Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Må bare lufte dette litt for å se litt hva andre tenker.

For en god stund siden kom en god venn til meg.
Han hadde noe han måtte fortelle meg.
For noen år siden var det en mann som var innom til han og samboerne for å gjøre en liten jobb.
Etter jobben var utført, så ble samboeren til min venn lagt til på snap, insta og face.
Min venn synes det var litt rart, for han var også der og jobbet med han.
Det skulle gå en god tid før min venn oppdaget noe sporadisk kontakt via forskjellige plattformer.
Dette økte jo mistanken på at noe ikke stemte.
En sen fredagskveld ringte hennes telefon, og hun bare sa at det var han der arbeideren som var innom, og skjønte ikke hvorfor han ringte.
Min venn fortalte sin samboer da at hun skulle kutte ut kontakten med han. 
Det skulle gå cirka 2 år før han fant ut de hadde hatt mer kontakt, men alt var holdt skjult.
Samboeren var bortreis, og min venn snakket med henne litt på natten der hun var på en fest.
Det var en uro som ikke ville slippe kunne han fortelle meg, så om morgenen husket han at det lå en eldre mobil som tilhørte samboeren i et skap.
Han ladet den opp litt, slo på, og fikk se at de at de hadde skrevet og ringt samme natt via messenger.
Etter hun kom hjem, så dukket bare flere ting opp etter noe iherdig leting.
Det viste seg at hun også hadde vært på et besøk hjemme til han ved minst en anledning, og flere samtaler og meldinger.
Det var ikke mye han ikke klarte å finne, for det meste var slettet.
Så hun skjulte alt dette for han, og sverget på at det bare var noen å prate med, en venn..
Min venn fant aldri noe bevis på fysisk utroskap, men slik jeg ser det, så er det utroskap.
Hva tenker dere?

Endret av Sirkel111
rettelse skrivefeil..
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg ikke forstår hvorfor man må kunne kalle noe utroskap for å kunne si at det er uakseptabelt.

Anonymkode: ea2b0...527

Skrevet

tilliten er borte. Da er det egentlig likegyldig om det var fysisk utroskap involvert eller ikke 

Tykkjer eg 

Anonymkode: d9e7a...bd5

Skrevet

Jeg tenker at det å tro at ingenting skjedde her, er helt vanvittig, utrolig naivt. 

Og ja, det er utroskap. Og ja, hun kan ikke stoles på. 

Anonymkode: 706d6...6d6

• Nyttig 1
Skrevet

Og forresten. Hvor sikker er du/han på at hun faktisk var på en fest den helgen? Var hun bortreist sammen med noen dere begge kjenner? Eller familie? 

Jeg vedder en nyre på at hun var bortreist sammen med denne fyren - eller kanskje bare hjemme hos han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

At jeg ikke forstår hvorfor man må kunne kalle noe utroskap for å kunne si at det er uakseptabelt.

Anonymkode: ea2b0...527

Selvfølgelig er det uakseptabelt, og det endte med at han gikk..
Hans samboer mente at det ikke var utroskap, at det bare var en venn. Hun hadde dårlig erfaring i et tidligere forhold der hun ikke fikk ha mannlige venner på grunn av sjalusi. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og forresten. Hvor sikker er du/han på at hun faktisk var på en fest den helgen? Var hun bortreist sammen med noen dere begge kjenner? Eller familie? 

Jeg vedder en nyre på at hun var bortreist sammen med denne fyren - eller kanskje bare hjemme hos han. 

Hun var uten han, men hun hadde ringt han etter hun snakket med sin samboer slik jeg forsto det, men ja. Selvfølgelig enkelt å tenke den veien.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker at det å tro at ingenting skjedde her, er helt vanvittig, utrolig naivt. 

Og ja, det er utroskap. Og ja, hun kan ikke stoles på. 

Må si meg helt enig her. Synd, men sant...

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

tilliten er borte. Da er det egentlig likegyldig om det var fysisk utroskap involvert eller ikke 

Tykkjer eg 

Anonymkode: d9e7a...bd5

Det er et stort tillitsbrudd, såpass stort at det ikke er noen vei tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...