AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Skalla mann som har pusha 40, hva slags shampoo bruker du? Du har ikke hår, men hodebunnen må likevel vaskes. Hva kjøper man? Anonymkode: e73ce...dec
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Et brennhett tema for KVINNEguiden... Anonymkode: d3764...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Varierer fra kun vann, H&S, eller rett og slett bare litt dusjsåpe. Anonymkode: 9850a...732
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Eg pushar såpe i skolten. Anonymkode: 87267...7a1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Man kjøper noe beregnet på det man faktisk skal vaske, dvs hud? Å bruke sjampo på et skallet hode bare fordi det en gang har vært hår der, høres ut som en mann som ikke helt har akseptert realitetene... Anonymkode: 4c34d...231
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Alle menn jeg kjenner bruker en såpe. 3 i 1… Den brukes overalt. Anonymkode: 3e3af...d3b
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Ikke mann, men jeg tenker det er greit å vaske med shampo beregnet for tørr sensitiv og hodebunn? Type apotek. Aco har en god en. Anonymkode: 5be3d...b16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå