AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:08 #21 Skrevet fredag kl. 21:08 Eller pessimist🥰 *sa hun med glimt i øyet* Anonymkode: 17482...0f1
Sparkling_Pink Skrevet fredag kl. 21:09 #22 Skrevet fredag kl. 21:09 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): De må jo treffes en gang uansett, dersom det skal utvikle seg videre.. Anonymkode: 17482...0f1 Mm. Joda. Og jeg har greid å skrive med samme folk på nett i 5 - 7 år uten å møtes. En gang hadde jeg et internett vennskap i tre år før vi møttes, og det viste seg å bli skivebom når vi endelig fikk hilst på en annen i virkeligheten. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:12 #23 Skrevet fredag kl. 21:12 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eller pessimist🥰 *sa hun med glimt i øyet* Anonymkode: 17482...0f1 Nei. Anonymkode: 82715...606
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:15 #24 Skrevet fredag kl. 21:15 Sykt lættis?? 🤭 Anonymkode: 29030...52d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:19 #25 Skrevet fredag kl. 21:19 Etter ei uke med bare chat, så er du jo bare forelsket i en fantasi.. Anonymkode: fbb20...71f 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:24 #26 Skrevet fredag kl. 21:24 Jeg møtte mannen min på chatt. Jeg er veldig vanskelig å komme inn på, og det er de færreste jeg connecter med. Men han...det var bare noe som var bra og kjent. Og da vi møttes, så ble den følelseen forsterket. Da var jeg på match...og fikk masse med mail. Men nel...det var ingen som bare ga meg den følelsen, og heller ikke når jeg datet. Så ja...jeg tenker vel at det er fullt mulig å treffe noen som foemidler mye via måten de skriver, humor, at den forstår ironien din- og liksom " tar deg". Anonymkode: 2723a...60d 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:24 #27 Skrevet fredag kl. 21:24 Bare vær litt forsiktig. Det er veldig naivt å tro dette er den store kjærligheten etter ei uke med chatting. Det er lett å bli dratt inn i noe du kanskje ikke ønsker på denne måten. Du får så store forhåpninger, og det er lett å bli fanget i situasjonen. Anonymkode: 4e7ee...8e1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 #28 Skrevet i går, 00:21 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har chatta med en mann en uke nå. Helt tilfeldig at vi kom i prat, jeg bare kommenterte på noe han hadde lagt ut på en SoMe, også var praten i gang. Det er akkurat som om jeg tror det er skjebnen, men jeg tror ikke på skjebnen. Vi har det så sykt lættis, og tenker bare på hverandre, og skriver hele tiden når vi kan. Tror dere det er tilfeldig, eller er det høyere makter som trekker i trådene, så man møter den det er meningen man skal møte? Anonymkode: 2825f...a5c Høyere makter, er det liksom Afrodite eller Jonas Gahr Støre? Er det Meta? Jesus sitter ikke å sørger for at du leser et bestemt kommentarfelt, så det var ikke den hellige treenighet, iallfall. Det er nok ingen mening i det nei. Anonymkode: 3f9e7...8bb
AnonymBruker Skrevet i går, 05:14 #29 Skrevet i går, 05:14 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sykt lættis?? 🤭 Anonymkode: 29030...52d Det vil si at de har det skikkelig morsomt sammen 😀 Anonymkode: 17482...0f1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:16 #30 Skrevet i går, 05:16 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høyere makter, er det liksom Afrodite eller Jonas Gahr Støre? Er det Meta? Jesus sitter ikke å sørger for at du leser et bestemt kommentarfelt, så det var ikke den hellige treenighet, iallfall. Det er nok ingen mening i det nei. Anonymkode: 3f9e7...8bb Jeg ville holdt en knapp på Jonas Gahr Støre faktisk. Han er faretruende til sånt 🤔 Anonymkode: 17482...0f1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #31 Skrevet 23 timer siden Ja det kan absolutt være mulig, men dere må selvsagt møtes for å se om kjemien klaffer også da. Jeg ble også kjent med en på nett (ikke datingapp/side) og det nærmest slo gnister. Vi bodde i forskjellige land så det tok nesten 3 måneder før vi kunne møtes. Vi har bodd sammen i 8 år nå ❤️ Anonymkode: 38e30...eff 1
Taffel Skrevet 20 timer siden #32 Skrevet 20 timer siden Bare å møtes. Får bare håpe han ikke er høyt utdannet fra et annet land... har en prestisjefylt jobb... sier forbausende nok utrolig treffende ting som matcher din personlighet og hobbyer (som det ligger rikelig av spor etter på SOMe) ...kan nesten ikke vente med å treffe deg, men desverre kommer noe i veien hele tiden... Da skal du bare vente på at han havner i en bilulykke, har mistet gullvisakortet sitt og trenger bare litt tilgang til din bankkonto slik at han blir operert og du får ALT tilbake så snart han er utenfor livsfare. Kanskje et vakkert KI generert bevis utarbeidet og signert av advokater. Eller det kan være en ekte og gøy fyr som kan bli din livs kjærlighet. Eller alt midt i mellom. Tekst, ha det gøy, men dere bør møtes om du vil mer enn å ha en brevvenn:) 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har chatta med en mann en uke nå. Helt tilfeldig at vi kom i prat, jeg bare kommenterte på noe han hadde lagt ut på en SoMe, også var praten i gang. Det er akkurat som om jeg tror det er skjebnen, men jeg tror ikke på skjebnen. Vi har det så sykt lættis, og tenker bare på hverandre, og skriver hele tiden når vi kan. Tror dere det er tilfeldig, eller er det høyere makter som trekker i trådene, så man møter den det er meningen man skal møte? Anonymkode: 2825f...a5c Nyt det så lenge det varer, for min erfaring er at det ofte er annerledes IRL 😅 En av de jeg nylig chattet (han sendte meg melding pga mine sosiale medier) med som var veldig morsom og som også ga meg veldig mye komplimenter, viste seg å være en ekstremt egoistisk alkoholiker, full av angst bl.a ++ Overhodet ikke slik han fremstilte seg på nett. Han var kjapp i replikken skriftlig, men helt annerledes muntlig... Anonymkode: 84d89...df0
Kjekken007 Skrevet 9 timer siden #34 Skrevet 9 timer siden Dette tror jeg er teknisk mulig å få til. God kontakt i forkant har vel ik noe å si på kg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå