Gjest BergenGutt Skrevet 1. desember 2002 #1 Del Skrevet 1. desember 2002 Hei! Jeg tenkte å gi kjæresten min (blandt annet) en brent CD med romantiske sanger. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så peil på sånt... Er skikkelig dårlig til å huske navn på sanger. Er det noen her som kan gi meg noen tips om hvilke sanger jeg kan ha med? Forresten: Det må helst være en sang der en kvinne og en mann synger sammen. Kjæresten min er nemlig veldig glad i å synge og hun vil hele tiden at jeg skal synge med henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 R.E.M med "Everybody hurts" er bare konge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Så romantisk da. Kanskje du kan finne noen tips på denne listen av sanger: Endless Love - Diana Ross & Lionel Richie Nothing Compares 2 U - Sinéad O'Connor You're Still The One - Shania Twain You Are So Beautiful - Joe Cocker Time Of My Life - Jennifer Warnes & Bill Medley Iris - Goo Goo Dolls I'll Make Love To You - Boyz II Men Almost Paradise - Mike Reno & Ann Wilson It's Your Love - Faith Hill & Tim McGraw Up Where We Belong - Joe Cocker/J Warnes Somewhere Out There" - James Ingram/Linda Ronstadt Og selvfølgelig hvis dere har deres egen sang så må denne med! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BergenGutt Skrevet 6. desember 2002 #4 Del Skrevet 6. desember 2002 Takk for tipsene! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 6. desember 2002 #5 Del Skrevet 6. desember 2002 Last christmas - Wham Unbreak my heart - Toni Braxton Lady in Red - Chris de Burgh She`s like the wind - Patrick Swayze You`re the one that I want - Olivia Newton John og John Travolta Bitter blue - Bonnie Tyler Can you forgive me - Return Five minutes - Return Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BergenGutt Skrevet 8. desember 2002 #6 Del Skrevet 8. desember 2002 Enda flere svar! :D Takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gummis Skrevet 8. desember 2002 #7 Del Skrevet 8. desember 2002 Jeg lagde en slik sang til mannen min for noen år siden - og inkluderte de sangene som hadde en spesiell mening for oss. Det er kanskje og et tips? Cd'n er fortsatt en favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 9. desember 2002 #8 Del Skrevet 9. desember 2002 "Someting stupid"? Den er vel fin? Kanskje...? Med Robbie Williams og Nicole Kidman. Har ikke hørt så veeeldig nøye på teksten kommer jeg på nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailin Skrevet 9. desember 2002 #9 Del Skrevet 9. desember 2002 Show me heaven - Mariah McKee I belong to you - Lenny Kravitz I need you - Leann Rhimes Can't fight the moonlight - Leann Rhimes Sweet child o'mine - Guns 'n' Roses Never say goodbye - Bon Jovi Ta meg med - Jan Eggum Still got the blues - Gary Moore The way you look tonight - Elton John Something stupid - Robbie Williams & Nicole Kidman When you say nothing at all - Ronan Keating You've got a way - Shania Twain Underneath your clothes - Shakira As - George Michael Because you loved me - Celine Dion Can't take my eyes off of you - Lauryn Hill Crazy - Patsy Cline Damn, I wish I was your lover - Sophie B. Hawkins Shameless - Garth Brooks Idyll - Postgirobygget Heaven - Bryan Adams Have you ever really loved a woman - Bryan Adams I just wanna make love to you - Etta James I wanna be loved be you - Marilyn Monroe I want to love you - Delbert McClinton More than words - Extreme My girl - Temptations Thank you - Dido The wonder of you - Elvis Presley You - Ten Sharp Sorry - Tracy Chapman/Boyzone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 9. desember 2002 #10 Del Skrevet 9. desember 2002 Nobody Wants To Be Lonely - Christina Aguilera & Ricky Martin Private Emotion - Ricky Martin & Meja A Whole New World - Peabo Bryson & Regina Belle Everytime I Close My Eyes - Babyface & Mariah Carey (Ikke mine yndlingssanger, men de er duetter iallefall) Andre romantiske sanger: The Scientist - Coldplay Ready For Love - India Arie (verdens nydeligste sang!!!) I don't wanna miss a thing - Aerosmith Angel - Sarah McLachlan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 9. desember 2002 #11 Del Skrevet 9. desember 2002 Eller hva med Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen som er en av de mest fantastiske sanger som finnes. Dessuten bør Nothing Else Matters av Metallica med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 9. desember 2002 #12 Del Skrevet 9. desember 2002 Glenn Madeiros; "nothing`s gonna change my love" Den er nydelig, ta med den! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. desember 2002 #13 Del Skrevet 9. desember 2002 Maria Arredondo - Just a little heartache Metallica - Nothing else matters R. Kelly - The storm is over now Leann Rimes - How do I live The Corrs - Forgiven not Forgotten Vanessa Amorosi - Everytime I close my eyes NOFX - There she goes Lonestar - Amazed Hepburn - I quit Bryan Adams - Heaven Bryan Adams - Everything I do, I do it for you Celine Dion - Tell Him Celine Dion - When the wrong one loves you right Håper det her hjelper noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 10. desember 2002 #14 Del Skrevet 10. desember 2002 Perfect day med Lou Reed er den absolutt mest romantiske sangen jeg vet om... den bør du ta med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 10. desember 2002 #15 Del Skrevet 10. desember 2002 It must be you - Van Morrison nydelig sang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergenGutt Skrevet 11. desember 2002 #16 Del Skrevet 11. desember 2002 OIII!!!!!! :o :o :o Her var det mange tips!! :D :D Jeg får prøve å få hørt på alle sammen så får jeg prøve å velge... Takk alle sammen!!! :D Folk her er jo skikkelig hyggelige! :D Jeg skal si ifra hvilke sanger jeg valgte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå