AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:34 #1 Skrevet fredag kl. 09:34 Jeg har en nabo som bor over gangen for meg, og som jeg kun har utvekslet et par setninger med. Han snakker dårlig engelsk så da er det begrenset hvor mye vi har å snakke om. Jeg har oppdaget at han er en "pikenes Jens", for ofte har han stått i oppgangen eller utenfor og klint/ tatt farvel med en dame, og i løpet av én måned har det vært 4-6 ulike damer. Den siste tiden har jeg sett han flere ganger med en ung dame, og denne damen låser seg også inn til han. Jeg møtte henne i trappen i forgårs, og da hilste hun og sa hun var kjæreste med min nabo. Saken er at jeg så han i går kveld kline med en annen dame utenfor døren sin, når jeg og katten kom opp trappen. Er han utro? Har de åpent forhold? Skal jeg si noe til henne? Anonymkode: 38c0b...141
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:55 #2 Skrevet fredag kl. 09:55 Nei, ikke si noe. Du mangler informasjon og har mangelfull innsikt, du kjenner de ikke og har ingenting med det å gjøre. Pass dine egne saker. Anonymkode: d81a3...2aa 3 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:09 #3 Skrevet fredag kl. 10:09 Dette er fremmede folk. Ikke en nabokone du kjenner, ikke er de gift, og ikke har de barn. Ville ikke blandet meg i det. For alt du vet er hun slekt av ham. Anonymkode: 1022a...6f7 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:27 #4 Skrevet fredag kl. 10:27 Dette hadde jeg ikke orket å engasjere meg i. Menn som er så lite utspekulerte at de driter i eget rede - blir som regel tatt. I dette tilfellet ville jeg ha tenkt «Not my circus - not my monkeys» 🎪🐒 Anonymkode: c574d...677 2 3
Macro Skrevet fredag kl. 10:35 #5 Skrevet fredag kl. 10:35 Kanskje det er jobben hans? Hva tenker katten din? 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:38 #6 Skrevet fredag kl. 10:38 Hvorfor i all verden blander du deg oppi dette? Anonymkode: 69d0b...a9b 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:41 #7 Skrevet fredag kl. 10:41 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette er fremmede folk. Ikke en nabokone du kjenner, ikke er de gift, og ikke har de barn. Ville ikke blandet meg i det. For alt du vet er hun slekt av ham. Anonymkode: 1022a...6f7 Man kliner vel ikke med slektningene sine? Ts Anonymkode: 38c0b...141
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:46 #8 Skrevet fredag kl. 10:46 Macro skrev (9 minutter siden): Kanskje det er jobben hans? Hva tenker katten din? Katten gir mer beng enn meg, men han synes jo at det er rart at naboen ofte kliner med ulike damer.😺 Ts Anonymkode: 38c0b...141 2
Ibot Skrevet fredag kl. 10:46 #9 Skrevet fredag kl. 10:46 Jeg er for å gi beskjed til den bedratte part i 99% av tilfellene. I dette tilfellet er jeg mer i tvil. En nabo du knapt kjenner… Han bor over gangen for deg. Du har ikke noe relasjon til verken han eller dama og dermed heller ikke noe moralsk ansvar for noen av dem. Det du risikerer er at dama hans konfronterer ham og sier at du var den som ga beskjed. Det er en stor risiko å ta med tanke på nabofreden. Du skal tross alt fortsette å bo der. Er han så damegal så finner hun ut av det tidsnok, tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:47 #10 Skrevet fredag kl. 10:47 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor i all verden blander du deg oppi dette? Anonymkode: 69d0b...a9b Blander meg ikke, men lurer på hva han driver med, men han er vel en player, selv om han ikke er kjekk å se på. Ts Anonymkode: 38c0b...141
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:53 #11 Skrevet fredag kl. 10:53 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Man kliner vel ikke med slektningene sine? Ts Anonymkode: 38c0b...141 Oppfattet det slik at han klinte med andre i oppgangen. Men likevel ville ikke jeg blandet meg. De er ukjente for deg, kjærester kanskje, men ingen barn. Anonymkode: 1022a...6f7
Hill83 Skrevet fredag kl. 10:53 #12 Skrevet fredag kl. 10:53 Ja gå i krig med naboen om du kjeder deg.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:55 #13 Skrevet fredag kl. 10:55 Jeg hadde ikke brukt en kalori på en nabo jeg kun har vekslet noen ord med og ei random dame han er sammen med. Anonymkode: 7ab00...f3e 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:58 #14 Skrevet fredag kl. 10:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en nabo som bor over gangen for meg, og som jeg kun har utvekslet et par setninger med. Han snakker dårlig engelsk så da er det begrenset hvor mye vi har å snakke om. Jeg har oppdaget at han er en "pikenes Jens", for ofte har han stått i oppgangen eller utenfor og klint/ tatt farvel med en dame, og i løpet av én måned har det vært 4-6 ulike damer. Den siste tiden har jeg sett han flere ganger med en ung dame, og denne damen låser seg også inn til han. Jeg møtte henne i trappen i forgårs, og da hilste hun og sa hun var kjæreste med min nabo. Saken er at jeg så han i går kveld kline med en annen dame utenfor døren sin, når jeg og katten kom opp trappen. Er han utro? Har de åpent forhold? Skal jeg si noe til henne? Anonymkode: 38c0b...141 Dette angår ikke deg på noe som helst måte. Du kjenner ingen av dem og vet null niks nada om deres relasjoner, avtaler eller annet. Anonymkode: 5a8f3...b15
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:01 #15 Skrevet fredag kl. 11:01 Naboens sirkus, naboens aper. Anonymkode: ef999...6d9
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:02 #16 Skrevet fredag kl. 11:02 Nei, det synes jeg er litt creepy å gjøre. Anonymkode: d7bc0...d95
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:12 #17 Skrevet fredag kl. 11:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er fremmede folk. Ikke en nabokone du kjenner, ikke er de gift, og ikke har de barn. Ville ikke blandet meg i det. For alt du vet er hun slekt av ham. Anonymkode: 1022a...6f7 Hun hadde jo introdusert seg som kjæresten hans... Anonymkode: 3c80d...b56 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:20 #18 Skrevet fredag kl. 13:20 Ok, da blander jeg meg ikke inn. Ts Anonymkode: 38c0b...141
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:24 #19 Skrevet fredag kl. 19:24 Macro skrev (8 timer siden): Kanskje det er jobben hans? Hva tenker katten din? Ja, for katten er jo den rette til å snakke om trofasthet…! 😸😼😹 Anonymkode: 3855b...054
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:36 #20 Skrevet fredag kl. 19:36 Ikke ødelegg for han. Det krever sitt å sjonglere så mange damer. Anonymkode: bf73d...28e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå