AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:43 #21 Skrevet fredag kl. 19:43 Snakket hun norsk? Bare tenker om du kan ha misforstått noe om hennes relasjon til han. Og kan være de dater? Eller er friends with benefits? Men at hun tenker det høres bedre ut å bare si kjæreste. Man vil jo ikke akkurat være åpen om alt til naboer. Eller kanskje det er prostituerte som kommer på døren hans? Mulighetene er mange. Anonymkode: 25812...8a0 1
Gratis Skrevet fredag kl. 19:59 #22 Skrevet fredag kl. 19:59 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har en nabo som bor over gangen for meg, og som jeg kun har utvekslet et par setninger med. Han snakker dårlig engelsk så da er det begrenset hvor mye vi har å snakke om. Jeg har oppdaget at han er en "pikenes Jens", for ofte har han stått i oppgangen eller utenfor og klint/ tatt farvel med en dame, og i løpet av én måned har det vært 4-6 ulike damer. Den siste tiden har jeg sett han flere ganger med en ung dame, og denne damen låser seg også inn til han. Jeg møtte henne i trappen i forgårs, og da hilste hun og sa hun var kjæreste med min nabo. Saken er at jeg så han i går kveld kline med en annen dame utenfor døren sin, når jeg og katten kom opp trappen. Er han utro? Har de åpent forhold? Skal jeg si noe til henne? Anonymkode: 38c0b...141 Kanskje han kjøper sex?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:04 #23 Skrevet fredag kl. 20:04 Kjøper sex? Anonymkode: fd4cb...c85
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:04 #24 Skrevet fredag kl. 20:04 Du kan jo bare kommentere at «Oi, så mange kjærester han har, da.» Og heng opp informasjon om seksuelt overførbare sykdommer i trappa. Anonymkode: cdca6...0a2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:10 #25 Skrevet fredag kl. 20:10 Eller bare passe sine egne saker. Anonymkode: bf73d...28e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:36 #26 Skrevet fredag kl. 20:36 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Snakket hun norsk? Bare tenker om du kan ha misforstått noe om hennes relasjon til han. Og kan være de dater? Eller er friends with benefits? Men at hun tenker det høres bedre ut å bare si kjæreste. Man vil jo ikke akkurat være åpen om alt til naboer. Eller kanskje det er prostituerte som kommer på døren hans? Mulighetene er mange. Anonymkode: 25812...8a0 Hun var blond og snakket Stavangerdialekt Ts Anonymkode: 38c0b...141
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:37 #27 Skrevet fredag kl. 20:37 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du kan jo bare kommentere at «Oi, så mange kjærester han har, da.» Og heng opp informasjon om seksuelt overførbare sykdommer i trappa. Anonymkode: cdca6...0a2 🤣 Ts Anonymkode: 38c0b...141
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå