Gå til innhold

Når vil Knerten komme??

magnhild

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Hvor lenge blir du i Montana da?

Spennende...

Godt å høre at det går bedre med deg og knerten...

Det er "bare" å ta det med ro vet du... :wink:

Lettere sagt enn gjort...

I know...:-?

Nå must ju pratiss som englisj veit du... :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haloo!?

Kan ikke tillate at du er nr 12(!) nedover på lista! :o

Det tyder på at dagbok-skriverne er rimelig aktive her inne, for Maya skrev jo her igår (torsdag)!

Ja ja...noen må passe på her! *leke dagbok-politi*

Enig med Maya... Teik it isi! Rilæx!

Håper du ligger i sengen din og snorker!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjada, jeg sov søtt jeg, Lillen...

Er bare sååååå forkjølet og synes selvsagt kjempesynd på meg selv!!! :roll:

Og nå er mannen reist på blåtur med jobben og jeg er alene til i morgen... :cry: Og det skal jo bli gøy når jeg er syyyk...

Blæh!

:evil:

Aill bi bækk!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Magnhild :P

(syns jeg gjentar meg selv..

Mange syke her :roll: )

Stikker før jeg fanger opp smitten...

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, kjære deg!! Kjipt å være syk og i hvertfall når man er alene og gravid..been there...

Håper det verste snart slipper taket...noen (((((god bedrings- vibber))))) hjelper kanskje??

Håper helgen blir bedre!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o E de' buli'??

Jeg er bare sååå dett i dened at jeg blir sprø!!!

Også er mannen på blåtur og jeg har ingen å klage til og få stell og trøst av. *snufs* *host* Og feber har jeg fått også. Hva er nå vitsen med dette da? Skjønner ikke poenget for å være helt ærlig. BlæH! Også er det jo såååå morsomt å spise mat! Det smaker jo kjempemasse! *snufs*

Og hvis noen påstår at jeg skal være syk til onsdag, så kan de bare glemme det først som sist!! Jeg SKAL på treff og da får det bare være!!! Kanke være syk da...

:roll: *host*

Og nå er jeg bare blitt kjempekvalm også. Virker som om alt skal komme på en gang. :cry: Hva er vitsen? Har jeg ikke nok med å være gravid med vondt bekken og halsbrann? Sover jo ikke noe godt uansett!! :evil: Kommer jo til å bli helt utslitt av dette her...

Jaja, sånn er vel livet. Kanskje jeg har fått min forkjølelse for i år da. I fjor kom den i november, trenger ikke det i år...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ser at Maya og Wit snakker om hvor fort tiden har gått her nå. Det er helt sprøtt, men på mandag så er jeg 30+0!!! :o Og hvor i alle verden har de 30 ukene forsvunnet?? Jeg skjønner fortsatt ingenting jeg. Men nå er det aller meste i hus eller bestilt. Var ute på handling med Lina og nurket i går. Det er jo ikke alltid like lurt. Skulle kjøpe mammabukse til meg, men det ble to bukser til knerten i str 50... Jada, jeg vet at det er VELDIG lite, men må jo ha noe som kan passe med en gang... Dessuten så var de veldig søte!!! :blunke: Også kjøpte jeg en lue og en strømpebukse og en kjole og body til nurket... Det var jo bare sååå fint! Jeg og vil ha kjolejente!!! Har sagt til mannen at om det er en gutt som kommer, så må han regne med å gå med kjole bare litt. og med sløyfe i håret... :ler: Ok, jeg skal sikkert klare å holde meg unna, men det er utrolig mange fine kjoler rundt om kring, men JA det er kjempemye fint til gutter også... Skulle hatt en av hver med en gang! :sjarmor: Det var lurt!

*atsjo*

Jaja, da er tiden inne for å sitte i stolen og strikke labber til knerten. Åh det er så greit å strikke labber for det går så fort. en kveld 1 1/2 labb ca. Ikke ille! Eller kanskje jeg skulle tatt noen cm på teppet. Bare for å ha gjort det liksom. Men det er litt kjedelig det nå. Tar så lang tiiiiiid!!!! Blæh! *snufs* :(

Men takk for hilsener alle sammen! Det hjelper sikkert litt, men akkurat nå så tror jeg ikke noe hjelper... Kanskje paracet... De gjør i alle fall livet lettere å leve en liten stund. :-?

Dere får ha en riktig fin kveld alle sammen!

Og til alle dere syke der ute:

*sprer rundt meg med sjokoladepudding og muffinser*

En meget smitsom klem

:ler: Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Er også syk. *Sukk*

Synes jeg ahr vært så mye syk det siste året.

Til og med bokstavene kommer feil ut.

Hodet fullta bomull....

Bomullsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*friends på tv, teppe over meg i godstolen, stor porsjon sjokoladepudding og helt alene i hele verden*

Noen som påstår at jeg ikke kan kose meg om jeg vil??

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille Magnhild!

Håper du har det litt bedre nå,

og at mannen er trygt tilbake... :wink:

Ja, det er nok Kipa's oppskrift på barnelaging som er den mest korrekte (får vi håpe...), og de klærne du ikke fikk brukt i sommer, kan du sikkert få brukt neste vår/sommer (er det sommer i Montana?? :lol: )...

Da slipper du og tenke på shopping ihvertfall,

for shopping er jo over hodet ikke moro... Hehe!

Tusen takk for Kina... *knask sikle*

Håper du klarte å kose deg som best igår. Friends må vel gjøre susen...!?

Må skrive litt om Knerten idag...

Er h*n blitt stjerne i en film?? Eller kanskje heller en rollefigur??

Allerede??

Om City of God:

"Vi møter den unge Buscapé - "Raketten" - som forteller historien om hvordan rottereiret settes i brann. Rakettens nemesis er barnemonsteret Dadinho - "Knerten" - som i et blodbad vokser opp til den psykopatiske bandelederen Zé Pequeno - "Småen". Mens Raketten prøver å unnslippe volden i slummen, velter Småen seg i orgier av vold og kriminalitet for å bli Cidade de Deus' hersker."

Mitt budskap til deg er; ikke kall Knerten for

Småen når h*n vokser opp!

For å ha det på det rene; dere to kan

bringe frem et barnemonster... :ler:

Nix!

(og en annen ting; jeg tror det er en veldig bra film...)

Ha en fortsatt fin dag!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:D for en bra dag!!! :D

Har storkost meg fra jeg våknet til nå, midt natten. (min tid)

Satt først ørten timer ved pc'en. Snakket med folk på msn. Moro! Tiden Går!!! Så kom mannen og hentet meg for at han skulle kjøres på øvelse med koret. Så tok jeg bilen og dro på shopping!! :ler: Det er ikkeofte jeg orker helt alene!! Men jeg dro i alle fall på kapahl! Ville sjekke ut disse snekkerbuksene til 99,- penger. Og så hadde de den og den passet!!!

:hoppe: Og ikke nok med det! De hadde DE FINE cordfløyelsbuksene også. Mørk brune, med snøring nede og lommer på sidene. Litt høy i livet, men det blir vel deilig når høsten kommer til slutt. (tror den skulle begynne i morgen... :cry: ) Og så dro jeg til et annet kjøpesenter, bestilte meg noen isoporkuler... (Hihi, en helt vanlig ting å bestille...) og så dro jeg til tredje kjøpesenter... WWHHEE!! Tre på en dag!!!!

Der gikk jeg inn i Wearhousebutikk. Ike ofte jeg gjør det nei. :roll: Men tror dere ikke jeg fant en svart grovstrikket bumullsgenser til 50,- penger da?? (enda mer :hoppe: ) Så helt nye antrekk har jeg fått meg i dag!!

Og så dro jeg da på ØVELSE!!!! :enig: WWHHEE!!! Har ikke vært der siden før sommeren, og som jeg har savnet jentene. Kom jo ikke inn døren en gang før jeg ble ovefalt. Hihi! De er jo så søte da. Måtte ut på gulvet og vise frem magen og sånt... (følte meg litt teit da ja... :oops: ) Orket ikke/ville ikke være så lenge på øvelsen, for jeg ville på baren vi går på! TReffe gutta!!! Drikke brus!!

Så der har jeg v'rt til nå. Kl er tolv og jeg er ikke trøtt!! Men gjett om jeg helt sikkert er dårlig i morgen da!!?? Men det DRITAR EG I!!! For jeg har hatt en kjempfin dag og vil ikke la noe stoppe meg!!! :D :P:erter:

Men nå skal jeg sove. Mannen maser!

Skal inn og ligge på armen litt. Det er deilig det! *drømme*

Måtte bare skrive her først!!

ny dag: Ok, jeg skjønte poenget ditt med BA.... Fikk også med meg at hun ikke røk ut. Det er bra for da får jeg sett henne litt på tv også... Var det bra program i dag eller? Ble det teit i forhold til den amerikanske utgaven??

Natta alle!

Klem fra hoppene og sprettende!

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

sorry at innlegget kom flere ganger. Prøvde å endre dem (skrive noe annet gøy) - men det lot seg ike ordne. Så jeg skylder på KG denne gangen...

Gratulerer med nye klær. :D Kjekt å få nye ting til en billig penge.

Tenkte jeg måtte tipse deg om Beate. Hun var den siste som fikk rose i går. programmet var ingentingsammenliknet med den orginale utgaven. Jentene var ikke så flotte og hadde ike så flotte kjoler. Stedet var ikke så flott. Det var ikke de store blomsteroppsatsene overalt som er vanlig i den am. utgaven... og alt ble veldig amatør. Det var liksom ikke glamour. Kanskje det har noe med lyssettingen å gjøre elller? Hakke peiling...De norske jentene skilte seg imidlertid positivt ut fra de amerikanske sånn personlighetsmessig sett. De var mye mer hyggelige med hverandre (men hvor lenge varer det) og mer reflekterte på en måte... de fleste altså... kanskje innbildning. Du får bedømme selv.

Ungkaren synes jeg er en bra mann. Håper han finner lykken :hjerter:

Ønsker deg en fin dag Magnhild.

ny dag

(8+2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hjerte: Første tipp på plass i kokosnøtten min!! :hjerte::hoppe:

Åh de er så fiiiiine. Nå sitter det en blåmeis ute på altanen og spiser solsikkefrø... Tror jeg skal stikke bort på oasen og se om de har noe fuglebrett også. Sånne som jeg kan legge skalker og kromler på. Jada jeg vet at det er tidlig, men da holder de seg kanskje unna grillen... :ler:

(Ser allerede nå at mannen kommer til å bli sprø på disse fuglene. Nå blir det roting på altanen med frøskall og lignende!!! Og så kommer de sikkert til å legge fra seg andre ting også... :roll: )

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 30: Hjertet til barnet slår mellom 120 og 160 slag i minuttet

Babyen er nå ca 37 cm lang og veier rundt 1300 gram.

Lungene er ferdige og barnet ligger og trener pustemusklene ved å trekke vann ned i lungene for å fylle dem. Når babyen fødes klemmes dette vannet ut av lungene ved at brystet presses ned gjennom bekkenet slik at vannet skvises ut av babyen- ganske fantastisk innrettet!

Hjerterytmen til babyen ligger nå normalt mellom 120 og 160 slag pr minutt.

:o :o :o :o Jeg er 30+1 i dag :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...