AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #1 Skrevet 43 minutter siden Dere som har søkt uføre nå, eller tidligere. Når søkte dere? Hvor lang tid tok det? Hvordan håndterte dere ventetiden? Ble det godkjent? Eventuelt om det er flere som venter nå? søkte i sommer, og synes det er helt grusomt å ikke vite Anonymkode: 83caf...5c9
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #2 Skrevet 36 minutter siden Da jeg søkte for noen år siden var det 9 måneders ventetid og det tok sånn akkurat 9 måneder... Fikk innvilget. Ventetiden var lang, men hva kan man gjøre... Man må jo bare vente. Anonymkode: 5d601...871
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #3 Skrevet 31 minutter siden Når jeg søkte uføretrygd så ble det oppgitt 8 måneders behandlingstid, men det tok bare 3 uker før godkjennelsen kom inn. Ventetiden føltes likevel "dramatisk", også for meg. For usikkerheten og betydningen av resultatet er så høy. Jeg er dog veldig glad for at jeg bare stod i dette i 3 uker, og ikke 8 måneder. Jeg tror jeg hadde blitt gal da. Anonymkode: 50a49...bb0
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #4 Skrevet 16 minutter siden Sønnen min søkte i fjor. Det tok 4 uker, og bare 3 dager etter de hadde fått de siste papirene de trengte. Her og bare søkte vi da han ble 18 år. Hadde bare en 5 min samtale med Nav først. Anonymkode: 109b1...314
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #5 Skrevet 4 minutter siden Det var 9 måneders ventetid for 11 år siden da jeg søkte. Anonymkode: 4e00f...e8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå