AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Min samboer og jeg skal gå fra hverandre med to barn på 8 og 10. vi er enige i deling av verdier, men blir ikke enige om fordeling av barna. Vi har vært på familievernkontoret, men kommer ikke til enighet. Barna har uttalt at de ønsker å bo mest hos meg, og i helger og selvsagt deling av ferien hos mamma. Dette har hun gitt beskjed om at hun ikke har økonomi til. For øyeblikket så nekter hun barna å være hos meg, og sier det kommer til bli slik frem til vi får en avtale. Hun har også sendt inn søknad om bidrag med 100 % samvær hos henne Jeg tenker det er på tide at jeg kontakter en advokat, men tenkte å lufte det her om noen har noe erfaring med lignende Anonymkode: 892c2...6b2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden En mor, eller et menneske, som vil ha barna mer fordi hen vil ha penger, ikke fordi hen ikke orker tanken på å ikke være med barna sine, burde ikke få ha dem i det hele tatt. Men hvis det er barnas beste du bryr deg om selv, og ikke pengene slik som henne, så kan du vel tilby deg at hun ikke betaler bidrag da? Så er barna mest hos deg, men dere dropper at hun skal måtte betale deg i tillegg til å miste barna sine. Anonymkode: cd0ea...580
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Hvorfor kan dere ikke ha 50%. Er hun ute etter bidrag, så derfor hun har de 100? Hadde gått for en advokat ja. Anonymkode: b4115...ca3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Advokat nå! Helst i går. Hun kan ikke nekte ungene å være hos deg. Anonymkode: 80291...cc0
Fighter83 Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min samboer og jeg skal gå fra hverandre med to barn på 8 og 10. vi er enige i deling av verdier, men blir ikke enige om fordeling av barna. Vi har vært på familievernkontoret, men kommer ikke til enighet. Barna har uttalt at de ønsker å bo mest hos meg, og i helger og selvsagt deling av ferien hos mamma. Dette har hun gitt beskjed om at hun ikke har økonomi til. For øyeblikket så nekter hun barna å være hos meg, og sier det kommer til bli slik frem til vi får en avtale. Hun har også sendt inn søknad om bidrag med 100 % samvær hos henne Jeg tenker det er på tide at jeg kontakter en advokat, men tenkte å lufte det her om noen har noe erfaring med lignende Anonymkode: 892c2...6b2 Makan til frekkhet fra noen foreldre!! Dette som skjer nå hadde jeg ihvertfall ikke funnet meg i hadde jeg vært deg. Du skal se barna dine hvertfall 50/50 frem til barna er litt større også får dere ta evt omfordeling av % da. Nå risikerer du å miste ALT ser det ut som om du lar henne kjøre deg ned sånn her! Anbefaller deg å bare hente barna på skolen også sender du melding til barnemor at dere skal på shopping o.l. også kommer de hjem til mamma i morgen etter skolen! Du får gjøre dette fast 3 -4 dager i uka om hun ikke klarer å møte deg på midten ass.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå