AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #1 Skrevet 47 minutter siden Jeg har nådd karrieremålene mine og er 57 år. Jeg holder på å dø av kjedsomhet. Har to i og for seg spennende og godt betalte jobber. Hva gjør jeg egentlig? Har prøvd å kaste meg inn i studier på si. Har barn hjemme, drømmehuset osv. Jeg blir utmattet av kjedsomhet Anonymkode: fab31...ea3
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #2 Skrevet 42 minutter siden Hvordan er det mulig å kjede seg når verden er som den er? Det Finnes millioner av mennesker og dyr som trenger hjelp. Blu frivillig et sted?! Anonymkode: 4585c...0ba
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #3 Skrevet 41 minutter siden Traumet ditt er at du hele tiden må oppnå noe. I stedet bør du øve deg på å nyte øyeblikket, være til stede i livet ditt i hverdagen og fylle den med innhold du finner mening i. Anonymkode: bf546...e26
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #4 Skrevet 39 minutter siden For meg er det helt uforståelig at noen kan kjede seg. Kjedelige mennesker kjeder seg. Lær deg noe nytt, les en bok, hør en podcast, start å trene. Masse du kan gjøre. Men du er nok et tomt og hult menneske som jager etter det neste hele tiden. Selv jobber jeg deltid og har små barn. Kjeder meg så og si aldri. Anonymkode: 989f8...5a5
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #5 Skrevet 39 minutter siden Men hva har du lyst til å gjøre, da? Har du ikke noen hobbier? Tilbringe tid med barna dine? Anonymkode: 2bc22...7ba
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #6 Skrevet 35 minutter siden Etter sånn jeg leser det så er jobb. Karriere og utdanning viktig for deg. Men det er jo drit kjedelig🤪 skjønner godt at du kjeder deg. Finn heller noe som kan utfordre deg sikkerlig. Trene til et maraton. Bestem deg for en lang fjelltur. Lær å ridd på hest. Jobb og karriere er jo drit kjedelig🤪 Anonymkode: e3b08...ff1
makteslosmakt Skrevet 34 minutter siden #7 Skrevet 34 minutter siden Begynn med friluftsliv og ekspedisjoner hver ferie. Bruk hverdagen til å trene deg opp til ekspedisjon. Kjøp høyaktivitetshunder som krever at livet handler om dem. Fallskjerm, bungee, terrengsykling, dykking, sykling fra Nordkapp til Afrika 1
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #8 Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har nådd karrieremålene mine og er 57 år. Jeg holder på å dø av kjedsomhet. Har to i og for seg spennende og godt betalte jobber. Hva gjør jeg egentlig? Har prøvd å kaste meg inn i studier på si. Har barn hjemme, drømmehuset osv. Jeg blir utmattet av kjedsomhet Anonymkode: fab31...ea3 Nei nei! KJEDELIG? Slutt opp da 😀 Har du god helse, har du tid til overs og eventuelt hvor mye? Jeg ville ha kjøpt meg en terrengsykkel! Reist. Dratt på eventyr. Lært meg noe nytt. Begynt å jakte. Vet ikke hva du interesserer deg for.. Begynn med landeveissykling. Kan ramse opp hva jeg selv har lyst til, hva jeg har bedrevet tidligere og ellers hva jeg gjør i «kjedsomme» stunder. Nå er tid det største problemet for min del. Disclaimer: Kjøring av crosser er forbudt på fjellet med mindre du er på privat grunn. Ikke at jeg tror du blir å gjøre det likevel, men greit om andre på egen alder og yngre ikke blir oppfordret til noe ulovlig 😅 - Crosser og ATV. - Landeveissykling. - Dykking. -Kajakk. Padling. -Fjellturer. -Orientering. -Golf. -Discgolf. -Brettspill. -Sjakk. -Svømming. -Programmering. -Løping. -Terrengsykling. -Klatring. -Chess (app). -Jakt. -Randoee. -Slalom. -Snowboard. -Turn. -Fotball. -Ommøblering. -Oppussing. -Hageprosjekt. -Bygg et nytt møbel. -Se på en spennende dokumentar. -Lære et nytt instrument. -Kjøre båt. - Fiske.Ferskvann eller sjøvann. -Vannscooter. -Snøscooter. Anonymkode: c397f...f20 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå