Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker dette serumet. Er dere fornøyde? Det er jo litt kostbart og jeg synes man må bruke mye av det, for å få smurt det utover hele ansiktet pluss halsen. Jeg må ha 3-4 fulle pump til hvert bruk. Dvs at en slik liten flaske går svært raskt tom. I tillegg ser jeg ingen forskjell på huden. Tok bilder av meg selv i dagslys, fra alle vinkler. Har nå, etter 11 uker tatt nye bilder i samme dagslys og samme vinkler. Chat gtp ser absolutt ingen forskjell på huden. 
syns da det er litt kjipt å bruke så mye penger på et serum om det har ingen effekt på hverken fukt, pigmentering, fine linjer, rynker, elastisitet osv. hva synes dere andre om dette produktet? 

Anonymkode: 4e5b9...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt serumet i snart ett år, og merker absolutt forskjell på huden i form av bedre fukt, reduksjon av fine linjer/tørrhetsrynker og jevnere hudtone og struktur. Jeg bruker det rundt øynene også, og opplever at huden over øynene er mindre kreppet.

Du sier ikke noe om hvilke andre produkter du bruker, men de fleste serum er ment brukt sammen med fuktighetskrem, da de ikke gir tilstrekkelig fukt i seg selv. Jeg bruker også The Inkey List Hydro Surge Face Mist som jeg sprayer over ansikt og hals før serumet, det hjelper serumet å trekke bedre inn og gjør at det er tilstrekkelig med to pump for ansikt og hals. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...