Gå til innhold

Katten skriver erotikk (igjen)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det har vært en del erotiske tekster her, både i egne tråder og i tråder om ens fantasier. Tenkte jeg kunne skamløst reklamere for egen erotikk.

Dette er en omskriving av en tekst tidligere publisert i min dagbok, og krever litt bakgrunnsinfo.

Dette var ei jeg møtte i studietiden min. La oss kalle henne Caroline. Vi møttes på en fest hos en kompis av meg, og vi ble dratt mot hverandre. Etter en tur ut, så fulgte jeg henne hjem. Hun bodde på andre siden av byen, og det ble en lang gåtur hjem, men jeg pushet ikke på for noe. Jeg trodde at vi hadde god tid. At dette var noen jeg kunne bygge en ordentlig relasjon til uten at den startet som dårlig fyllesex.

Dessverre flyttet hun fra byen uken etterpå, jeg noen måneder etter det igjen, og vi endte på hver vår kant av landet. Alt for mange år senere fikk vi tilfeldigvis kontakt igjen. Der hvor vi begge hadde vært studenter i starten av tyveårene, var vi nå i tredveårene. Etter samtalen hadde dreid over til snap, så fikk jeg mer ekte bilder av hvordan hun var i hverdagen - ikke de polerte bildene man publiserer andre steder.

Herregud så vakker hun var. Linjene hennes var mer tydelig, og hun hadde funnet ut hvem hun var. Det var en trygghet i måten hun bar seg på, og jeg elsket den nye Caroline.

Det tok ikke lang tid før vi fant ut at gnisten fortsatt var der, og vi næret den til en sulten ild.

Dette er et av resultatene, en tekst jeg skrev til henne:

Sommeren var varm og soldagene stanset ikke. Det var et halvt år etter vi hadde tatt opp kontakten og Caroline besøkte meg i Oslo. Vi hadde tilbragt dagen i Botanisk hage. Kalde cidere, øl og takeaway-sushi.

Det var tjuefem grader i skyggen, og vi nøt det til det fulle. Det er noe med lukten av varm kropp og solkrem som skjerper sansene mine. Jeg ble mer bevisst på kroppsspråket hennes. Måten munnen hennes bevegde seg når hun snakket, hvordan lyset reflekterte i huden hennes. Hun la garantert merke at jeg stjal disse glimtene av henne - ikke at jeg prøvde å skjule det.

Ettermiddagen kom overraskende på oss. En del av meg gledet meg til hva kvelden kom til å tilby, men samtidig ville jeg ikke gi slipp på øyeblikket vårt. For meg har dette alltid vært den mest magiske tiden. Hvor vi finner mentale gater vi kan gå oss vill i, samtidig pågår det en annen samtale. Den som ligger under ordene våre. Blikk som henger igjen. Smilene og latteren. Det er denne tiden som forteller at alt kan skje, men at intet er skrevet i stein.

Senere skulle vi ut på restaurant, men etter alle timene i sola bestemte vi oss for en stopp på hotellrommet hennes. Den kjølige luften var sval mot huden, en forfriskende kontrast til den tunge luften utenfor. Oslo føles ofte trykkende på sommeren og man trenger et sted man kan flykte til. Hotellrommet var typisk, men med god kvalitet. Litt større enn de minste, slik at det akkurat var plass til et lite bord og to stoler i ene hjørnet. Dobbeltsengen dominerte rommet, og det var et stort abstrakt maleri som hang over den.

Caroline bestemte seg for å dusje av dagen, og jeg kvelte en trang til å bli med. Jeg kunne høre vannet treffe kroppen hennes, og for å distrahere meg satte jeg meg i stolen og hørte på musikk. Alkoholen og varmen kriblet i kroppen min. Gjorde den både avslappet og sulten.

Etter en stund kom hun endelig ut fra badet. Hun hadde kun på seg en hvit badekåpe, på jakt etter klærne og sminken. Blikket mitt gikk til den nakne huden hennes, og jeg la fra meg telefonen.

“Hva?” sa hun og smilte litt nervøst.

Jeg svarte ikke. Reiste meg og gikk sakte mot henne. Dess nærmere jeg kom dess mer måtte hun løfte hodet for å holde blikket mitt. Det er en liten forskjell på to meter og en-sytti. Jeg stoppet helt inntil henne, så nært at jeg kunne kjenne varmen fra kroppen hennes. Fremdeles uten et ord løftet jeg hånden, strøk det våte håret hennes til side og lot fingrene gli bak mot nakken. Da jeg lukket hånden, fikk jeg nesten hele nakken hennes i grepet mitt. Jeg kunne se at hun pustet tyngre. Øynene hennes forlot ikke mine. Med et bestemt press dro jeg henne mot meg.

Det første kysset var forsiktig. Kun leppene våre møttes, prøvende. Det andre hadde mer tyngde. Hun åpnet leppene litt, og tungene våre fant hverandre i rolige bevegelser. Jeg grep rundt midjen hennes med den andre hånden og presset henne hardt inntil meg. Det sitret i kroppen min hver gang jeg trakk pusten. Måneder, nei, år med lengsel skrapte på innsiden av brystet mitt.

Hånden min nådde rundt slik at jeg kunne presse på halsen, under ørene. Forsiktig først og så mer krevende. Etter en stund løsnet jeg grepet og tok tak i håret i nakken hennes. Dro bakover. Eksponerte den vakre halsen. Leppene mine møtte den myke huden. Så åpnet jeg munnen og kysset den ordentlig. Skapte et svakt vakuum. Bet henne forsiktig før jeg lot tungen min gjøre det godt igjen. Jeg kunne føle effekten gjennom kroppen hennes. Stønnene hennes var som bensin på bålet i brystet mitt.

Så brøt jeg kysset. Slapp grepet i håret. Gikk ett steg tilbake.

Hun så spørrende på meg. Et hint av lengsel i blikket.

Inni meg var den en malstrøm av følelser. Jeg ville ta henne. Kreve henne. Men jeg holdt igjen. Blikket mitt fant hennes. Låste meg fast i henne. Jeg lot hånden min stryke over kinnet hennes, kjente at hun lente seg aldri så forsiktig imot. Så lot jeg hånden gå ned. Følge halsen hennes ned til jeg møtte badekåpen. Lot fingrene være så vidt på innsiden i det de fortsatt nedover. Endelig nådde jeg knuten på beltet. 

Det var blitt litt tyngre å puste. Som om det var en motstand rundt brystet mitt. Det blir alltid slik når sulten tar overhånd. Når det kun er én ting som kan mette meg. Og måltidet mitt står foran meg slik som da. Ingenting annet eksisterer. Verden kunne brent rundt meg, men jeg ville ikke enset noe annet enn henne. Stående foran meg. På kanten av stupet. Jeg kunne ikke tenke på annet enn å ville falle med henne.

Jeg dro i knuten. Den løsnet seg gradvis i små napp. Da den endelig gav etter rykket kroppen hennes svakt til. Kåpen åpnet seg så vidt, og jeg kunne se en liten glippe av den nakne huden ned langs kroppen.

Glippen var smal, men jeg kunne se at hun ikke hadde på seg noe annet under. Jeg kunne se det svake skillet, hvor hun hadde dekket til seg for solen. Det var som den bleke huden understreker intimiteten. At dette var noe hun vanligvis skjuler for omverden. Det føles nesten forbudt.

Med rolige bevegelser løftet jeg hånden og lot fingrene gli på innsiden av kåpen. Øynene mine fant hennes igjen samtidig som jeg begynte å løfte på den venstre siden av kåpen. Jeg ville vise henne at jeg satt pris på mer enn bare kroppen hennes, men alle årene med ubesvart begjær raste i kroppen min og blikket mitt forsvant i den nakne huden.

Forsiktig løftet jeg den venstre delen av skuldrene hennes. Hun rørte seg ikke. Pustet knapt. Bare lot den skli av. Halve kroppen hennes var foran meg, og synet skapte et sug i magen min. Fingrene mine skalv lett, og jeg lengtet etter å la de utforske alle linjene hennes. Klore henne.

Så lot jeg hånden gli på innsiden av den andre delen av kåpen. Løftet den av den høyre skulderen, og denne gangen klarte jeg å holde blikket hennes. Kåpen falt bak henne. Selvkontrollen varte bare noen få sekunder før jeg måtte se henne ordentlig. Hun var så nydelig at jeg ikke visste hvor jeg skulle begynne. Jeg prøvde å memorere hver eneste del av henne. Drikke av skjønnheten. Linjene var perfekte. Fargen på huden. Den nervøse pusten.

“Herregud, så deilig du er.” sa jeg.

Jeg tok tak i henne, førte henne til senga og dyttet henne ned. Caroline naken foran meg var noe av det vakreste jeg hadde sett, og det var vanskelig å kontrollere meg. Jeg hadde egentlig planlagt å binde henne fast med bind for øynene, men jeg innså at det krevde for mye selvkontroll. Hun var et kunstverk jeg ville nyte til det fulle. Uten pauser. Uten begrensninger. Uten noe mellom oss.

Det slapp en kort latter fra henne da jeg hev meg på siden av henne. Jeg dro henne inntil meg og kysset henne grådig. Hendene mine utforsket hele kroppen hennes. De gikk langs armene, sidene, hoftene, utsiden av lårene, før jeg lukket den ene om halsen hennes. Grepet var ikke hardt, men jeg klemte bestemt før jeg kysset henne.

Det var tydelig at jeg ikke fikk nok av henne. At jeg ville ha henne så nært meg som overhodet mulig.

Tungen hennes lekte med min, og hun smakte av den søte cideren fra tidligere. Huden var fortsatt varm fra dusjen, og hun glødet inntil meg. Sakte begynte hun også å bli grådigere i bevegelsene. Det var en ny intensitet i kyssene hennes. Hendene gikk over brystkassen min, bak i nakken. Hun stoppet og trakk seg litt tilbake. Kinnene hennes hadde fått et rødt skinn over seg. Leppene var fuktige. Pusten hennes kilte over huden min, og hun lot den ene hånden gå under skjorten min. Lot den stryke gjennom hårene på brystkassen min. Så smilte hun før hun kysset meg igjen.

Vi lå slik en stund. Nøt hverandre. Nøt å være inntil hverandre. Til slutt mistet jeg tålmodigheten.

Jeg dro henne høyere opp i senga. Satte meg ved siden av henne og kysset meg nedover. Først halsen, den myke huden skjør mot leppene mine. Ned langs kragebeinet. Videre ned mellom brystene. Kysset magen, og elsket hvor varm og god den var mot ansiktet mitt. Hvordan den dirret svakt da hun trakk pusten. Kysset hoftene og bet meg ned utsiden av lårene mens neglene mine klorte innsiden av armene og sidene hennes.

Med grove bevegelser satte jeg meg nedenfor henne. Lot hendene mine gå under beina, og holdt rundt leggmusklene. Rolig løftet jeg bena og dro dem fra hverandre. Jeg brukte ikke mye kraft, og innsiden min var full av sommerfugler da jeg kjente at hun lot meg spre dem.

Endelig hadde jeg henne foran meg. Ordentlig foran meg. Endelig kunne jeg se hele henne. Hun var så vakker, så deilig, at det gjorde vondt.

Igjen rev lystene i meg. Jeg fikk vann i munnen. Ville bite henne. Smake. Spanke. Slikke. Holde henne på kanten til hun tryglet om å få komme. Kvele henne mens jeg skled inn i henne.

Men dette var første gangen, og jeg ville ta meg tid. Få kroppen min under kontroll før jeg kom til å slippe alle hemningene.

Jeg kysset ankelen. Leggen. Bet henne på innsiden av låret og kysset det godt igjen. Lot hendene mine skli under rumpa og grep tak, satte neglene i den. Rolig bet jeg og kysset meg nærmere.

Kroppen hennes responderte på alt jeg gjorde. Det gikk skjelvinger gjennom den. Små stønn forlot munnen. Til slutt merket jeg at også hun begynte å bli utålmodig. Det var et hint av nervøsitet i bevegelsene og lydene hennes. Den gode typen. Den som er spent på hva som kommer. Den som sier at dette betyr noe.

Munnen min nærmet seg, men jeg gikk over til det andre låret istedenfor. Bet og kysset meg opp igjen. Denne gangen stoppet jeg rett over henne. Lot henne kjenne den varme pusten min. Kjenne dampen mot huden hennes. Og jeg kjente lukten hennes, med den lette fuktigheten etter seg.

Jeg kysset henne helt opp til overgangen av låret. Kysset meg inn til leppene og kysset dem. Bet forsiktig i dem. Hoftene hennes bevegde seg i takt med det jeg gjorde, men igjen så stanset jeg rett over henne. Pustet rett på. Kysset ved siden av.

Så klarte jeg ikke holde meg lengre, og endelig fikk tungen min møte henne. Jeg lot den gå i sirkler med press inn mot midten. Gjorde tungen varm og bred, med nok fuktighet, før jeg startet nederst og slikket opp midten. Kjente hvordan hele kroppen hennes responderte. Hvordan tunga mi eksponerte henne. At hun allerede var hoven i møte med meg.

Jeg lot armene mine gå under lårene og opp, slik at jeg kunne holde fast i hoftene hennes. Holdt henne fast ned mot senga mens jeg forsynte meg av henne. Smakte nytelsen hennes, og hun smakte helt himmelsk.

Teksten var opprinnelig skrevet til Caroline, og er nå blitt omskrevet til “henne” kontra “du”, og fra presens til preteritum. Så om det er noen skrivefeil jeg har gått glipp av vet dere hvorfor.

Historien har flere deler, men det tar litt tid å omskrive dem. Om dette faller i smak, så blir jeg å fortsette - men erotikk er jo alltid en risikosport. Det kan være at noen setter pris på dette, og det kan være de som synes det er fryktelig kleint.

Håper noen av dere setter pris på det, men har full forståelse for at dette ikke er for alle.

God helg!

Endret av Katten.2.0
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Takk for at du delte @Katten.2.0 ☀️

My pleasure!

Glad du satte pris på det.

AnonymBruker
Skrevet

Herlig oppbygging, bare fortsettelsen gjenstår.

Anonymkode: fbdca...382

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herlig oppbygging, bare fortsettelsen gjenstår.

Anonymkode: fbdca...382

Jeg får sette av tid til å skrive litt mer ila helga da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...