Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2026 den 21.13):

Snart flytter barna hjemmefra så da kan du ta helt av.

Anonymkode: 3bda4...54d

De barna må jo være voksne for lenge siden 

Anonymkode: a46a7...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2026 den 19.59):

Jeg har nådd karrieremålene mine og er 57 år. Jeg holder på å dø av kjedsomhet. Har to i og for seg spennende og godt betalte jobber. Hva gjør jeg egentlig? Har prøvd å kaste meg inn i studier på si. Har barn hjemme, drømmehuset osv.  Jeg blir utmattet av kjedsomhet 

Anonymkode: fab31...ea3

Jeg har også nådd dette punktet rett før 50. Har gjort alt jeg kan drømme om i livet, har vakre barn og har reist overalt jeg ønsker meg. Nå bare sitter jeg her og vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv.  Har ingen mål eller mening utover barna. 

Anonymkode: fbeac...e5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg har også nådd dette punktet rett før 50. Har gjort alt jeg kan drømme om i livet, har vakre barn og har reist overalt jeg ønsker meg. Nå bare sitter jeg her og vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv.  Har ingen mål eller mening utover barna. 

Anonymkode: fbeac...e5e

I alle dager. Jeg er 51 og har x antall ting jeg har lyst til. Jeg har lyst til å lære meg språk, div. håndarbeidsteknikker, reise på ferie til så mange steder, gå på så mange fjellturer osv, osv, osv. Jeg har bare ikke tid til alt dette. 

Men hva interesserte du deg før du fikk barn?

Anonymkode: 21559...c54

Skrevet

Start med wingfoiling, en helt sinnsyk og avhengighetsskapende følelse,  innimellom slår du deg så innmari at du er glad for å orke å stå opp neste dag. Koster mye penger også, så da er det bra at du har en godt betalt jobb! 

Anonymkode: 1742d...759

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

De barna må jo være voksne for lenge siden 

Anonymkode: a46a7...fa3

Tenkte jeg også. Dama er jo snart pensjonist 

Anonymkode: 70d2a...add

Skrevet

Jeg kjeder meg også, men jeg er 40, barna er 11,14 og 15. jeg har utdannelse og god jobb. Likevel føler jeg at jeg har altfor mye tid til overs. Lurer på om jeg burde hatt en annen type jobb, en mer kreativ jobb der jeg fikk brukt hodet på andre måter. Eventuelt finne noen kreative hobbyer. 

Anonymkode: 70d2a...add

Skrevet

Lese filosofi på fritiden. Alle de "tunge" klassikerne som utvider horisonten litt (eller mye).

Anonymkode: 64145...ca1

• Liker 1
Skrevet

Men ikke kast bort tiden din på TikTok og annet influensertull.

Anonymkode: 64145...ca1

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg litt igjen og jeg er 30 😅 blir fort lei av samme jobb, ofte etter rundt 2 år. Trenger nye utfordringer å bryne meg på. Skulle ønske jeg var mer «content» som person, finner liksom aldri roen og blir aldri nok tilfredsstilt. Utrolig irriterende.

Anonymkode: 6e9f1...dea

Skrevet

Har dere ikke lyst eller tid til å prøve hobbyer?

Anonymkode: 10463...31e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nådd karrieremålene mine og er 57 år. Jeg holder på å dø av kjedsomhet. Har to i og for seg spennende og godt betalte jobber. Hva gjør jeg egentlig? Har prøvd å kaste meg inn i studier på si. Har barn hjemme, drømmehuset osv.  Jeg blir utmattet av kjedsomhet 

Med to jobber og to barn boende hjemme (alder på barna har jo litt å si...), og har tid til studier på siden....det kan hende at du er single og har valgt bort venner og en mann? 

- Reiser du til utlandet på en fritur årlig? 

- Angående studier: Har du mastergrad da? 

Å kjede seg er sunt. Det behøver ikke å skje noe.

Anonymkode: 1666c...21b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har dere ikke lyst eller tid til å prøve hobbyer?

Anonymkode: 10463...31e

Hvorfor tro at TS er en "dere"? Jeg antok hun er selvvalgt single.

Anonymkode: 1666c...21b

AnonymBruker
Skrevet

Jøss,trodde ikke din generasjon ante hva kjedsomhet er.

Anonymkode: 99984...f51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...