Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan du skrive litt hva han skrev? 
Hos meg går det på hvor skinnsyk jeg er, at jeg er den mest forferdelige personen han noensinne har møtt, at jeg er en dårlig mor. At det blir konsekvenser hvis jeg velger han bort, at jeg er fattig som er alene med barn og uten han er jeg ingenting og kan ikke gi barnet det det trenger av materielle ting og ferier. 
Men han har nesten aldri bidratt til ting barnet trenger, det er jeg som står for alt og barnet har mer enn det trenger. 
At han hater det stygge trynet mitt og at ingen liker meg osv
Han kan skrive at jeg er stygg, snakke stygt om kroppen min osv.

fvk sa jeg skulle overse og ikke bry meg, være raus med han og gi han tid. Ts

Anonymkode: 58d76...7da

Men krever han full omsorg for barnet da? Siden du tross alt er ei så skrekkelig mor og person? Nei, akkurat. FVK kan du bare overse også. Du trenger ikke være raus med han. 

Du ber han om å holde seg saklig til ungen og at du kun vil forholde deg til dommen når det kommer til samvær og at alt annet er utelukket. Alt annet blir oversett. Om dette er noe han ikke kan forholde seg til, må han ta kommunikasjonen via fvk eller annen tredjepart og han blir blokkert på alle flater. 

Anonymkode: 7d611...02f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da svarer du «så bra vi ikke er sammen lenger da, siden du hater alt ved meg». Så slutter du å svare han, får time hos fik og viser frem alle meldingene han sender deg. 

Anonymkode: 8de05...e6d

Hva er fik?

Anonymkode: 02107...a50

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva er fik?

Anonymkode: 02107...a50

Skrivefeil, skal stå FVK. Familievernkontoret. 

Problemet er at fvk tilrettelegger for volden. Så ts må først og fremst dra på krisesenteret og fortelle der hva som skjer. BÅDE volden fra eksen, og hva de sier på fvk. 

Anonymkode: 550f1...f65

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan du skrive litt hva han skrev? 
Hos meg går det på hvor skinnsyk jeg er, at jeg er den mest forferdelige personen han noensinne har møtt, at jeg er en dårlig mor. At det blir konsekvenser hvis jeg velger han bort, at jeg er fattig som er alene med barn og uten han er jeg ingenting og kan ikke gi barnet det det trenger av materielle ting og ferier. 
Men han har nesten aldri bidratt til ting barnet trenger, det er jeg som står for alt og barnet har mer enn det trenger. 
At han hater det stygge trynet mitt og at ingen liker meg osv
Han kan skrive at jeg er stygg, snakke stygt om kroppen min osv.

fvk sa jeg skulle overse og ikke bry meg, være raus med han og gi han tid. Ts

Der var mye og meldingene kom som regel om kvelden, sånn i 23 tiden når jeg hadde lagt meg. Ødela selvsagt nattesøvnen min. 
Jeg var ei hore som hadde ødelagt livet hans. Kom aldri til å tilgi meg. Han skulle anmelde meg for vold mot barna, kontakte BV og alle skulle få vite hvor fæl jeg var som person. Skulle ta fra meg alt. At han håpte jeg døde og råtnet i helvete. At jeg ikke klarte å ta meg av barna, jeg var ubrukelig som mor. Jeg skulle ikke være trygg heller der jeg nå bodde ( hva nå enn han mente med det).

Forutenom det, så ringte han faktisk til min sjef og min advokat og fortalte at jeg var blitt psykisk syk. Advokaten min rådet meg å dokumentere alt. Sjefen skjønte at ting ikke var helt i lodd med eksen og tok dette som at det var han som var psykisk syk, ikke jeg.

Så var det snille meldinger. Håpte at jeg ville ombestemme meg. Han elsket meg høyest av alt, han skulle gjøre alt for meg og barna. Jeg var kvinnen i hans liv. Døren sto åpen hvis jeg ville komme hjem. Osv. Sendte meg melding på bryllupsdagen og gratulerte meg og ville gi meg gave. Masse hjerter og blomster. Idiot. Vinglepetter de luxe.

FVK ble helt oppgitt også. Dette holdt på i noen måneder, til han ble blokkert på alt. 

Anonymkode: cfcb9...00b

• Hjerte 1
Skrevet

Har du kontakt med familien hans? Om det offentlige kun sier at du skal være raus (?!?) så ville jeg snakket med for eks moren hans.

Anonymkode: 365da...54c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Der var mye og meldingene kom som regel om kvelden, sånn i 23 tiden når jeg hadde lagt meg. Ødela selvsagt nattesøvnen min. 
Jeg var ei hore som hadde ødelagt livet hans. Kom aldri til å tilgi meg. Han skulle anmelde meg for vold mot barna, kontakte BV og alle skulle få vite hvor fæl jeg var som person. Skulle ta fra meg alt. At han håpte jeg døde og råtnet i helvete. At jeg ikke klarte å ta meg av barna, jeg var ubrukelig som mor. Jeg skulle ikke være trygg heller der jeg nå bodde ( hva nå enn han mente med det).

Forutenom det, så ringte han faktisk til min sjef og min advokat og fortalte at jeg var blitt psykisk syk. Advokaten min rådet meg å dokumentere alt. Sjefen skjønte at ting ikke var helt i lodd med eksen og tok dette som at det var han som var psykisk syk, ikke jeg.

Så var det snille meldinger. Håpte at jeg ville ombestemme meg. Han elsket meg høyest av alt, han skulle gjøre alt for meg og barna. Jeg var kvinnen i hans liv. Døren sto åpen hvis jeg ville komme hjem. Osv. Sendte meg melding på bryllupsdagen og gratulerte meg og ville gi meg gave. Masse hjerter og blomster. Idiot. Vinglepetter de luxe.

FVK ble helt oppgitt også. Dette holdt på i noen måneder, til han ble blokkert på alt. 

Ikke slett meldingene, ta vare på alt og vis det til noen!

• Liker 1
Skrevet

Ta vare på meldingene og kontakt krisesenteret som er nevnt flere ganger her.

Du må snakke med de, det er ikke flaut. Du er sterk og modig. Ha tro på deg selv, jeg har tro på deg! Det er ikke deg det er noe feil med.

Anonymkode: b0f0d...46e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er akkurat slik at skriver til meg også. Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du kontakt med familien hans? Om det offentlige kun sier at du skal være raus (?!?) så ville jeg snakket med for eks moren hans.

Familien hans mener jeg er gal, og  mentejeg har barnet borte fra han når det forelå besøksforbud. Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er akkurat slik at skriver til meg også. Ts

Bekymringsmelding til legen hans når han er så ustabil er faktisk på sin plass. 

Anonymkode: 7d611...02f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Min kjæreste eller eks vet ikke helt hva jeg skal kalle han, blir så stygg mot meg når han er sint.

I går fikk jeg stygge kommentarer på meldinger hele kvelden, altså om alt ved meg, utseende og personligheten min, jeg velger å ikke svare han på slikt og gjør ikke det samme tilbake. 
Han har en syklus og det varer som regel en uke i gangen, men i det siste så går det ikke mange dagene før en slik syklus starter.   
Jeg prøver å avslutte med han men han kommer med masse trusler og blir helt jævlig så jeg ender alltid opp med å ta han tilbake pga konsekvensene ved et brudd, nå er jeg utslitt. 

Hvordan holde meg denne gangen? Jeg kan ikke prate med noen om dette, for det er flaut og ydmykende. 

Du må prate med noen, og dette er kun flaut for han. Han er jo et monster. Ta kontakt med krisesenter og få hjelp til å bryte den destruktive sirkelen 

Anonymkode: d87d6...fcd

Skrevet

Kjære TS - hvorfor svarer du ingen av oss som sier du må ringe krisesenter? 

Det er for sånne som deg at krisesenteret finnes. 

Det er for deg. For barnet ditt. 

De er profesjonelle og kan hjelpe deg - mye mer enn det vi på KG kan. 

Du må ringe ditt lokale krisesenter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kjære TS - hvorfor svarer du ingen av oss som sier du må ringe krisesenter? 

Det er for sånne som deg at krisesenteret finnes. 

Det er for deg. For barnet ditt. 

De er profesjonelle og kan hjelpe deg - mye mer enn det vi på KG kan. 

Du må ringe ditt lokale krisesenter. 

Anonymkode: 

Krisesenteret er ikke et tema for meg, da han jobber tett på med dem som jobber der.
Kan kanskje ta kontakt med nabo kommunen. 
Har ikke lyst å si for mye i tilfelle jeg blir gjenkjent. Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Krisesenteret er ikke et tema for meg, da han jobber tett på med dem som jobber der.
Kan kanskje ta kontakt med nabo kommunen. 
Har ikke lyst å si for mye i tilfelle jeg blir gjenkjent. Ts 

Ring til en kommune langt unna, og si at du ikke kan bruke ditt eget pga det du sier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...