AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:18 #1 Skrevet fredag kl. 08:18 Hei! Jeg ble gravid i sommer, men mistet etter ca 6-7 uker. Det tok litt tid før jeg fikk mensen igjen, kanskje 6 uker, siste mensdag var nå 27/28 september. Jeg bruker Clearblue Fertilitetsmonitor, har brukt den i flere år, og har vært kjempefornøyd med den. Jeg begynte å teste onsdag 30/09, og enda har jeg ikke fått HØY på monitoren. Tatt noen LH-tester utenom også innemellom som har vært klink negativ. Jeg har et barn fra før, her ble jeg gravid på 2 syklus, og denne syklusen var også litt rar, men her fikk jeg HØY i flere dager, før jeg fikk MAKSIMAL på syklusdag 22 tror jeg det var. Noen som har opplevd at eggløsningen ikke kommer, eller kommer veldig sent etter første runde med mensen etter SA? Skal sies jeg har mild PCOS, men i forhold til å bli gravid har ikke dette hatt noe særlig innvirkning på meg. Ble gravid på første runde nå med SA. Derfor bruker jeg også monitoren, da det er litt hipp som happ når eggløsning faktisk kommer. Anonymkode: c0df1...318
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:19 #2 Skrevet fredag kl. 18:19 Det er ganske vanlig at sykluser kan være litt ustabil etter en SA. Den kan være sen, eller at kroppen hopper over.. Ikke unormalt ❤️ har alltid tatt noen sykluser for meg før ting er tilbake til vanlig etter mist.. Anonymkode: 60110...32d
AnonymBruker Skrevet i går, 07:03 #3 Skrevet i går, 07:03 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ganske vanlig at sykluser kan være litt ustabil etter en SA. Den kan være sen, eller at kroppen hopper over.. Ikke unormalt ❤️ har alltid tatt noen sykluser for meg før ting er tilbake til vanlig etter mist.. Anonymkode: 60110...32d Takk for svar! Hjalp å legge ut innlegget, for plutselig i dag fikk jeg HØY på monitoren, og det står økning i østrogen er oppdaget, så da håper jeg at en eggløsning er rundt hjørnet 🤞 Anonymkode: c0df1...318 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå