Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

magnhild

Anbefalte innlegg

Du din lille natterangler... :ler:

Her blir jeg kjeftet på for at jeg reiser på turer i helgene - så snakker du om at du helst ville vært med til Kristiansand... :o

Det er langt det også...

:wink: Sånn der fikk jeg sagt det... :ler:

Ha en strålende helg. :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at du har begynt å si ifra hvor du er, og hvor du skal...

That's more like it! :wink:

Natterangel??Klokka 2??

Jommen sa jeg pingle... :roll::ler:

Neida...forstår at det er irriterende med slike døgn for deg. Hva med å stå opp litt tidligere en morgen; så blir du kanskje trøtt tidligere på kvelden!? Eller soves det midt på dagen også kanskje?

Ha en innholdsrik alene-helg!

Lillen-klem :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Jeg er alene hjemme!!!

:hoppe:

Og i dag har jeg ikke vært på nett før nå! Føler meg såååå flink. Men nå skal jeg sove snart! Ble litt seint i går. klokken var over fire da jeg nesten sov i sofaen. Gadd ikke gå inn i sengen siden mannen skulle så tidlig opp og han ville våkne om jeg kom. Så han kom og vekket meg kl 0630 og sa at jeg skulle gå inn i sengen så skulle han ta med seg dynen og ammeputen for meg. :hjerte: Han er søt er han!

Så sov jeg litt til. sto opp kl 1500 ca. Da hadde mannen kommet hjem fra jobb og vært hjemme i to timer. På de to timene hadde han tatt oppvasken, lagt sammen rene tørre klær og vasket gulvene. Utrolig deilig å stå opp da. (Og så skjønner jeg enda bedre hvor heldig jeg er med mannen min...) :hjerte:

I morgen skal jeg være med min søster. De driver på å flytte inn i nyehuset og hun kjeder seg litt alene siden hun ikke får jobbe noe særlig. Men vi tenkte oss en tur på IKEA og får nå se hva vi kommer hjem med denne gang. Ikke Dajmkake i alle fall!! :cry: Uansett hvor mye jeg har lyst på!! Men vi får se.

Ok, men da skal jeg legge meg! Må stå opp litt tidligere enn tre i morgen, så da får jeg forsøke å sove litt tidligere også...

Klem! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da skal jeg legge meg! Må stå opp litt tidligere enn tre i morgen, så da får jeg forsøke å sove litt tidligere også...

:o :ler:

Tidligere enn tre ??

Ammepute ??

Did I miss something here ??

Kos deg hjemme alene du !!!!

Jeg er kjempe missunnelig...

Klem Jinxen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...så kan du kalles natterangel likevel da! Unnskyld for pingle-betegnelsen! Håper du har fått all den søvnen du trengte inatt da!

...og at du ikke hadde mareritt om Mannen min, grunnet msn-samtale...

Hva er det som gjør deg flink, når det står Lør Sep 20, 2003 00:21 på innlegget ditt? Tror du var den som var tidligst på nett idag faktisk! :ler:

Ammepute? Er den så fin at du må ha den med deg overalt??

Eller øver du??

Eller er den så stor og rund at du kan "ligge på magen".

*mange rare og morsomme bilder i hodet mitt nå*

Du har virkelig en fin mann ja! :D

Kos deg på IKEA!

Håper vi snakkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ammepute er sååååå godt å ha mellom beina og under magen når jeg sover!!! Så det så!!!

Ellers så har jeg nå vært på IKEA og over alt ellers hvor de selger møbler eller baderomsting. :sprettoy: Sliten nå kan man si!

Og i kveld skal jeg spise middag hos min bror. Taco! Kanskje det setter igang fødsel?? :Nikke: Hadde ikke gjort noe for jeg har så vonde kynnere og hele bekkenet henger ikke sammen i det hele tatt!!

Klem Magnhild :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, joda barnet kan godt komme nå, men det kan godt være ferdig også... Så da er jeg vel like langt! Er bare så møkkalei av magen om dagen. Er kjempesnopesyk og er sinna fordi jeg ikke kan få spise det jeg vil ha! Alt gjør vondt og er tungt og vi har lite penger sånn at jeg har lyst til å jobbe litt sånn innimellom for å få litt inn på konto jeg også. Ikke klarer jeg å konsentrere meg om å lese heller så livet er skikkelig kjipt om dagen. Eneste positive er at formen er litt bedre i forhold til blodtrykket og det erjo bra...

Så derfor vil jeg gjerne at knerten skal bli født nå for å bli kvitt alt dette!

Var hos min bror i går. Han har to døtre og den ene av dem kom bort til meg og sa: Tante? Hvor stor var vepsen som stakk deg i magen? Den må jo være kjempestor for du har jo en kjempestor mage! Mye større enn tante L sin!!! :ler: Hun er nå litt søt da!

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: må le av søte barn med søte kommentarer...

Ellers får jeg bare håpe at ting blir litt lettere, for det er vel en stund til terminen......

- også kommer det jo noe godt ut av det..men jeg forstår kjempe godt at du er lei da :kysse:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o 51 dager til termin!! :o

Hvordan skal dette gå!? Jeg aner jo ikke hva jeg går til i det hele tatt. Det er et lite menneske som skal komme ut og være fullstendig avhengig av meg! :o Jeg blir redd nå jeg!

jaja, i går ble senge satt opp med nytt sengetøy og sprinkelbeskytter i. Den ble kjempefin. Så nå er det bare å få plass til den på soverommet. Har veldig lite soverom i denne leiligheten, men hadde tatt det som en selvfølge at babysengen skulle gå inn ved siden av vår og har ikke tenkt noe mer over det før vi satte den nye sengen sammen i går. Den var litt stor, så vi tok tommestokken og målte... Det er ca fem ca klaring... :ler: Jess!! Det er nok det!!!

Helgen har vært kjempedeilig. Masse familiegreier. Skikkelig koselig på lørdag da alle tre søsknene var hos min bror, sammen med mannfolka. (Ikke min mann da siden han var på grøftefylla i kr.sand... ) Det var utrolig deilig! Og i går så var alle samlet hos min mor til kjøttkakemiddag! Det og var ganske så bra ja! Men kjenner at det tar på å være sosial lenge... I dag skal vi på kommodejakt, min søster og jeg. Selv om det PISSREGNER og er kaldt og vått! ÆKKELT!!! :cry: Vil ha sommeren tilbake!!!

Jaja, tenker jeg tar turen til frisøren nå. Må klippe meg! Det begynner å bli langt og stygt nå... Og så skal frisøren min snart ut i fødselspermisjon! Hun har termin to uker før meg. Morsomt. Vi har en del å snakke om ja!

Ha en fin dag folkens! Håper dere har finere vær enn Bergen!

Klem Magnhild 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magnhild..

:o Nei nei nei...

Vil ikke ha sommeren tilbake !!!

Skal jo nyte det fine høstværet nå..

Ang ditt spr i min dg om gårsdagens

fornemmelse for mord..

Så var det ikke så mye nytt som kom frem....

Vel, hun ene sa at Anne Orderud førte henne til en brønn

i nærheten av gården..

Å hun mente kanskje at våpnene kunne ligge der..

Eller noe annet..

Ellers sitter jeg igjen med inntrykket at de så

at Per og Veronica stod bak drapene, og at motivet

var eiendom og penger..

Klem Jinxen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, under to måneder igjen av termin??? :o Dærsken!

Tusen takk for hilsen i boka mi. Jeg har ikke vært noe flink i det siste, men jeg skal skjerpe meg.

Håper du koser deg med lille Knøtt, nå er det jo ikke lenge igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o OI er det mulig å komme så langt ned på listen??? :o

Må jo skrive litt da kanskje?

Det skjer liksom ikke så alt for masse om dagen og da er det morsommere å skrive i andres bøker enn i min egen.

Men akkurat nå sitter jeg her og slapper av og er litt roligere enn i går og i natt. I hele går så var knerten så rolig at jeg nesten ikke kjente noen bevegelser i det hele tatt. Prøvde å dytte/ flytte/terge/plage men det ble liksom ikke noe reaksjon utav det. Prøvde til og med å spise en sjokolade, noe jeg ikke har gjort på over to uker, da kom det bare noen få spark... Da skal de jo bli helt vill egentlig. SUKKER!!!! WWWHHEEE!!!

Men neida... Så jeg gikk og la meg og ventet på den vanlige reaksjonen når jeg legger meg. Nemlig hopping/dansing/hikking osv. Men det skjedde ingenting. Jaja, tenker jeg, hvis det ikke skjer noe i morgen så ringer jeg legen... :( Våknet også midt på natten for å tisse, og da var det også rød utflod i trusen :( Ble litt redd da. Men legen min har sagt at jeg ikke skal stresse over dette fordi jeg har så tynne blodårer i skjeden at det skal så lite til. Så jeg gikk og la meg og tenkte igjen; om det ikke skjer noe bedring til i morgen så ringer jeg... Og når jeg nå har våknet og stått opp og spist frokost så er det ikke noe tull i trusen og knerten hikker, hopper og vrir seg som vanlig igjen.

:) Så nå slapper jeg av igjen...

Ellers så var jeg til jordmor på tirsdag. Ikke helt bra, men ikke avskrekkende heller. Det var da to uker siden jeg ble skrevet ut fra sykehuset og jeg var derfor litt spent på BT og sånt noe.

Her er tallene;

BT: 124/80

Urin: 1+ på sukker (legen på KK sa jeg ikke skulle bry meg før det ble 3+)

Ødem: 2-3 :o Dette likte jordmor dårlig.

FL: 136 :hjerte:

S/F: 31 Akkurat på streken

Vekt: opp 2,5 kg på to uker. Det er nok en del vann ja...

Leie: HB

Jepp, så det var det. Skal til legen neste uke nå. Det blir mye fremover. Vet ikke hvor godt jeg liker det, men det er vel greit tenker jeg.

Dessuten så sa jordmor at hun hadde en magefølelse på at jeg ikke fikk gå helt ut med knerten. Mest med tanke på ødem og blodtrykk som ikke vet å være stabilt. Men vi får nå se. Vi er helt klare her i huset så det er bare komme sier nå jeg!!

Hvis han kommer før den 5. nov så vet jeg at min venninne Å blir glad. For den dagen reiser hun til Peru for fire mnd...

Jepp, da skal jeg til byn med mannen. Kjøpe presang til bigsis som har bursdag i morgen! Håper bare jeg finner det jeg vil kjøpe!!!

Ha en fin dag, og hvis noen vil ha regn så er det bare å komme til Bergen!!! 8)

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker den turen vi hadde til Molde og Ålesund...

Da var Andreas helt rolig inni livmoren - lenge... :-?

Ble glad da han endelig begyndte å sparke igjen... :P

Godt at alt er som det skal være... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Nå viste de nettopp scener fra siste episode av Friends!!! :evil: Jeg blir så sinna når de gjør sånt...

Det hjelper jo ikke når jeg ikke klarer å skifte kanal heller da... Er jo litt nysgjerrig. Jaja, det ser ut til at jeg har noe å se fram til ja!!!

Ellers har dagen vært slitsomt! Jeg er på jakt etter presang til bigsis, men det var lettere sagt enn gjort. Det jeg SKULLE ha, hadde de ikke noen steder, og det som var reserven, hadde de ikke det jeg ville kjøpe. Så da får jeg ta turen litt ut i morgen. Skal kjøre pappa på Flesland kl grytidlig og etter det så har jeg pappabilen hele dagen. Veldig smart siden det er gratis bensin og bompengekort... Kanskje de har noe av det jeg skal ha et annet sted enn akkurat her...?? (Har lyst på brus!!! NÅ!!!) :( :x :o

Her i byn regner det masse. Leste i BT at i går regnet det 69,9 mm nedbør. Det er nesten rekorden siden 1990... :o Så da er det greit å ha bil og samtidig slippe å reise på skolen hver dag. Noe godt kommer ut av dette her. Men nå ser jeg bare fram til å skulle ut på trilletur og komme meg i form igjen... Kanskje jeg skal ta meg en tur ut nå? Siden jeg har så lyst på brus, vi trenger lyspære til lampen i stuen og jeg har nesten spist opp alle chilinøttene til mannen... :roll:

Ok, nå har jeg skrevet masse synes jeg! *klapp på skulderen*

Klem

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan!

Jeg synes du skal gå å kjøpe deg en brus jeg, Det kan da umulig gjøre noe, nå som du har vært sååå flink så lenge. Man må få kose seg litt også!! desuten blir man jo fryktelig tørst av så mange chillinøtter :wink:

Ha en god helg, kos deg i bursdag til storesøster!! Kake, kake kake... *drømme* eller det blir jo kake på meg i helgen også da.. :Nikke:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::Hehe: IS!!! ISISISISISIS!!!!

Vaniljeis med sjokoladesaus. Er litt mer knipen på sausen enn det jeg er vansligvis, men jeg hadde sååååå lyst på is, så nå koser jeg meg!!

Takk for hlisen Kipa!! Jeg gikk ikke og kjøpte brus jeg... Tar det til helgen. Mannen og jeg har laget en avtale om å bare drikke brus og spise snop i helgen. Så da kan jeg ikke bare kjøpe brus... så jeg tok meg litt vann jeg, eller saft. det er godt det også!!

Snart helg klem!!!

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Siste episode av FRIENDS ?? :o

:o Siste episode forever ??? :o

Går det an at jeg har gått glipp av at

innspillingen av serien er over altså ??

Jaja :grine:

Jeg å skal kjøpe gave til bigsis imorgen, men

har ingen anelse hva jeg skal kjøpe..

Hva tenkte du å kjøpe ??

Er det rolig imagen så drikk COLA,

funker alltid.. :wink:

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt...De starter innspilling av første episode av sesong 10 i disse tider, så det er ingen grunn til bekymring!

Følte at jeg måtte si dette, for at de gravide skal slippe unødvendig stress :wink:

Sesongen som går på tv2 nå er fra sesong 9. Sikkert siste episoden av den du så, Magnhild!? Jeg vet den er spennende... Jeg og Mannen har jukset masse, og er klar for sesong 10 :oops:

Kos deg masse i helgen, Magnhild!

Endelig brus... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...