AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:39 #21 Skrevet lørdag kl. 12:39 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ok da er det vel mer riktig og si at jeg er satt på pause. Dere vet jo ikke hva vi har delt og ikke, så jeg synes at han kunne gitt litt mer forklaring. men jeg får bare finne meg i at jeg er på pause. mest sannsynlig er det noen andre, og jeg blir bare holdt på gress. At det var hans måte og avslutte uten å lukke døra helt. Sånn hvis det går skjeis med hu andre så har han en sjans å komme tilbake ts Anonymkode: 34e4c...72a Hva var den nøyaktige ordlyden hans i meldingen der han skrev at han vil sette ting på pause? Anonymkode: 763b4...24b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:42 #22 Skrevet lørdag kl. 12:42 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ok da er det vel mer riktig og si at jeg er satt på pause. Dere vet jo ikke hva vi har delt og ikke, så jeg synes at han kunne gitt litt mer forklaring. men jeg får bare finne meg i at jeg er på pause. mest sannsynlig er det noen andre, og jeg blir bare holdt på gress. At det var hans måte og avslutte uten å lukke døra helt. Sånn hvis det går skjeis med hu andre så har han en sjans å komme tilbake ts Anonymkode: 34e4c...72a Hvis du tror det siste der, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare sletter han? Ville du hatt han tilbake dersom han egentlig ville hatt en annen? Anonymkode: 7ec59...0b2 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:52 #23 Skrevet lørdag kl. 12:52 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg ble dumpet av en fyr tror jeg. Han ville sette ting på pause. Forstår ikke hvorfor han fortsetter å se på storyene mine? Dere menn make it make sense? Hvis du ikke vil ha noe med meg å gjøre, hvorfor se på den? Hvorfor ikke bare slette meg? Har lyst til å bare legge ut en story hver dag nå på kødd.. bare for å se Anonymkode: 34e4c...72a For å se hva? Som mann så vil jeg si at det som hadde gitt mening for meg var at du vokste opp og prøvde få deg et liv som involverer noe annet enn snap-chat. (Og vel er du over 18 år, og fyren var over 18år og dere bruker snapchat, så er det ett gigantisk rødt flagg for dere begge) Det hadde også gitt mening for meg at du kanskje søkte hjelp? Avhengighet uansett hva det er kan være utrolig skadelig over tid. Anonymkode: 0a06e...cfc 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:05 #24 Skrevet lørdag kl. 13:05 Bare blokk han å gå videre. Så får du se hva som skjer. Anonymkode: 47189...59f 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:27 #25 Skrevet lørdag kl. 13:27 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva var den nøyaktige ordlyden hans i meldingen der han skrev at han vil sette ting på pause? Anonymkode: 763b4...24b «vil sette ting på pause, for det skjer så mye på jobb og privat» så vil si det er avvisning, men uten å lukke døra helt? For eksempel å skrive at kjemien ikke er der, jeg har funnet noen annen o.l er jo mer lukke døra for alltid ts Anonymkode: 34e4c...72a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:33 #26 Skrevet lørdag kl. 13:33 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): For å se hva? Som mann så vil jeg si at det som hadde gitt mening for meg var at du vokste opp og prøvde få deg et liv som involverer noe annet enn snap-chat. (Og vel er du over 18 år, og fyren var over 18år og dere bruker snapchat, så er det ett gigantisk rødt flagg for dere begge) Det hadde også gitt mening for meg at du kanskje søkte hjelp? Avhengighet uansett hva det er kan være utrolig skadelig over tid. Anonymkode: 0a06e...cfc Snakk om å sparke noen som er nede. Er det ikke lov å være lei seg? Og at ting kommer litt feil ut? jeg har et liv uten han! Har avtale med venner til uka etc. jeg er bare slik at jo mer jeg forstår, jo enklere er det å komme meg videre. Ser ikke på snap som rødt flagg. Er eneste appen jeg bruker. jeg er ikke sånn som sitter å sjekker hvor folk er eller snap score. Kunne ikke brydd meg mindre. story betyr noe for meg, men virker som det er bare meg. Så da får jeg bare la vær og bry meg om det også ts Anonymkode: 34e4c...72a 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:39 #27 Skrevet lørdag kl. 13:39 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «vil sette ting på pause, for det skjer så mye på jobb og privat» så vil si det er avvisning, men uten å lukke døra helt? For eksempel å skrive at kjemien ikke er der, jeg har funnet noen annen o.l er jo mer lukke døra for alltid ts Anonymkode: 34e4c...72a Har du to andre tråder om han? Hvis du har tre tråder om dette nå i løpet av en uke eller to - så må du vel se selv at dette er du litt vel hengt opp i. Du hopper også fra å tenke han vil bare pause litt men følger med på deg på snap , til å spørre om du bør være bekymret for han, til at han mest sannsynlig har noen andre, tilbake til om han har døra på gløtt. Uansett så er ikke dette sunt for deg. Jeg skjønner at du er lei deg og såret, og at dette ikke ble som du ønsket. Slett han og gå videre. Anonymkode: 7ec59...0b2 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:02 #28 Skrevet lørdag kl. 14:02 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du to andre tråder om han? Hvis du har tre tråder om dette nå i løpet av en uke eller to - så må du vel se selv at dette er du litt vel hengt opp i. Du hopper også fra å tenke han vil bare pause litt men følger med på deg på snap , til å spørre om du bør være bekymret for han, til at han mest sannsynlig har noen andre, tilbake til om han har døra på gløtt. Uansett så er ikke dette sunt for deg. Jeg skjønner at du er lei deg og såret, og at dette ikke ble som du ønsket. Slett han og gå videre. Anonymkode: 7ec59...0b2 Nei har bare denne. uansett så får jeg bare gå videre. Har bare aldri opplevd at de som har dumpa meg fortsatt ser på story. jeg har alltid blitt sletta så denne var ny for meg. Men da er det visst helt normalt at folk gjør sånn ts Anonymkode: 34e4c...72a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:14 #29 Skrevet lørdag kl. 14:14 Tipper du har rett i at han har møtt noen andre og har deg på gress i tilfelle det ikke funker. Legg ut en story hvor det ser ut som du har møtt noen, så tipper jeg han sender deg melding. Da kan du slette han. Anonymkode: 40d01...ddf
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:23 #30 Skrevet lørdag kl. 14:23 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei har bare denne. uansett så får jeg bare gå videre. Har bare aldri opplevd at de som har dumpa meg fortsatt ser på story. jeg har alltid blitt sletta så denne var ny for meg. Men da er det visst helt normalt at folk gjør sånn ts Anonymkode: 34e4c...72a Da begynner jeg nesten å lure på om han kan ha sagt det samme til noen andre. Det er en annen tråd fra tidligere i uka her, der mannen også brukte samme ord , på snap, ønsker å pause dateing på grunn av så travelt både på jobb og hjemme. Og der er også TS fortvilet over at han ikke åpner snap. Veldig mye likt. Kanskje det er slik han holder på? Neida, det er sikkert ikke han, det var bare så påfallende. Jeg skjønner at dette ikke er så gøy, og det er lov å være lei seg. Men du gjør ikke deg selv noen tjeneste ved å dvele for mye med det. Anonymkode: 7ec59...0b2 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:15 #31 Skrevet lørdag kl. 15:15 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg ble dumpet av en fyr tror jeg. Han ville sette ting på pause. Forstår ikke hvorfor han fortsetter å se på storyene mine? Dere menn make it make sense? Hvis du ikke vil ha noe med meg å gjøre, hvorfor se på den? Hvorfor ikke bare slette meg? Har lyst til å bare legge ut en story hver dag nå på kødd.. bare for å se Anonymkode: 34e4c...72a Fordi når man trykker på den første storyen, fortsetter de andre å komme... Hvorfor har du en fyr på snap, du ikke vil skal følge med? Anonymkode: fb9cb...ad5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:27 #32 Skrevet lørdag kl. 15:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper du har rett i at han har møtt noen andre og har deg på gress i tilfelle det ikke funker. Legg ut en story hvor det ser ut som du har møtt noen, så tipper jeg han sender deg melding. Da kan du slette han. Anonymkode: 40d01...ddf Jeg vet ikke altså. Det var bare noen som kommenterte det, som fikk meg til å tenke litt. Uansett så er det bare spekulasjoner. Kan fort være han bare har satt dating helt på pause for det skjedde noe i livet hans for alt jeg vet. Det som jeg syntes er rart er at han ikke bare skrev det, og sletta meg. Har bare to lange forholdt bak meg, så jeg er ikke så god på dating kulturen. Har jo møtt flere og ofte blir man bare sletta uten noen ord, men da har jeg bare møtt de en gang. Eller så har de skrevet mye mer konkret at de ikke føler kjemien, har møtt noen andre, de ønsker andre ting enn meg osv. De har alltid skrevet noe i gata at vi ikke passer sammen, og det mener jeg er helt ok. Man liker ikke alle, og slik er det bare. Så har de fjerna meg fra some. Kanskje jeg bare har vært heldig tidligere? Altså jeg har ikke tall på hvor mange som bare har sletta meg uten at vi har møttes, og forsvunnet når vi har avtalt møte, men har aldri blitt satt på pause før🤣 TS Anonymkode: 34e4c...72a 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:31 #33 Skrevet lørdag kl. 15:31 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok da er det vel mer riktig og si at jeg er satt på pause. Dere vet jo ikke hva vi har delt og ikke, så jeg synes at han kunne gitt litt mer forklaring. men jeg får bare finne meg i at jeg er på pause. mest sannsynlig er det noen andre, og jeg blir bare holdt på gress. At det var hans måte og avslutte uten å lukke døra helt. Sånn hvis det går skjeis med hu andre så har han en sjans å komme tilbake ts Anonymkode: 34e4c...72a Da er det opp til deg om du vil være et andrevalg eller faktisk sette noen grenser for hva som er greit og ikke. Du har ikke krav på noen forklaring. Han har sagt han vil ha pause (noe som i seg i selv er ren bs, enten så dater man eller så dater man ikke!). Anonymkode: 84d58...e64 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:34 #34 Skrevet lørdag kl. 15:34 «vil sette ting på pause» når man dater er jo bare en litt unnvikende måte å si det på, litt mildere pakket inn for å ikke høres så brutal ut tenker jeg. Anonymkode: 7ec59...0b2 3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:57 #35 Skrevet lørdag kl. 15:57 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): «vil sette ting på pause» når man dater er jo bare en litt unnvikende måte å si det på, litt mildere pakket inn for å ikke høres så brutal ut tenker jeg. Anonymkode: 7ec59...0b2 Ja, eller at han da ikke har lukka døra helt hvis alt annet går rett vest. Så ja er vel bare stålsette meg på kleine møter siden vi er fra en liten by 😕 TS Anonymkode: 34e4c...72a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:03 #36 Skrevet lørdag kl. 16:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, eller at han da ikke har lukka døra helt hvis alt annet går rett vest. Så ja er vel bare stålsette meg på kleine møter siden vi er fra en liten by 😕 TS Anonymkode: 34e4c...72a Bare take the high road i så fall. Si hei hei, smil og gå videre som ingenting. Hvis du havner o en situasjon der du må småprate, så hold det overfladisk/ går det bra på jobb? og i den duren. Send «Dette var ikke noe big deal for meg» vibber. Ikke spill spill, eller legg ut bilder for å se om han reagerer eller sånne ting. Og ikke fall for fristelsen for å konfrontere han dersom du treffer han ute. Sånt er bare trist, ha heller litt verdighet. Det er han som gikk glipp av noe. Anonymkode: 7ec59...0b2 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:17 #37 Skrevet lørdag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, eller at han da ikke har lukka døra helt hvis alt annet går rett vest. Så ja er vel bare stålsette meg på kleine møter siden vi er fra en liten by 😕 TS Anonymkode: 34e4c...72a Du vet at han ikke har noen styringsrett ovenfor deg? Når et menneske ønsker å sette deg på pause, så har du selvfølgelig selv styringsrett på hvorvidt det er akseptabel oppførsel for deg. De fleste med selvrespekt velger absolutt bort slike, fordi det viser tydelig at de ikke er emosjonelt tilgjengelige. Han behøver ikke ha noen skjult agenda som å ha noen andre på gang (selv om det absolutt er høy sannsynlighet), men han viser deg helt tydelig at du ikke er det han leter etter nå. Da aksepterer du ikke nytt forsøk om x antall uker eller måneder, for han har allerede vist deg at han er: 1. Villig til å miste sjansen med deg 2. Villig til å ma deg føle deg som andre-, tredje-, fjerdevalg. 3. Emosjonelt utilgjengelig 4. Ikke god til å kommunisere tydelig Og dette med story er ikke noe som betyr noe i dating. Heller ikke kos etter sex. Du må se at ord og handling samsvarer, og at vedkommende virker klar for et forhold. Igjen - hvis du har respekt for deg selv nå, så sletter du han fra snap dersom du ikke klarer la vær å sjekke på han. Du beveger deg farlig nær hektterritorie, og du vil IKKE havne i en hekt... isåfall må du først jobbe med å styrke selvfølelsen mer før du dater videre, ellers vil du bli ødelagt av dagens datingkultur. Dessverre 🥺 Anonymkode: 763b4...24b 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:13 #38 Skrevet lørdag kl. 17:13 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du vet at han ikke har noen styringsrett ovenfor deg? Når et menneske ønsker å sette deg på pause, så har du selvfølgelig selv styringsrett på hvorvidt det er akseptabel oppførsel for deg. De fleste med selvrespekt velger absolutt bort slike, fordi det viser tydelig at de ikke er emosjonelt tilgjengelige. Han behøver ikke ha noen skjult agenda som å ha noen andre på gang (selv om det absolutt er høy sannsynlighet), men han viser deg helt tydelig at du ikke er det han leter etter nå. Da aksepterer du ikke nytt forsøk om x antall uker eller måneder, for han har allerede vist deg at han er: 1. Villig til å miste sjansen med deg 2. Villig til å ma deg føle deg som andre-, tredje-, fjerdevalg. 3. Emosjonelt utilgjengelig 4. Ikke god til å kommunisere tydelig Og dette med story er ikke noe som betyr noe i dating. Heller ikke kos etter sex. Du må se at ord og handling samsvarer, og at vedkommende virker klar for et forhold. Igjen - hvis du har respekt for deg selv nå, så sletter du han fra snap dersom du ikke klarer la vær å sjekke på han. Du beveger deg farlig nær hektterritorie, og du vil IKKE havne i en hekt... isåfall må du først jobbe med å styrke selvfølelsen mer før du dater videre, ellers vil du bli ødelagt av dagens datingkultur. Dessverre 🥺 Anonymkode: 763b4...24b Nei jeg vil ikke gi han en ny sjanse. I såfall må han bevise det på en ekstrem bra måte, og det tror jeg aldri skjer. Jeg husker jeg leste om ei her inne som bare viste fra første møte at han hun møtte skulle bli mannen hennes. Er veldig lenge siden. Han her var sånn for meg, har aldri opplevd det før etter første møte. Selvfølgelig har jeg ikke sagt det til han, har prøvd å bare vare rolig og holde kontakt med daglig enkle Low key ting. Føler datingkulturen nå har ødelagt meg, har vært på tinder i 1,5 år og blir gal. Er jo bare drit, skulle ønske jeg hadde muligheten for å møte noen i virkeligheten. Det er ingen på jobb, og ellers er jeg ingen steder hvor det er noen menn. Ts Anonymkode: 34e4c...72a 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:25 #39 Skrevet lørdag kl. 17:25 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei jeg vil ikke gi han en ny sjanse. I såfall må han bevise det på en ekstrem bra måte, og det tror jeg aldri skjer. Jeg husker jeg leste om ei her inne som bare viste fra første møte at han hun møtte skulle bli mannen hennes. Er veldig lenge siden. Han her var sånn for meg, har aldri opplevd det før etter første møte. Selvfølgelig har jeg ikke sagt det til han, har prøvd å bare vare rolig og holde kontakt med daglig enkle Low key ting. Føler datingkulturen nå har ødelagt meg, har vært på tinder i 1,5 år og blir gal. Er jo bare drit, skulle ønske jeg hadde muligheten for å møte noen i virkeligheten. Det er ingen på jobb, og ellers er jeg ingen steder hvor det er noen menn. Ts Anonymkode: 34e4c...72a Men kan du ikke begynne å være steder det er menn? Finne deg en ny hobby, eller melde deg inn i en aktivitet eller organisasjon av noe slag? Kanskje du møter noen, eller får nye venner og møter noen via de? Uansett så er det noe nytt som skjer, som kan gi deg litt giv. Er det noe du synes er interessant? Hvilke hobbyer har du nå der det er mest damer? Anonymkode: 7ec59...0b2 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:15 #40 Skrevet søndag kl. 11:15 At noen ser på storyen din betyr absolutt ingenting. Han er ikke interessert. Og du er hekta. Anonymkode: 36314...168 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå