Gå til innhold

Lipfillers Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Oslo vil dere anbefale å ta lipfillers? Hvem har dere brukt, og er fornøyde med? :) 

Anonymkode: 7c7ec...bb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Just don't. 

Lipfillers er den største scam i historien. Tenk at jenter betaler for å se styggere ut. En av de flotteste jentene jeg har sett hadde veldig tynne lepper. 

Beklager om det ikke var det du spurte om, men jeg følte for å si det. Plager meg veldig å se jenter med dette når de faktisk ser verre ut med det. Kan neppe være særlig sunt heller.

Anonymkode: 5de15...07e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Just don't. 

Lipfillers er den største scam i historien. Tenk at jenter betaler for å se styggere ut. En av de flotteste jentene jeg har sett hadde veldig tynne lepper. 

Beklager om det ikke var det du spurte om, men jeg følte for å si det. Plager meg veldig å se jenter med dette når de faktisk ser verre ut med det. Kan neppe være særlig sunt heller.

Then just don’t look .. 

Det kommer du betraktelig bedre ut av det med enn med å fortelle folk hva de skal gjøre fordi der passer deg 💡

Jeg er en gammal fyr (50+) som synes mange ting er underlig, men tipper mange synes jeg også er det.
Ikke at jeg kan noe om dette, men vil bli overraska om ikke veldig mange gjør det uten at hverken du eller jeg får det med oss. Men så legger vi merke til de som har dratt det litt langt. Men de om det, ikke sant ? 

Kjør på du TS sier nå jeg, gjør det du har lyst til. Det gjør de aller fleste av oss 😉

Anonymkode: 6e7e7...c32

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke turt. Har hørt fillersene kan migrere og lage klumper. Jeg har også smale lepper og skulle gjerne hatt større, men fillers hadde jeg aldri turt. Bruker heller lys nude lipgloss, det fremhever litt, i hvert fall. Lip plumpers er også et alternativ, men syns ikke de har så mye effekt 

Anonymkode: 384b7...f27

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjør på du TS sier nå jeg, gjør det du har lyst til. Det gjør de aller fleste av oss 😉

Anonymkode: 6e7e7...c32

Så du oppfordrer en kvinne som sikkert alt har nydelige lepper til å sprøyte inn et kunstig stoff i leppene sine som med all sannsynlighet vil gjøre henne mindre pen? Og du mener hun ikke er bra nok slik hun er?

En av de fineste kvinnene jeg har vært sammen med hadde veldig tynne lepper. Hadde ikke passet henne å ha større lepper.

Det er litt som med pupper. Skader ikke med en god håndfull, men det spiller virkelig ingen rolle om de er små heller (hun over med tynne lepper hadde små bryster og det gjorde absolutt ingenting). 

Jeg er veldig for at folk skal ta grep for å bli mer attraktive, menn og kvinner, men det er ikke leppene som betyr noe. Hva med en ny fin kåpe eller en dyr frisørtime eller tannbleking? 

Bare ikke leppene...

• Liker 1
Skrevet

Prøv å elske deg slik du er, TS.

Dine lepper er vakre, selv om den grådige skjønnhetsindustrien vil at du skal tro det motsatte.

Anonymkode: 4ffa9...a5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...