fra hanni

Skrevet

Heisann

Som du vet er jeg tilbake på nett nå, og tenkte derfor at det var på tide med en liten hilsen i dagboken din, nå før du føder mener jeg :wink:

Håper du rekker å være med på treffet den 29. oktober, det hadde vært så kjekt !! Vet du forresten om Idefix kommer ??

Er så spent på å se jenta hennes, har jo fulgt Idefix siden før hun ble gravid, og det er så moro !!

Ellers så har vi det bare bra jeg og gutta, akkurat nå sover Viljar, han fikk så mye pupp til frokost at han kubba, du vet jo at han har tilnavnet Komakåre :ler::ler: for han sovner tvert etter å ha fått pupp.

Lurer på om det er noe i melken min som ikke andre har ??? :o

I alle fall, alt er bra her, håper å se deg på Msn innimellom, ser jo etter deg når jeg er på nett, og det er jo stort sett hele tiden, i alle fall så ofte jeg har mulighet !!!

Jeg er jo helt vill jeg nå, ettersom jeg har vært uten nett i over tre mnd, og har SÅ mye å ta igjen, må jo sitte sammenhengende på nett i lange tider for å ta igjen alt det tapte.

Men så er jeg jo småbarnsmor, så det er jo ikke bare bare da.

Hvis du har lyst til å treffes en av dagene må du bare gi en lyd. Mannen kjører kveld denne uken som kommer og da kan han være barnevakt på formiddagen.

Stoor klem fra Pludre og gutta

Skrevet

Håper det går bedre med deg!!! :enig:

- og at du får en god helg!

Klem fra Kipa :tommelsmil:

Skrevet

Hm.. :roll:

Er det grunn til bekymring nå ??

Glede ??

Har du en sladrevenn ??

Håper du har det bra vennen !!??

Skrevet

Måtte sende en sms til Magnhild mor jeg..

Å fikk svar om at alt er fint, men nettet er nede hos dem...

Ellers var formen dårlig..

Vondt overalt og hun er skikkelig forkjølet ..

Stakkars...

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...