Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken type brynspenn liker du best? ser det finnes både spisse, flate osv.  er også usikker på farge, svart blir hardt. Prøvde å farge med natural Brown fra refectocil synes også den blir virkende for svart/ hard. Er lys i huden med varme toner. Blondt hår. 

Anonymkode: 357f4...1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes brynpudder fungerer mye bedre enn penner. Blir mer naturlig for meg med mørkblonde bryn

Anonymkode: 902f0...1ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilken type brynspenn liker du best? ser det finnes både spisse, flate osv.  er også usikker på farge, svart blir hardt. Prøvde å farge med natural Brown fra refectocil synes også den blir virkende for svart/ hard. Er lys i huden med varme toner. Blondt hår. 

Hei, jeg er veldig fornøyd med Anastasia Berverly hills brow powder. jeg bruker fargen ash brown. Den brune blir for rødtonet for min del, og sort blir for hardt. Mulig brun passer fint for deg. 
Påfører med brynskosten fra samme merke. 
https://www.kicks.no/anastasia-beverly-hills-brow-powder-dark-brown?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=&utm_term=&utm_campaign=08%3A+no_pmax_makeup_clustering&gad_source=1&gad_campaignid=23608500360&gbraid=0AAAAADuwE3pNOnn_EOKjXREmrsjgsGcA6&gclid=CjwKCAjwlY3WBhANEiwApsNrLanCxjwZt--O_accI3AEG-bAvc59OtgYrMWjgmhFOvgDg2FtSs484xoCdAcQAvD_BwE

men jeg har i det siste begynt å bruke denne: 

https://fredrikoglouisa.no/produkt/archibrow-brow-pencil-005-g/?attribute_pa_farge=chocolate-1&gad_source=1&gad_campaignid=22329117339&gbraid=0AAAAADEe18IXf6GGz0FOV2s6ADuwkTOuM&gclid=CjwKCAjwlY3WBhANEiwApsNrLZUkjkXVRWLIyacUIc1eIQY4ZI6kksIXK4FP2O9vDjd8J1yhaEyNXhoCf9sQAvD_BwE

når man har lært seg teknikken på den, så lager den utrolig realistiske "hårstrå". 

Skrevet
Amra_ skrev (25 minutter siden):

har faktisk sittet å sett på disse fra Anastasia så fint å høre du er fornøyd :) 
Klarer ikke helt å bestemme meg for pudder eller slik penn...også var det farge, men det kan kanskje de i butikk også bidra litt med :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

har faktisk sittet å sett på disse fra Anastasia så fint å høre du er fornøyd :) 
Klarer ikke helt å bestemme meg for pudder eller slik penn...også var det farge, men det kan kanskje de i butikk også bidra litt med :)

De i butikken kan helt sikkert hjelpe deg. Om du bruker pudder eller «pennen» spørs litt på hva slags resultat du vil ha. 
pudderet ser litt mer naturlig ut, i den forstand at du kan duse det mer ut. Med pennen blir det veldig markerte «hårstrå», men du velger jo selv hvor markert du vil ha det. 
Angående farge, så må du se de i butikk, da er det lett å bestemme hvilken som passer deg :) 

Skrevet

En regel. Vi med askeblond mørkeblondt hår og kald hudtone burde ikke gå for varme bruntoner på bryna. Jeg går bare for gråtoner. Idun minerals ask er den perfekte tonen for typisk skandinavisk hud og hårtone

Anonymkode: a03a5...322

Skrevet

Jeg foretrekker brows on fleek fra makeup mekka i fargen ash. Den matcher håret og mine naturlige bryn veldig godt. Billig og drøy er den og

Anonymkode: 1d358...ed6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...