AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hei er det noen her som har noe erfaring med alvaskin sin ansiktsløft? Husker ikke hva den heter, men det ser ut som en massasje verktøy som man skal ta på huden og gir et ansiktsløft preg. Jeg har led-masken og er forsåvidt fornøyd med den. Jeg vurderer det, fordi jeg har veldig sensitiv hud som ikke tåler noe. Men det virker litt for godt til å være sant at jeg kan få vekk hengehud på kjeven😅 Anonymkode: 8d5a0...a14
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Er det den som gir strøm du tenker på? Jeg har en liknende og kan ikke si at den utfører mirakler akkurat, den gir kanskje bittelitt bedre blodgjennomstrømming på grunn av impulsene, men ikke løft. Reklamen til Alvaskin er strekt overdrevent.. Jeg tar faceyoga og synes det hjelper, for da slapper man av og strekker musklene som trekker ned, samtidig som man styrker de som skal løfte, men det krever jo litt hver dag. Masserer også ansiktet hver kveld, samtidig som jeg renser med renseolje. Anonymkode: eb4fe...6bc
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det den som gir strøm du tenker på? Jeg har en liknende og kan ikke si at den utfører mirakler akkurat, den gir kanskje bittelitt bedre blodgjennomstrømming på grunn av impulsene, men ikke løft. Reklamen til Alvaskin er strekt overdrevent.. Jeg tar faceyoga og synes det hjelper, for da slapper man av og strekker musklene som trekker ned, samtidig som man styrker de som skal løfte, men det krever jo litt hver dag. Masserer også ansiktet hver kveld, samtidig som jeg renser med renseolje. Anonymkode: eb4fe...6bc Så bra, takk for et ærlig svar. Til den prisen så blir jeg litt skeptisk. Jeg har gua sha og synes forsåvidt det er ok nok , det er jo litt billigere. Anonymkode: 8d5a0...a14
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Jeg sier bare en ting: LED-maske! Den har nesten utført mirakler for meg. Ikke akkurat løft, men klart foryngende. Mest i form av glød og veldig jevn hud, får masse komplimenter for huden etter ca 2 mnd med den. Er 53 år. Anonymkode: 76ee2...da0
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg sier bare en ting: LED-maske! Den har nesten utført mirakler for meg. Ikke akkurat løft, men klart foryngende. Mest i form av glød og veldig jevn hud, får masse komplimenter for huden etter ca 2 mnd med den. Er 53 år. Anonymkode: 76ee2...da0 Jeg er veldig fornøyd med den selv 😊 følt at det har hjulpet veldig. Siden jeg ikke tåler noe hudpleie liksom 😅 Anonymkode: 8d5a0...a14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå