AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:46 #1 Skrevet søndag kl. 15:46 , betyr høy bodycount, ikke sant? Anonymkode: c2a8f...cc1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:50 #2 Skrevet søndag kl. 15:50 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): , betyr høy bodycount, ikke sant? Anonymkode: c2a8f...cc1 Han siste jeg snakket med på tinder som hadde den infoen der, nevnte i en bisetning at han hadde ligget med rundt 60 damer. Han er til info 31 år. Anonymkode: bf104...46d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:54 #3 Skrevet søndag kl. 15:54 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han siste jeg snakket med på tinder som hadde den infoen der, nevnte i en bisetning at han hadde ligget med rundt 60 damer. Han er til info 31 år. Anonymkode: bf104...46d KØDDER DU!! 60 stk!!! Han er like gammel som meg. Til sammenligning har jeg ligget med 3(!)! Anonymkode: 5d09c...f67 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:56 #4 Skrevet søndag kl. 15:56 Det betyr at han tar det han får. Anonymkode: 1b10b...d37 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:57 #5 Skrevet søndag kl. 15:57 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): KØDDER DU!! 60 stk!!! Han er like gammel som meg. Til sammenligning har jeg ligget med 3(!)! Anonymkode: 5d09c...f67 Kødder dessverre ikke, jeg trodde først han tullet, men skjønte snart at han var seriøs. Jeg er 29 og har også ligget med 3 stk. Han er en sjarmerende mann som trener og er sosial, men jeg fatter ikke hvor man finner så mange damer å ligge med. Synd det viste seg at han er slik, for jeg kunne gjerne datet han videre. Samtidig godt jeg fikk vite det tidlig så jeg ikke ble for knyttet til ham. Anonymkode: bf104...46d 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:07 #6 Skrevet søndag kl. 16:07 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kødder dessverre ikke, jeg trodde først han tullet, men skjønte snart at han var seriøs. Jeg er 29 og har også ligget med 3 stk. Han er en sjarmerende mann som trener og er sosial, men jeg fatter ikke hvor man finner så mange damer å ligge med. Synd det viste seg at han er slik, for jeg kunne gjerne datet han videre. Samtidig godt jeg fikk vite det tidlig så jeg ikke ble for knyttet til ham. Anonymkode: bf104...46d Jeg er målløs. Blir uvel. Tenk om dette er normalen nå da? 😳 Spurte du han eller sa han det uoppfordret? Ja, pris deg lykkelig over at du fikk vite det i tide! 😅 Anonymkode: 5d09c...f67
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:09 #7 Skrevet søndag kl. 16:09 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): , betyr høy bodycount, ikke sant? Anonymkode: c2a8f...cc1 Nei, men det betyr at personen er positiv til tilfeldig sex. At man ønsker noe betyr ikke at man automatisk får mulighet til det. Anonymkode: e4d96...98c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:17 #8 Skrevet søndag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kødder dessverre ikke, jeg trodde først han tullet, men skjønte snart at han var seriøs. Jeg er 29 og har også ligget med 3 stk. Han er en sjarmerende mann som trener og er sosial, men jeg fatter ikke hvor man finner så mange damer å ligge med. Synd det viste seg at han er slik, for jeg kunne gjerne datet han videre. Samtidig godt jeg fikk vite det tidlig så jeg ikke ble for knyttet til ham. Anonymkode: bf104...46d Jeg er så sjokkert.. 60 stk .Jeg hadde hatt 0 respekt for han. 0 lyst på han. 0 interesse av han. Hadde han tatt på meg ville jeg fått oppkast. Blokker. Ferdig. 😂 Anonymkode: 5d09c...f67
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:21 #9 Skrevet søndag kl. 17:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er målløs. Blir uvel. Tenk om dette er normalen nå da? 😳 Spurte du han eller sa han det uoppfordret? Ja, pris deg lykkelig over at du fikk vite det i tide! 😅 Anonymkode: 5d09c...f67 Jeg håper virkelig ikke det er normalen, jeg skjønner ikke at folk tar så lett på sex. Han sa det helt uoppfordret da vi snakket om tidligere erfaringer. Veldig glad jeg fikk vite det i tide, men er fortsatt i sjokk og dette er snart et halvt år siden😅 Anonymkode: bf104...46d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:22 #10 Skrevet søndag kl. 17:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så sjokkert.. 60 stk .Jeg hadde hatt 0 respekt for han. 0 lyst på han. 0 interesse av han. Hadde han tatt på meg ville jeg fått oppkast. Blokker. Ferdig. 😂 Anonymkode: 5d09c...f67 Ja lysten forsvant middelbart for å si det sånn, så bare for meg 60 nakne damer og får det ikke ut av hodet😅 Anonymkode: bf104...46d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:26 #11 Skrevet søndag kl. 17:26 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kødder dessverre ikke, jeg trodde først han tullet, men skjønte snart at han var seriøs. Jeg er 29 og har også ligget med 3 stk. Han er en sjarmerende mann som trener og er sosial, men jeg fatter ikke hvor man finner så mange damer å ligge med. Synd det viste seg at han er slik, for jeg kunne gjerne datet han videre. Samtidig godt jeg fikk vite det tidlig så jeg ikke ble for knyttet til ham. Anonymkode: bf104...46d Det er derfor han har 60! Anonymkode: 8828e...b58
Druid Skrevet søndag kl. 17:37 #12 Skrevet søndag kl. 17:37 Okay: Ingen av dere har rett til å bli fornærmet når menn spør om bodycount! Men ja, det er positivt når sånn kommer opp tidlig. (og jeg vil anbefale unge menn å skryte på seg bodycount for filtreringsårsaker
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:49 #13 Skrevet søndag kl. 17:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): , betyr høy bodycount, ikke sant? Anonymkode: c2a8f...cc1 Nei. Anonymkode: dcf5d...52f
Jordfeilbryter Skrevet søndag kl. 21:20 #14 Skrevet søndag kl. 21:20 5 hours ago, AnonymBruker said: , betyr høy bodycount, ikke sant? Anonymkode: c2a8f...cc1 Bare for å nevne det, dersom du har tinder på norsk oversetter den til "Langsiktig, men åpen for det meste". Klør meg fortsatt i huet over hva "det meste" egentlig innebærer men... Utenom uforplikta sex selvsagt.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:49 #15 Skrevet søndag kl. 21:49 60 stykker høres svært mye ut, men hvis personen har vært singel i 10 år vil det utgjøre 6 personer i året. Altså tilfeldig sex annen hver måned. Det er jo ikke like mye. Har personen vært i langvarige forhold er det absolutt mye! Anonymkode: a783b...a28
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:50 #16 Skrevet søndag kl. 21:50 Nå hadde ikke 60 stk skremt meg bort, men jeg hadde undret hvorvidt han er enten poly eller jevnlig involvert med sexfester og slikte ting. Da er det klart det øker raskt. Vi bør uansett ikke dømne andre for deres valg eller kalle dem ekle. Dette forventer vi at menn skal slutte med, så da forventer iallfall jeg at resten av oss kvinner også holder oss for gode til det. Hvos det viser at man ikke er komoatibel, så er det en helt fair sak. Det er ikke snakk om noe kriminelt eller uetisk, utifra det vi vet per nå. Da er det naturligvis heller ikke noe noen av oss skal dømme. Anonymkode: 6c43e...6ab 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:52 #17 Skrevet mandag kl. 06:52 Jeg undrer meg over at de faktisk fortsetter å telle etter 10. Hvorfor? Det må utelukkende være for å skryte. Tror ikke alle som sier over 20 er ærlige heller. Anonymkode: d4108...c5f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:59 #18 Skrevet mandag kl. 06:59 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 60 stykker høres svært mye ut, men hvis personen har vært singel i 10 år vil det utgjøre 6 personer i året. Altså tilfeldig sex annen hver måned. Det er jo ikke like mye. Har personen vært i langvarige forhold er det absolutt mye! Anonymkode: a783b...a28 Det er ufattelig mye. Anonymkode: 038ff...16d
Vibelator Skrevet mandag kl. 07:01 #19 Skrevet mandag kl. 07:01 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 60 stykker høres svært mye ut, men hvis personen har vært singel i 10 år vil det utgjøre 6 personer i året. Altså tilfeldig sex annen hver måned. Det er jo ikke like mye. Har personen vært i langvarige forhold er det absolutt mye! Anonymkode: a783b...a28 Jeg vet om flere menn som har pult flere enn det Mye kåte damer der ute som bare må ha
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:04 #20 Skrevet mandag kl. 07:04 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg undrer meg over at de faktisk fortsetter å telle etter 10. Hvorfor? Det må utelukkende være for å skryte. Tror ikke alle som sier over 20 er ærlige heller. Anonymkode: d4108...c5f 60 stk på.13 år som sexuellt aktiv og singel?? Kan ikke fatte at det er mye for å være ærlig..Hadde jeg ikke gått inn i et lengre forhold som 25åring hadde jeg lett passert 100 som 30åring.. Anonymkode: cfb7e...bde 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå