Gå til innhold

Long term relationship, open for short.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke nødvendigvis, men mulig.

Eksen min hadde et sted mellom 80-120, brydde meg ikke.

Anonymkode: fa25b...ce6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir i det minste venstresveip på slike useriøse typer. 

Anonymkode: e9d9c...652

Skrevet

At man er åpen for kortvarige flørter er ikke det samme som at man ønsker ONS. 

Anonymkode: 2abd7...1fb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

60 stk på.13 år som sexuellt aktiv og singel?? Kan ikke fatte at det er mye for å være  ærlig..Hadde jeg ikke gått inn i et lengre forhold som 25åring hadde jeg lett passert 100 som 30åring..

Anonymkode: cfb7e...bde

Joda. Men hvorfor telle og fortelle videre om antallet. 

Anonymkode: d4108...c5f

Skrevet
Vibelator skrev (11 timer siden):

Jeg vet om flere menn som har pult flere enn det

Mye kåte damer der ute som bare må ha

Så når menn ligger rundt er det fordi damer er kåte? 

Anonymkode: 0b5a6...53c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2026 den 17.46):

image.png.20b955a02b1605e70ea306a0dbd05bc0.png

, betyr høy bodycount, ikke sant?

Anonymkode: c2a8f...cc1

Har en venninne som har lett i flere år etter kjæreste, som hadde det på Tinder-profilen sin, og hun ble overrasket da jeg sa at da får hun ingen seriøse henvendelser 😳

Anonymkode: 2e104...76a

Skrevet
Vibelator skrev (11 timer siden):

Jeg vet om flere menn som har pult flere enn det

Mye kåte damer der ute som bare må ha

Hvor i alle dager møter menn disse damene? Jeg synes jeg leser side opp og side ned om hvor vanskelig det er for menn å få seg ligg.

Anonymkode: bf104...46d

Skrevet

Typen min har hatt mange og nesten hver uke dukker det opp eller han ser ei eller annen dame og sier: hun har jeg vært på ! Vi bor på en liten plass og han er kjent for dette både nord og sør for bygda. Det er ikke slik at han skryter av det, han bare poengterer det når de dukker opp på SoMe eller på butikken. Hva de tenker når de ser meg med den playeren, driter jeg i. Vi er kompatible på det meste og vi trives i lag. Den dagen vi ikke gjør det, så går vi hvert til vårt. Ikke verre. 

Anonymkode: 5e97f...1d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så når menn ligger rundt er det fordi damer er kåte? 

Anonymkode: 0b5a6...53c

Tenker vi sier at folk ligger rundt fordi folk flest er kåte. Og det er ikke noe galt i det, sett bort fra utroskap, løgn, manipulering osv.

Jeg må innrømme at jeg har stusset litt over dette fokuset på bodycount. Om det er noe amerikansk puritanisme, dobbeltmoral og kulturkrigsdritt man har importert, og hvem som egentlig mener hva. Om norske gutter og menn er så opphengt i kvinners bodycount som kan få inntrykk av, evt. at det er noen ytterst få høyrøstede menn på ytre høyre i kulturkrigen som gnåler om dette? Eller om det er en kvinneskapt myte at menn er så opptatt av det? Min hypotese er at det store flertall av begge kjønn erkjenner at mennesker man møter har levd et liv før de møtte akkurat deg, og ikke bryr seg så veldig mye om fortiden.

Anonymkode: bf49e...3a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2026 den 17.56):

Det betyr at han tar det han får. 

Anonymkode: 1b10b...d37

En fin leveregel.

Anonymkode: ab191...428

Skrevet

For meg betyr det at man aller helst vil finne kjærligheten, men kan være åpen for noe casual hvis kjærligheten ikke dukker opp med det første. For mange er det uaktuelt å gå årevis uten sex og hvis man da ikke finner den rette så blir jo casual det eneste alternativet. 

Anonymkode: 0e9eb...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...