Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hele livet hatt poser under øynene grunnet genetikk, men nå som jeg nærmer meg 40 har huden under øynene blitt veldig pløsete. Jeg brukte retinol for et par år siden, men begynte plutselig å reagere etter lang tids bruk og har i ettertid blitt diagnostisert med rosacea. 

Noen her inne som har tips til noe som fungerer mot pløsete hud? Annet enn riktig søvn, vann og lite salt mat? Gjerne noe som da ikke irriterer huden.

Anonymkode: a10ac...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har hele livet hatt poser under øynene grunnet genetikk, men nå som jeg nærmer meg 40 har huden under øynene blitt veldig pløsete. Jeg brukte retinol for et par år siden, men begynte plutselig å reagere etter lang tids bruk og har i ettertid blitt diagnostisert med rosacea. 

Noen her inne som har tips til noe som fungerer mot pløsete hud? Annet enn riktig søvn, vann og lite salt mat? Gjerne noe som da ikke irriterer huden.

Anonymkode: a10ac...7ac

Det er begrenset hva hudpleieprodukter alene kan gjøre med pløsete/slapp hud, men du kan forsøke med et peptidserum for å stramme opp (jeg liker veldig godt Medik8 Liquid Peptides Advanced MP), en mild øyekrem/fuktighetskrem for å gi fukt, og så selvsagt solbeskyttelse.UV-sttåling er der som raskest bryter ned celler i huden og forårsaker for tidlig hudaldring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...