Gå til innhold

Sjekker snap story

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet av en fyr tror jeg. Han ville sette ting på pause. 
Forstår ikke hvorfor han fortsetter å se på storyene mine?

Dere menn make it make sense? Hvis du ikke vil ha noe med meg å gjøre, hvorfor se på den? Hvorfor ikke bare slette meg?

Har lyst til å bare legge ut en story hver dag nå på kødd.. bare for å se

Anonymkode: 34e4c...72a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg kommer stories på løpende bånd, så ikke alltid jeg får stoppet hva som kommer på neste - selv om jeg ikke er spesielt interessert i å se det. Kan også se snap av kjedsomhet eller nyskjerrighet på eksen - uten at jeg interessert.

Han har satt forholdet på pause/ avsluttet. Forstår at du lever i håpet, men at han ser på stories gir deg ingen pekepinn.

Vet du hvorfor han avsluttet det med deg?

Anonymkode: d079f...e62

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fjern han fra snap da. 

Anonymkode: 1ce73...a70

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg åpner bare første story i rekken, og så kommer de på løpende bånd. Så bare trykker jeg meg gjennom de. Er det ikke slik hos alle? Åpnes de en og en, er det en innstilling man kan endre på? 

Anonymkode: 7ec59...0b2

• Liker 7
Skrevet

Ser på alle stories når jeg først er inne. Ekser, gamle venner jeg ikke lenger liker/har kontakt med. Spiller ingen rolle for min del. Så det betyr ingenting nødvendigvis. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tolk digitale spor. Og slett han.

Anonymkode: 32f48...57b

• Liker 3
Skrevet

Folk jeg ikke har pratet med på 5+ år sjekker fortsatt storyene når jeg legger ut. Tror ikke du skal lese så mye i det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger ut de jeg ser på. Trykker ikke gjennom de på løpende bånd.

ser aldri på storyene til de jeg ikke har noe interesse for. Han er jo også ekstremt lite på snap da jeg fortsatt er på andre plass hos han etter flere dagers taushet.

jeg vet ikke hvorfor han satte det på pause. Han svarer ingen

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ser aldri på storyene til de jeg ikke har noe interesse for. Han er jo også ekstremt lite på snap da jeg fortsatt er på andre plass hos han etter flere dagers taushet.

ts

Hva mener du, han svarer ingen? Mener du at ingen av vennene eller familien hans får tak i han heller? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du, han svarer ingen? Mener du at ingen av vennene eller familien hans får tak i han heller? 

Så mye vet jeg ikke, men vet om noen som sendte han en melding og den ble bare åpnet.

Jeg har ikke endret plass på snap, og det er 4 dager uten snapping. Det er kanskje litt bekymringsverdig? Sånn ikke med tanke på meg og at jeg ble ghostet, men han?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Bread crumbing

Han vil ikke du skal glemme han, han vil fortsatt at du skal være et option. Slik kan han sveive deg inn igjen når han er stabil igjen.

Han har nok flere issues. Og hvis du ikke vil leve i en limbo i årevis, så trekk deg helt ut. Blokker. Ikke svar. Han kommer snart tilbake og love bomber deg i senk. Men det går neppe lang tid før han får behov for å trekke seg unna igjen, gjerne med unnskyldninger som skal vekke sympati hos deg.

Kjenner lusa på gangen!

Anonymkode: ca3f4...783

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så mye vet jeg ikke, men vet om noen som sendte han en melding og den ble bare åpnet.

Jeg har ikke endret plass på snap, og det er 4 dager uten snapping. Det er kanskje litt bekymringsverdig? Sånn ikke med tanke på meg og at jeg ble ghostet, men han?

ts

Jeg vet ikke, dette kommer jo ann på veldig mye. Du skriver både dumpa og ghosted, hvilken relasjon hadde dere? Dersom dere var sammen så kjenner du vel venner og familie litt, dersom du er bekymret for han?  Dersom dere bare datet og du ikke kjenner de, så betyr nok det at han ikke svarer deg - ikke noe annet enn at han ikke vil. Dersom han har gitt beskjed til deg at det er slutt eller pause, så har han jo ikke ghosted deg? Pause betyr jo nå vil jeg ikke ha kontakt på en stund. Høres ut som du overtenker her, ikke driv å følg med på snappen hans, folk flest tenker ikke så mye på den. Jeg var i forening i går, og spurte der om de hadde andre innstillinger på hvilke story de åpnet om gangen - samtlige 12 gjorde som meg, åpnet den første og trykket seg gjennom alle. Jeg tror dette er veldig vanlig, selv om ikke alle gjør det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å avslutte dating med noen er ganske tydelig. At han ser på storyen din fortsatt fordi han har det på snap, endrer ingenting. Han kan fortsatt være nysgjerrig på hva du gjør, eller likegyldig til innholdet til og med, men nysgjerrig på hva du driver med betyr ikke at han EGENTLIG ikke ville avslutte. Ikke let etter et skjult budskap 

Anonymkode: 343dc...884

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk opp i feeden en gang en sånn meme eller hva det heter. 
Du blir dumpa, og den første som ser storien i uker og måneder etterpå er den som dumpa deg. Eller noe sånt… Det stemmer vel det da.. Er vel fortsatt nysgjerrig på deg, sikkert livredd for at du skal gå videre og ha det bra. 

Anonymkode: 6002d...bd9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke, dette kommer jo ann på veldig mye. Du skriver både dumpa og ghosted, hvilken relasjon hadde dere? Dersom dere var sammen så kjenner du vel venner og familie litt, dersom du er bekymret for han?  Dersom dere bare datet og du ikke kjenner de, så betyr nok det at han ikke svarer deg - ikke noe annet enn at han ikke vil. Dersom han har gitt beskjed til deg at det er slutt eller pause, så har han jo ikke ghosted deg? Pause betyr jo nå vil jeg ikke ha kontakt på en stund. Høres ut som du overtenker her, ikke driv å følg med på snappen hans, folk flest tenker ikke så mye på den. Jeg var i forening i går, og spurte der om de hadde andre innstillinger på hvilke story de åpnet om gangen - samtlige 12 gjorde som meg, åpnet den første og trykket seg gjennom alle. Jeg tror dette er veldig vanlig, selv om ikke alle gjør det. 

Ja, mente han skrev han ville ha pause. Også svarer han ikke på siste snap. Jeg bare spurte om noe han skrev, men han har ikke åpnet den. 
så er ikke det ghosta? 

vi datet, men hadde ikke kommet til det å treffe venner og familie 

er sikkert noen annen, også skal han bare ha meg som et valg om det går skjeis. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, mente han skrev han ville ha pause. Også svarer han ikke på siste snap. Jeg bare spurte om noe han skrev, men han har ikke åpnet den. 
så er ikke det ghosta? 

ts

Nei, jeg synes ikke dette er ghosting egentlig. Ghosting tenker jeg er når noen bare slutter å svare eller ta kontakt uten forvarsel. Her har jo han sagt fra til deg. At han ikke svarer etterpå det betyr nok bare at han ikke har noe mer å si om saken foreløpig, og ikke er interessert i å diskutere rundt det. Skjønner det er sårt for deg altså, men relativt ryddig gjort objektivt sett. Hadde dere vært sammen burde dere jo heller hatt en skikkelig samtale rundt dette, men relativt tidlig i en dateing og det ikke er seriøst ennå ( er det så tidlig at du kun kan kontakte han via snap?) så er jo en sånn beskjed en del av gamet tenker jeg.  Ikke la han ha det på gress dersom du mistenker det. Men du behøver jo ikke tenke det verste heller? Noen ganger går det bare ikke videre. Men slutt å sjekk han på snap, gå videre. Veien er kort fra litt skuffelse til hekt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

så er ikke det ghosta? 

ts

Nei, det er ikke ghosting. Han sa i fra at han ville ha pause. 

Om du ikke vil at han skal se storiene dine, så kan du fjerne han fra å kunne se de inne på innstillingene dine. Det bør du gjøre siden han ikke ønsker kontakten med deg. Du bør fjerne han totalt fra deg, siden det er det han ønsker. 

Anonymkode: 84d58...e64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange trykker seg gjennom alle stories fremfor å velge noen og la andre stå. Tipper det ikke er mer enn som så. 

Ellers: Nei, han har jo ikke ghostet deg. Han sa rett ut at han ville sette ting på pause. Er vel ikke mulig å være mer tydelig enn det. Virkelig det diametralt motsatte av å ghoste.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke endret plass på snap, og det er 4 dager uten snapping. Det er kanskje litt bekymringsverdig?

Bekymringsverdig at fyren har deg samme sted i snap-listen sin etter fire dager uten kontakt? Altså, ærlig talt. Det får være grenser for umodent surr. 

Anonymkode: 4c957...dc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke ghosting. Han sa i fra at han ville ha pause. 

Om du ikke vil at han skal se storiene dine, så kan du fjerne han fra å kunne se de inne på innstillingene dine. Det bør du gjøre siden han ikke ønsker kontakten med deg. Du bør fjerne han totalt fra deg, siden det er det han ønsker. 

Anonymkode: 84d58...e64

Ok da er det vel mer riktig og si at jeg er satt på pause. 
Dere vet jo ikke hva vi har delt og ikke, så jeg synes at han kunne gitt litt mer forklaring. 
men jeg får bare finne meg i at jeg er på pause.

mest sannsynlig er det noen andre, og jeg blir bare holdt på gress. At det var hans måte og avslutte uten å lukke døra helt. Sånn hvis det går skjeis med hu andre så har han en sjans å komme tilbake 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

ts

De fleste andre av oss åpner bare den første og trykker oss gjennom.

Jeg ser ikke på de fleste, jeg trykker forbi dem, og ser kun de jeg er interessert i. For de jeg trykket forbi, ser det likevel ut som at jeg har sett deres story. 

Anonymkode: 763b4...24b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...