Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

IMG-20260930-150049.png

Anonymkode: 24a11...97c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gå i hva du vil, har ingenting å si! Jeg synes det er helt normalt og det virker som en som tar vare på seg selv som går i truser. Bare legg merke til hvordan hun andre svarte deg, utifra måten hun kommenterer på ting og formulerer seg selv. Sier ekstremt mye om hvordan hun er som menneske🤭 Damer som liker truser på menn virker som de eneste normale kvinnene på slike tråder som dette😅

Anonymkode: 59c6b...378

😂

Anonymkode: 6ebe0...2ac

• Liker 1
Skrevet

Orker ikke bruke boxer, verken mannlige og kvinneleg. Jeg bruker bare dametruser av ulike typer, men Slogi er bra.

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker truse på menn, men har ikke fått min kjæreste gjennom snart 8 år til å gå med de.

Det er superhot.

Anonymkode: c5b6a...260

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er så stygt, særlig hvite 🤢 Vi elsker serien Klovn, men jeg klarer ikke når han brillefransen (husker ikke navn) stiller i sine hvite, stygge truser og skal ha seg damer 😅

Anonymkode: e55dc...739

Han går ikke med truse.

Anonymkode: c5b6a...260

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2026 den 12.40):

Nei.

Synes det er skikkelig kvalmende. 

Menn i speedo også. Forferdelig grusomt.

Da jeg var ung hadde jeg en kompis som hadde slike. Så til han at hadde jeg blitt med han hjem fra byen og sett den hadde jeg snudd og gått hjem.

Er bare noe med det som skriker ekkelt til meg.

Hva i allverden er galt med speedo badebukse da? Bedre å svømme i - og holder på mye mindre kaldt vann når man går inn i badstua.. Og for å være ærlig tror jeg kanskje det er du som har utfordringer hvis du synes badebuksa mi er ekkel.. 

Anonymkode: b53e6...fc4

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva i allverden er galt med speedo badebukse da? Bedre å svømme i - og holder på mye mindre kaldt vann når man går inn i badstua.. Og for å være ærlig tror jeg kanskje det er du som har utfordringer hvis du synes badebuksa mi er ekkel.. 

Anonymkode: b53e6...fc4

Har ingen utfordringer med det. Merkelig så fornærmet folk skal bli fordi man synes ett plagg er kvalemde og ekkelt.

Ser jeg deg på stranden med speedo, så humrer jeg og snur meg. Verre er det ikke.

Må slutte å legge din person i plagget. Dette handler lm hva man synes om ett dødt objekt nlen velger å ikke seg. 

Og med bakteppet at jeg ble skesulet misbrukry dom barn av mann i truse, ja så misliker jeg plagget. Helt uten at det gir meg noen problemer når jeg ser det.

Ord som kvalmende er altså beskrivende, ikke nødvendigvis at jeg får oppkast i munn av det.

Også må du få humre av mine knalloransje badesko, som jeg bruker.

Slutt å legg så mye person i noe så lite som plagg. 

Andres meninger om plagg kan da umulig være viktig for deg, finnes ikke viktig for meg. Går i hva jeg trives i, samme hva alle andre måtte mene.

Tror jeg logger av KG frem til høstferien er over. Så mye overreaksjoner det er her nå er rett og slett litt skremmende ( nei jeg blir ikke redd, det er bare ett ord som utrykker hva jeg mener, ikke hva jeg føler).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Santo skrev (På 29.9.2026 den 21.54):

Hei!

Jeg er Mann (26), og foretrekker briefs (de på bildet under), istedet for boxer. Det er som dag og natt iforhold til komfort, sitter blant annet mye bedre på kroppen. 
Så til alle dere kvinner som er sånn ca på min alder (under 30), hva tenker dere om dette? Har skjønt det er mange damer der ute som har sterke preferanser for hva man burde ha på seg og hva man ikke burde ha på seg. 
Hvordan hadde du personlig respondert til en fyr som bruker dem. Og hva tenker dere generelt om det?

personlig har jeg bare fått med meg at det tydeligvis er noe negativt rundt det, som jeg ikke helt har skjønt, det er jo bare en truse😅

157843300_5_720x928.webp?w=1920&q=75

Synes det er veldig turn-off 

Anonymkode: ec794...76d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri skjønt greia med preferanser på undertøy. Det synes jo ikke til vanlig, og skal man ha sex så skal det av så fort som mulig. Det kunne ikke brydd meg mindre om dama brukte string eller boxere, det er virkelig ikke relevant for tiltrekningen for min del. Bruk det man synes er mest praktisk og komfortabelt er mitt tips, for begge kjønn. Det gjelder forresten badetøy også. Synes det er merkelig at så mange damer har sterke preferanser på dette området. 

Eneste kravet for min del er at det er helt og rent. Men det gjelder for alt tøy. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun som sitter og skriver dette her virker jo helt skada. Dessverre får hun det til å virke som at hun representerer mange kvinner men sannheten er at de aller fleste kvinner (hvertfall de som er normale) synes det er helt greit og helt vanlig å gå med truse. Personlig synes at det kan være ganske pent, jeg liker hvordan trusa sitter på rumpa til menn.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun som sitter og skriver dette her virker jo helt skada. Dessverre får hun det til å virke som at hun representerer mange kvinner men sannheten er at de aller fleste kvinner (hvertfall de som er normale) synes det er helt greit og helt vanlig å gå med truse. Personlig synes at det kan være ganske pent, jeg liker hvordan trusa sitter på rumpa til menn.

Nå må du gi deg. Når man må gå til angre på en person fordi de har en mening om ett PLAGG, da kan man kanskje snakke om skadet.

Nei, jeg får det ikke til å virke som noe, jeg snakker for meg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du spurte etter svar fra kvinner undee 30, men vil bare si at jeg er over 30 og syns truser er helt greit. Bryr meg ikke så lenge de ikke er slaskete/hullete/ekkel. Syns tilogmed truser kan være litt hot, sammenlignet med en boxer som bare henger og slenger.

Anonymkode: 7ff9a...fee

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri ofra en tank rundt at det skulle være noe merkelig eller rart. Ikke litt engang. Boxer er selfølgelig det alternativet man ser oftere, men det gjør ikke truse til noe mer uvanlig. Om en mann hadde gått i truse hadde jeg reagert på lik linje som om han gikk i bokser, og det er venninnegjengen min også enig med. Kjenner jeg blir overgitt over mitt eget kjønn av og til. Jeg er helt enig, det er ikke trusa som det er noe rart med, det er heller de få damene som sitter i tråder som det her, og kommenterer slike ting som det, som det er noe rart med. Og det kommer fra dame selv, J23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn med stor M bruker ikke slike truser, andre menn kan bruke hva de vil.

Anonymkode: aacb4...311

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Menn med stor M bruker ikke slike truser, andre menn kan bruke hva de vil.

Anonymkode: aacb4...311

En mann med stor M bruker det undertøyet som hang rett foran trynet på ham i matbutikken den dagen alt han hadde hjemme var så utslitt at selv han innså at noe måtte gjøres.

Han rasket med seg en fempakning uten å bøye seg, strekke seg eller sammenligne noe som helst. Boxer, brief, hipster, truse eller hva faen det heter, fullstendig likegyldig. Så lenge det passer, dekker det viktigste og kommer i fempakning, er saken avgjort.

Mote, snitt, kolleksjoner og annet fjas får andre holde på med.

Så er det bare å håpe at de holder i ti år, for han har ingen planer om å ofre seg en ny tur på Rema etter undertøy før det er absolutt nødvendig ;)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.9.2026 den 14.27):

Folk er forskjellige, bare man ikke synes truser er ekle mener du?

Merkelig at akkurat hva man synes om en truse er noe folk reagerer på😂

Nå har jeg ikke sett en truse siden gutrungen var 5 år, som er 20 år siden. Truse på små barn er så klart ikke ekkelt, da er det undertøy.

Forklaringen på at jeg synes truse på voksne menn wr kvalmende og ekkel ahr nok mye med at jeg ble seksuelt misbrukt som bafn, ja av en mann i truse,mørkr hår på hode og brystet og skjegg.

Gjett hva mer jeg finner lite tiltrekkende?

Men då er det jo ei god forklaring. Har lite med trusene å gjere, egentlig...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...