Radka Skrevet 2. oktober #21 Skrevet 2. oktober Er dessverre mye mental sykdom her inne, man er virkelig ikke frisk når man holder på slik. 3 1
Radka Skrevet 2. oktober #22 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det ironiske er at det so regel er trådstarter som får advarsler og blir utestengt. Fordi dersom mange nok spyr ut "skjerp deg" "dummeste tråden ever" ets, så er dette bevis på at TS har laget en trolletråd. Ergo har brutt mot reglene og må utestenges. Anonymkode: eb764...4f3 Jepp, gjøres mange feilvurderinger
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #23 Skrevet 3. oktober Fighter83 skrev (18 timer siden): Absolutt enig! Du er jo til tider en av dem TS beskriver. Hovedsakelig når det gjelder folk med mer konservative syn angående seksualitet enn deg selv (f.eks demiseksuelle). Fullstendig mangel på nyanse og heller hersketeknikk ovenfor enkelte trådstartere. (Du er langt ifra den eneste altså, bare den eneste jeg kjenner igjen her hittil) Anonymkode: 56a5f...514 1 1
Fighter83 Skrevet 3. oktober #24 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er jo til tider en av dem TS beskriver. Hovedsakelig når det gjelder folk med mer konservative syn angående seksualitet enn deg selv (f.eks demiseksuelle). Fullstendig mangel på nyanse og heller hersketeknikk ovenfor enkelte trådstartere. (Du er langt ifra den eneste altså, bare den eneste jeg kjenner igjen her hittil) Anonymkode: 56a5f...514 Jeg kan absolutt ikke si meg enig med dette! 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #25 Skrevet 3. oktober Ja, det er et ordentlig drittforum. Mange som henger her kun for å ha litt glede her i livet av å trykke andre ned. Reddit er mye mer saklig. Men der opplever jeg at det er vanskelig å komme gjennom nåløyet og få en post godkjent. Her tar de inn alt. Så det er fordeler og ulemper. Men det burde bli strengere sånn at man får slutt på den utidige mobbingen og fenomenet med at man skal "ta" ts. Anonymkode: 0702a...d0c 2
Gammelsmurfen Skrevet 3. oktober #26 Skrevet 3. oktober Og ikke minst når noen tar opp problemer i et forhold. Standardsvaret er: Forlat han/henne. 3 1
Fant80 Skrevet 3. oktober #27 Skrevet 3. oktober (endret) Forumet følger bare trender i samfunnet,bare da mer ekstremt. Det har jo også blitt slik at alle gjerne kan stille et spørsmål,men om man ikke liker svaret,så er det feil svar. Da angriper man vedkommende tilbake,eller tar offerrollen,som også er svært så tilstedeværende her inne. (Derav også veldig mange som bruker KG som en trolleplattform,der man føler man enklere får folk til å bite på,og nærmest drive med en slags lovlig og fullt synlig plaging. Etter som jeg har fått med meg,så er det mange skjøre sjeler her inne. Dette ser man jo overalt ellers også. Du stemmer på feil parti,du ser på feil TV program,du spiser feil etcetc. Argumentene blir ofte små og stusselige,som at da er man bare dum etc. Synes forøvrig ikke KG er noe annereldes en Reddit eller andre forumtyper. Forskjellen for meg er at på KG er det færre som tar igjen,eller bare ignorerer. Mange legger seg flate,og tar en kamp de aldri vil vinne. Det skaper også et forum der mange er her bare for å herske over andre,eller skape utrivelige diskusjoner som man vet er sårende og ekle. Mange forstår rett og slett ikke at langt i fra alle har gode hensikter. Endret 3. oktober av Fant80 2
Beneath the Moon Skrevet 3. oktober #28 Skrevet 3. oktober Det er flere her inne som liker å tråkke på andre, de må ha et trist liv. 5 1 1
MarianneE Skrevet 3. oktober #29 Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2026 den 9.23): Would have, should have, could have er ekstremt flittig brukt her og legger stein til byrden. Når problemet først er på bordet er folk ofte mer opptatt av å dømme hvordan det kom til. Anonymkode: 6d66c...a78 Ja, dette er det mye av, spesielt i samlivsforumet. TS kan være fortvilet over mann som bidrar lite hjemme og er generelt lat. Et av de første svarene er da stort sett "Hvorfor giftet du deg med han" 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #30 Skrevet 3. oktober Kunne ønske de kjipe folkene opprettet et forum for seg selv, med teksten "for oss som liker dritt". så kunne de slengt dritt dagen lang til hverandre. favoritthobbyen deres. Anonymkode: 9673f...a7c 4
Tjoheiii Skrevet 3. oktober #31 Skrevet 3. oktober Enig! Har slettet brukeren min og gått på KG-detox flere ganger og det er så deilig. Men så kommer jeg alltid tilbake🤪 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #32 Skrevet 3. oktober Har gått mer og mer over til Reddit. Jeg trodde Reddit var ett skikkelig ormehull, men folk er generelt mye mer støttende og høflige der, en hva de er her. Og folk er flinkere å si fra om noen er for gal i kommentarfeltet. ( det kommer sikkert an på gruppene selvfølgelig) KG er blitt helt sprøtt Anonymkode: 20c0b...eb3 1
Lisa-Mari-80 Skrevet 3. oktober #33 Skrevet 3. oktober Radka skrev (16 timer siden): Er dessverre mye mental sykdom her inne, man er virkelig ikke frisk når man holder på slik. Om du med mental sykdom mener psykiatri, så synes jeg du bruker det feil. Alle mennesker kan bli psykisk syke, men det gjør dem definitivt ikke til dårlige mennesker slik du sikter til. Manglende etikk og moral, menneskesyn, verdisyn osv. finner du nok mye mer av i drittslengergruppen. 2
Radka Skrevet 3. oktober #34 Skrevet 3. oktober Lisa-Mari-80 skrev (6 minutter siden): Om du med mental sykdom mener psykiatri, så synes jeg du bruker det feil. Alle mennesker kan bli psykisk syke, men det gjør dem definitivt ikke til dårlige mennesker slik du sikter til. Manglende etikk og moral, menneskesyn, verdisyn osv. finner du nok mye mer av i drittslengergruppen. Jeg tenker at mange av disse ynkelige menneskene ville blitt diagnostisert med ulike mentale plager om de ble evaluert av fagfolk. De tenker nok ikke over at innleggene skriker mental case. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35 Skrevet 5. oktober Enig. Samme hvilken tråd jeg starter som jeg mener kan være interessant for mange eller om jeg bare kommer med et "hjertesukk" så er det noen som sitter klar til å gå til angrep eller bare kverulere. Folk leter etter noe å henge seg opp i og det virker til og med som om mange misforstår med vilje. Anonymkode: 8debe...c0f 3
Pipaluk Skrevet 5. oktober #36 Skrevet 5. oktober Nei det har blitt et pussig forum. Man har tydeligvis ikke lov til å undre seg over andre mennesker uten at man får den " det er ikke din sak-svar". Det blir jo paradoksalt når forumet heter vennskap og sosiale relasjoner, her kan du diskutere relasjonene dine. Nei, du skal ikke en gang tenke at du synes venninna di har valgt et rart navn til poden sin. Her skal du være et dydsmønster. Fordelen med forumet er at jeg har blitt mer herdet i diskusjoner, jeg er vant til ikke bare å få slike svar, men også ganske nedsettende svar og diskusjon rundt min bruker. Noen ganger setter jeg også pris på troll i tråden, det får opp populariteten og jeg får plutselig veldig mange relevante svar,selv om jeg må leve med å få en del useriøse. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #37 Skrevet 5. oktober Gjest Kellogs skrev (På 2.10.2026 den 9.06): Jeg er helt sjokkert over at dette nivået aksepteres, og jeg har aldri vært borti samme lave nivået på verken Flashback eller Reddit. Det gjør det ikke. Aksepteres på et par andre forumer med samme eiere som dette da. Disse forumene er ikke til å kjenne igjen sammenlignet med for kanskje 10 år siden. Flere andre forumer har lagt ned på grunn av nettopp dette. Anonymkode: 71783...809 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #38 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2026 den 9.19): støtter denne. Kom på forumet for kanskje 10 år siden og synes man var mer støttende med hverandre da og flinkere til å linke til artikler og lovverk hvis man visste ting helt sikkert. Er nok som noen andre skriver over her at det er en fast gjeng som har for mye fritid Anonymkode: b704c...19a Det jeg trodde var gjenger viste seg en gang å være én person, mange ulike brukere. Ta for eksempel karriereforumet nå, der ødelegges av et ekstremt mindretall, som oppretter mange mange nye tråder i rekordfart. Blir ikke tatt tak i enda man rapporterer og så orker ingen være der. Anonymkode: 71783...809
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #39 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2026 den 9.26): Jeg har vært her siden 2017, og det var ikke så ille da. Men jeg tror at koronapandemien, ensomhet, isolasjon, dyre tider, usikkerhet i verden, relativt fattigdom de siste årene har fått frem det verste i folk. Anonymkode: e62e0...456 Vært her enda lengre og det var værre da Anonymkode: b8de2...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #40 Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det jeg trodde var gjenger viste seg en gang å være én person, mange ulike brukere. Ta for eksempel karriereforumet nå, der ødelegges av et ekstremt mindretall, som oppretter mange mange nye tråder i rekordfart. Blir ikke tatt tak i enda man rapporterer og så orker ingen være der. Anonymkode: 71783...809 Det er ikke tillat med flere brukere Anonymkode: b8de2...6b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå