Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Har du sett igjennom gamle innlegg av deg selv (flere år) og tenkt "hva VAR det jeg tenkte på?) Det har jeg! Blir nesten flau når jeg leser gjennom dem da jeg var sammen med denne fantastiske karen fra Mandal i over et år som alle her inne påstod at utnyttet meg, men jeg ble eitrende sinna og beskyttet han til det uendelige. Og masse andre flaue meninger. Om jeg ennå er her om 2 år, kommer jeg sikkert til å se tilbake på disse innleggene med flauhet også. Det hadde vært bøst.. (JA, TOWELIE 22 ÅR JEG SKREV BØST PÅ DENNE TIDA) Bare fordi du sitter der smelt på tjukka og barnefar er i Ukraina, trenger du ikke å sitte og grave i innlegg fra 2006! Stikk og onaner! Endret 29. april 2006 av Towelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2006 #2 Del Skrevet 29. april 2006 Synd man ikke kan søke på gamle innlegg når man har slettet seg. Tror nok jeg og ville tenkt som deg. Man endrer seg mye iløpet av noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. april 2006 #3 Del Skrevet 29. april 2006 Ja noen av innleggene blir jeg nok litt flau over, derfor velger jeg å ikke dra frem slike gamle greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2006 #4 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg har ikke skrevet så mye at det er aktuellt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2006 #5 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg har ikke skrevet så mye at det er aktuellt ennå. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. april 2006 #6 Del Skrevet 29. april 2006 å gosj jovisst! hahaha, herregud så mye dumt jeg skrev gjør jeg sikkert enda da, men... hahha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. april 2022 #7 Del Skrevet 4. april 2022 Gjest gjest1 skrev (På 29.4.2006 den 10.28): Har du sett igjennom gamle innlegg av deg selv (flere år) og tenkt "hva VAR det jeg tenkte på?) Det har jeg! Blir nesten flau når jeg leser gjennom dem da jeg var sammen med denne fantastiske karen fra Mandal i over et år som alle her inne påstod at utnyttet meg, men jeg ble eitrende sinna og beskyttet han til det uendelige. Og masse andre flaue meninger. Om jeg ennå er her om 2 år, kommer jeg sikkert til å se tilbake på disse innleggene med flauhet også. Det hadde vært bøst.. (JA, TOWELIE 22 ÅR JEG SKREV BØST PÅ DENNE TIDA) Bare fordi du sitter der smelt på tjukka og barnefar er i Ukraina, trenger du ikke å sitte og grave i innlegg fra 2006! Stikk og onaner! Ja det er flaut altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. april 2022 #8 Del Skrevet 5. april 2022 Det har jeg faktisk gjort, jeg oppførte meg annerledes når jeg først ble medlem for 8 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå