AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg vil kjøpe meg en dagkrem for aldrende hud. Er det noen her som har en de kan anbefale? Anonymkode: f1fa1...f0b
Roci Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vil kjøpe meg en dagkrem for aldrende hud. Er det noen her som har en de kan anbefale? Anonymkode: f1fa1...f0b Det blir enklere å anbefale en krem hvis du sier litt om hudtype og budsjett😊 Om du vil beskytte huden mot for tidlig aldring, er solbeskyttelse noe av det viktigste du gjør.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Jeg har litt sensitiv, tørr hud. Har mild rosacea, så har litt rød hud og noen prikker på kinnene. Har også en del pigmentflekker rundt i ansiktet. Er 43 år gammel og merker at huden har fått litt mindre spenst. Jeg kom over den andre tråden der det var spurt om hudpleie for moden hud, og fikk en del tips der. Så nå er jeg usikker på om jeg skal kjøpe meg en dagkrem eller om jeg skal heller kjøpe et serum. Hva tenker du, @Roci? Anonymkode: f1fa1...f0b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Rosalic-serien til La Roche-posay 👌 Jeg bruker dagkremen Toleriane med spf 30. Anonymkode: 173d2...dae
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Ingen kremer har vitenskapelig støtte i at de motvirker aldring - bortsett fra solkrem. Jeg har tørr hud, så velger derfor en krem med solfaktor for tørrhud. Anonymkode: d66be...e7d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Jeg elsker Cosrx 92% COSRX Advanced Snail 92 All in One Cream 100 g | apotea.no https://share.google/YuLICHUbThLcNWtst Anonymkode: db576...21f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå