Gå til innhold

Forelsket av chatt?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har chatta med en mann en uke nå. Helt tilfeldig at vi kom i prat, jeg bare kommenterte på noe han hadde lagt ut på en SoMe, også var praten i gang. Det er akkurat som om jeg tror det er skjebnen, men jeg tror ikke på skjebnen. Vi har det så sykt lættis, og tenker bare på hverandre, og skriver hele tiden når vi kan. Tror dere det er tilfeldig, eller er det høyere makter som trekker i trådene, så man møter den det er meningen man skal møte?

Anonymkode: 2825f...a5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra den tiden man chattet på nett, tekst tv, nettby og blink, og ble betatt og forelsket i tekst og bilder. Det er veldig lett å skape seg et bilde av noen når en bare har litt info, når en skriver er det helt annerledes enn å være i samme rom, men hjernen din fyller ut tomrommet selv

Anonymkode: 8a8dc...804

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har chatta med en mann en uke nå. Helt tilfeldig at vi kom i prat, jeg bare kommenterte på noe han hadde lagt ut på en SoMe, også var praten i gang. Det er akkurat som om jeg tror det er skjebnen, men jeg tror ikke på skjebnen. Vi har det så sykt lættis, og tenker bare på hverandre, og skriver hele tiden når vi kan. Tror dere det er tilfeldig, eller er det høyere makter som trekker i trådene, så man møter den det er meningen man skal møte?

Jeg tror det. Å ha det sykt «lættis» sammen er kjempe viktig i et forhold. Uten det er det nærmest dødfødt

Anonymkode: 17482...0f1

• Liker 1
Skrevet

Her gjelder det å rulle inn litt? Hallo, hvor lenge har du kjent han? Nå må du ikke la dåsa ta avgjørelser. For jeg regner med han hvisker søte ord i øret ditt, eller???

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du blir lurt trill rundt.

Anonymkode: 82715...606

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor? Hun sier de har det lættis sammen. Kan ikke bli artigere enn det vel 😂

• Liker 1
Skrevet

Det er fint at du er tiltrukket av noen via nett. Anbefaler deg å sørge for å møte mennesket i virkeligheten og. Det gir en fin dybde videre i relasjonen. Det kan komme tillegg eller fralegg fra den du møter på nett, i virkeligheten.

Eksempler er: Min impulsivitet synes ikke på nett. Min kjærestes tilstedeværelse kjennes ikke via tekst. Noen som skriver *klem* kan vise seg å ikke være en klemmer. Mange intensjoner er lettere å forstå når en møter mennesket, ikke bare ordene.

Høye makter vet jeg ikke hvordan jeg kan prate om. Det er mer slik at noen mennesker finner hverandre om de kan. Internett har gitt noen av disse møtene bedre sjanse. Bare ikke hold det hele på nett, har du kropp og stemme foreslår jeg at du hedrer dette ved og møte opp i virkeligheten.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor det? 

Er det for godt til å være sant så stemmer det som oftest. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor? Hun sier de har det lættis sammen. Kan ikke bli artigere enn det vel 😂

Fordi hun allerede har følelser. Ser slik ut ihvertfall. Artig å leke med andres sine tanker og følelser? 

AnonymBruker
Skrevet

Er det for godt til å være sant så stemmer det som oftest. 

Ja kanskje. Men det er mer mellom himmel og jord enn det man vet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sparkling_Pink skrev (7 minutter siden):

Det er fint at du er tiltrukket av noen via nett. Anbefaler deg å sørge for å møte mennesket i virkeligheten og. Det gir en fin dybde videre i relasjonen. Det kan komme tillegg eller fralegg fra den du møter på nett, i virkeligheten.

Eksempler er: Min impulsivitet synes ikke på nett. Min kjærestes tilstedeværelse kjennes ikke via tekst. Noen som skriver *klem* kan vise seg å ikke være en klemmer. Mange intensjoner er lettere å forstå når en møter mennesket, ikke bare ordene.

Høye makter vet jeg ikke hvordan jeg kan prate om. Det er mer slik at noen mennesker finner hverandre om de kan. Internett har gitt noen av disse møtene bedre sjanse. Bare ikke hold det hele på nett, har du kropp og stemme foreslår jeg at du hedrer dette ved og møte opp i virkeligheten.

De må jo treffes en gang uansett, dersom det skal utvikle seg videre..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi hun allerede har følelser. Ser slik ut ihvertfall. Artig å leke med andres sine tanker og følelser? 

Hæ? Artig at de har det artig sammen. Hva får deg til å tro at noen leker med noens følelser? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja kanskje. Men det er mer mellom himmel og jord enn det man vet. 

Om denne personen leker med deg så er de syke i hodet sitt. Så er du advart! 

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Artig at de har det artig sammen. Hva får deg til å tro at noen leker med noens følelser? 

Trådens tittel...

AnonymBruker
Skrevet

Hun tror det er skjebnen...Les Hl. 

AnonymBruker
Skrevet

Trådens tittel...

Nå henger jeg ikke med her. Ts føler på noe for en hun har chattet med. I og med kjemien stemmer, vil de sikkert møte hverandre fysisk når det passer.

Er ikke det litt vel dramatisk å trekke konklusjonen om at noens følelser blir lekt med, allerede nå? Ingenting i HI som får meg til å mistenke det hvertfall. Men vet ikke jeg 😅🤷‍♀️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå henger jeg ikke med her. Ts føler på noe for en hun har chattet med. I og med kjemien stemmer, vil de sikkert møte hverandre fysisk når det passer.

Er ikke det litt vel dramatisk å trekke konklusjonen om at noens følelser blir lekt med, allerede nå? Ingenting i HI som får meg til å mistenke det hvertfall. Men vet ikke jeg 😅🤷‍♀️

Om de i det hele tatt møtes..

Har mine tvil kjenner jeg. Da er du like naiv som henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Om de i det hele tatt møtes..

Har mine tvil kjenner jeg. Da er du like naiv som henne. 

Ja det kan tenkes. Jeg er ikke så veldig mistenksom av meg 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan tenkes. Jeg er ikke så veldig mistenksom av meg 

Det handler mer om å være realist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...