AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:28 #1 Skrevet mandag kl. 07:28 Hvilken type brynspenn liker du best? ser det finnes både spisse, flate osv. er også usikker på farge, svart blir hardt. Prøvde å farge med natural Brown fra refectocil synes også den blir virkende for svart/ hard. Er lys i huden med varme toner. Blondt hår. Anonymkode: 357f4...1f5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:32 #2 Skrevet mandag kl. 07:32 Jeg synes brynpudder fungerer mye bedre enn penner. Blir mer naturlig for meg med mørkblonde bryn Anonymkode: 902f0...1ed
Amra_ Skrevet mandag kl. 11:03 #3 Skrevet mandag kl. 11:03 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken type brynspenn liker du best? ser det finnes både spisse, flate osv. er også usikker på farge, svart blir hardt. Prøvde å farge med natural Brown fra refectocil synes også den blir virkende for svart/ hard. Er lys i huden med varme toner. Blondt hår. Anonymkode: 357f4...1f5 Hei, jeg er veldig fornøyd med Anastasia Berverly hills brow powder. jeg bruker fargen ash brown. Den brune blir for rødtonet for min del, og sort blir for hardt. Mulig brun passer fint for deg. Påfører med brynskosten fra samme merke. https://www.kicks.no/anastasia-beverly-hills-brow-powder-dark-brown?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=&utm_term=&utm_campaign=08%3A+no_pmax_makeup_clustering&gad_source=1&gad_campaignid=23608500360&gbraid=0AAAAADuwE3pNOnn_EOKjXREmrsjgsGcA6&gclid=CjwKCAjwlY3WBhANEiwApsNrLanCxjwZt--O_accI3AEG-bAvc59OtgYrMWjgmhFOvgDg2FtSs484xoCdAcQAvD_BwE men jeg har i det siste begynt å bruke denne: https://fredrikoglouisa.no/produkt/archibrow-brow-pencil-005-g/?attribute_pa_farge=chocolate-1&gad_source=1&gad_campaignid=22329117339&gbraid=0AAAAADEe18IXf6GGz0FOV2s6ADuwkTOuM&gclid=CjwKCAjwlY3WBhANEiwApsNrLZUkjkXVRWLIyacUIc1eIQY4ZI6kksIXK4FP2O9vDjd8J1yhaEyNXhoCf9sQAvD_BwE når man har lært seg teknikken på den, så lager den utrolig realistiske "hårstrå".
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:30 #4 Skrevet mandag kl. 11:30 Amra_ skrev (25 minutter siden): Hei, jeg er veldig fornøyd med Anastasia Berverly hills brow powder. jeg bruker fargen ash brown. Den brune blir for rødtonet for min del, og sort blir for hardt. Mulig brun passer fint for deg. Påfører med brynskosten fra samme merke. https://www.kicks.no/anastasia-beverly-hills-brow-powder-dark-brown?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=&utm_term=&utm_campaign=08%3A+no_pmax_makeup_clustering&gad_source=1&gad_campaignid=23608500360&gbraid=0AAAAADuwE3pNOnn_EOKjXREmrsjgsGcA6&gclid=CjwKCAjwlY3WBhANEiwApsNrLanCxjwZt--O_accI3AEG-bAvc59OtgYrMWjgmhFOvgDg2FtSs484xoCdAcQAvD_BwE men jeg har i det siste begynt å bruke denne: https://fredrikoglouisa.no/produkt/archibrow-brow-pencil-005-g/?attribute_pa_farge=chocolate-1&gad_source=1&gad_campaignid=22329117339&gbraid=0AAAAADEe18IXf6GGz0FOV2s6ADuwkTOuM&gclid=CjwKCAjwlY3WBhANEiwApsNrLZUkjkXVRWLIyacUIc1eIQY4ZI6kksIXK4FP2O9vDjd8J1yhaEyNXhoCf9sQAvD_BwE når man har lært seg teknikken på den, så lager den utrolig realistiske "hårstrå". har faktisk sittet å sett på disse fra Anastasia så fint å høre du er fornøyd Klarer ikke helt å bestemme meg for pudder eller slik penn...også var det farge, men det kan kanskje de i butikk også bidra litt med Anonymkode: 357f4...1f5
Amra_ Skrevet mandag kl. 12:16 #5 Skrevet mandag kl. 12:16 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): har faktisk sittet å sett på disse fra Anastasia så fint å høre du er fornøyd Klarer ikke helt å bestemme meg for pudder eller slik penn...også var det farge, men det kan kanskje de i butikk også bidra litt med Anonymkode: 357f4...1f5 De i butikken kan helt sikkert hjelpe deg. Om du bruker pudder eller «pennen» spørs litt på hva slags resultat du vil ha. pudderet ser litt mer naturlig ut, i den forstand at du kan duse det mer ut. Med pennen blir det veldig markerte «hårstrå», men du velger jo selv hvor markert du vil ha det. Angående farge, så må du se de i butikk, da er det lett å bestemme hvilken som passer deg
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:21 #6 Skrevet mandag kl. 12:21 En regel. Vi med askeblond mørkeblondt hår og kald hudtone burde ikke gå for varme bruntoner på bryna. Jeg går bare for gråtoner. Idun minerals ask er den perfekte tonen for typisk skandinavisk hud og hårtone Anonymkode: a03a5...322
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:09 #7 Skrevet mandag kl. 16:09 Jeg foretrekker brows on fleek fra makeup mekka i fargen ash. Den matcher håret og mine naturlige bryn veldig godt. Billig og drøy er den og Anonymkode: 1d358...ed6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå