Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er Mann (26), og foretrekker briefs (de på bildet under), istedet for boxer. Det er som dag og natt iforhold til komfort, sitter blant annet mye bedre på kroppen. 
Så til alle dere kvinner som er sånn ca på min alder (under 30), hva tenker dere om dette? Har skjønt det er mange damer der ute som har sterke preferanser for hva man burde ha på seg og hva man ikke burde ha på seg. 
Hvordan hadde du personlig respondert til en fyr som bruker dem. Og hva tenker dere generelt om det?

personlig har jeg bare fått med meg at det tydeligvis er noe negativt rundt det, som jeg ikke helt har skjønt, det er jo bare en truse😅

157843300_5_720x928.webp?w=1920&q=75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

undertøyet synes jo ikke, og det er noe du kan velge selv. Komfort er viktigre enn å gå slik andre mener at du skal gå under klærne. Snu det andre veien. Menn vil at kvinner skal bruke hofteholder med steømper og korsett. Men selv om menn vill at kvinner skal gå med mest mulig sexy undertøy, er det sjeldent at de bruker det. Fordi de går med det de er komfortable med og tar styringen over undertøyet sitt selv. Det burde du også gjøre.

Anonymkode: 24a11...97c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Synes det er skikkelig kvalmende. 

Menn i speedo også. Forferdelig grusomt.

Da jeg var ung hadde jeg en kompis som hadde slike. Så til han at hadde jeg blitt med han hjem fra byen og sett den hadde jeg snudd og gått hjem.

Er bare noe med det som skriker ekkelt til meg.

Anonymkode: 6ebe0...2ac

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei.

Da jeg var ung hadde jeg en kompis som hadde slike. Så til han at hadde jeg blitt med han hjem fra byen og sett den hadde jeg snudd og gått hjem.

Går du selv i undertøy som kompisen din synes er kjempesexy også? Slik at han ikke hadde snudd om han ble med deg fra byen? Eller bruker du det du selv synes du føler deg vel i? Håper du synes det er greit at han kan være med å bestemme hva slags undertøy du kan bruke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd at en kvinne bryr seg om hva slags undertøy jeg bruker 

Anonymkode: 893ee...524

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg virkelig ikke. Hvis jeg skal se den trusa er det vel i den forbindelse at den uansett skal av. 

Anonymkode: 4a80c...020

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

undertøyet synes jo ikke, og det er noe du kan velge selv. Komfort er viktigre enn å gå slik andre mener at du skal gå under klærne. Snu det andre veien. Menn vil at kvinner skal bruke hofteholder med steømper og korsett. Men selv om menn vill at kvinner skal gå med mest mulig sexy undertøy, er det sjeldent at de bruker det. Fordi de går med det de er komfortable med og tar styringen over undertøyet sitt selv. Det burde du også gjøre.

Utrolig bra svar

AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg boxer ser mye bedre ut og er mye mer sexy, men samtidig er det aller viktigste hvordan du føler deg med det selv. Hvis jeg virkelig var interessert i en mann, hadde ikke trusa vært en dealbreaker (så lenge den er ren). 

Anonymkode: 16f7f...bc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Går du selv i undertøy som kompisen din synes er kjempesexy også? Slik at han ikke hadde snudd om han ble med deg fra byen? Eller bruker du det du selv synes du føler deg vel i? Håper du synes det er greit at han kan være med å bestemme hva slags undertøy du kan bruke.

Hvs har det å si?  Hva jeg går i mener jeg. 

Her var spørsmålet  hva man synes, svaret gav jeg. 

Har snakket om truser med venninner. Ingen synes de gir noe positivt til en kropp. 

Hadde kompisen sagt det samme hvis jeg lukket opp døren i bestemorstruser så hadde det gått greit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trusa skal gjøre en jobb, fange avføringsrester og urinrester så buksa ikke skal bli ødelagt, og holde ting på plass. Hvis man tenker på det sånn så hvorfor ikke velge det som er mest praktisk, og ikke minst deilig å ha på. 

Ikke hør på alle disse kvinnene som mener på ditt og datt, det er mange kvinner der ute som er syke i hodet sitt(menn også). Så kan du jo se på det sånn, en rask og effektiv måte å se på hvordan type menneske hun er. Hvis hun reagerer på trusa så er hun mest sannsynlig ikke verdt å beholde uansett🤭 sier litt om verdiene til et menneske, hvis det er takk og farvel på grunn av en truse

Anonymkode: 59c6b...378

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trusa skal gjøre en jobb, fange avføringsrester og urinrester så buksa ikke skal bli ødelagt, og holde ting på plass. Hvis man tenker på det sånn så hvorfor ikke velge det som er mest praktisk, og ikke minst deilig å ha på. 

Ikke hør på alle disse kvinnene som mener på ditt og datt, det er mange kvinner der ute som er syke i hodet sitt(menn også). Så kan du jo se på det sånn, en rask og effektiv måte å se på hvordan type menneske hun er. Hvis hun reagerer på trusa så er hun mest sannsynlig ikke verdt å beholde uansett🤭 sier litt om verdiene til et menneske, hvis det er takk og farvel på grunn av en truse

Så du trenger ikke tenne på den du blir med hjem fra byen?

Hva en man elsker går i og hva man ser på andre er forskjellige ting.

Om man reagerer på ett plagg eller hårfarge er da akkurat det samme.

Alle har preferanser, man må få lov å si sine. Man er ikke ett dårlig mennedke fordi mab synes truser på voksne menn er ekkelt. For meg er det små barn som bruker slikt. Sier seg selv da at man ikke finner det tiltrekkende.

Når noen spør så vil de ha svar. 

Men man skal kanskje bare svare hvis man synes slikt er lekkert?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du trenger ikke tenne på den du blir med hjem fra byen?

Hva en man elsker går i og hva man ser på andre er forskjellige ting.

Om man reagerer på ett plagg eller hårfarge er da akkurat det samme.

Alle har preferanser, man må få lov å si sine. Man er ikke ett dårlig mennedke fordi mab synes truser på voksne menn er ekkelt. For meg er det små barn som bruker slikt. Sier seg selv da at man ikke finner det tiltrekkende.

Når noen spør så vil de ha svar. 

Men man skal kanskje bare svare hvis man synes slikt er lekkert?

Ekkelt faktisk. Hvis en kvinne er så kontrollerende på meg at  hun skal styre hva slags underbukse jeg bruker, da er det virkelig et rødt flagg. Da kan man bare tenke seg hva annet personen skal detaljstyre. Jeg synes bunad er skikkelig flott på kvinner. Så min kone går med det hver dag...

Jeg går i akkurat det undertøyet jeg vil. Fra tanga om sommeren når det er på det varmeste, til lange underbukser om vinteren når det er på det kaldeste. Mitt eget valg av undertøy går på hva som er praktisk og behagelig å gå med. Kona legger seg heldigvis ikke på sofaen i protest. Ikke detaljstyrer hva hun skal ha på seg heller. Aner ikke hva hun skulle ha på seg for at jeg skylle synes det var ekkelt.

• Liker 2
Skrevet

Det er laaangt nede på listen over hva kvinner bryr seg om. Har tilgode å høre verken positive eller negative kommentarer på undertøyet, i motsetning til andre plagg, så dette er uinteressant for de fleste 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Morpheus skrev (1 minutt siden):

Ekkelt faktisk. Hvis en kvinne er så kontrollerende på meg at  hun skal styre hva slags underbukse jeg bruker, da er det virkelig et rødt flagg. Da kan man bare tenke seg hva annet personen skal detaljstyre. Jeg synes bunad er skikkelig flott på kvinner. Så min kone går med det hver dag...

Jeg går i akkurat det undertøyet jeg vil. Fra tanga om sommeren når det er på det varmeste, til lange underbukser om vinteren når det er på det kaldeste. Mitt eget valg av undertøy går på hva som er praktisk og behagelig å gå med. Kona legger seg heldigvis ikke på sofaen i protest. Ikke detaljstyrer hva hun skal ha på seg heller. Aner ikke hva hun skulle ha på seg for at jeg skylle synes det var ekkelt.

Mannen min må gå i akkurat hva han vil.

Her snakker jeg om å bli med noen hjem.

Skriver til og med i at hva den man elsker går med ikke betyr noe..

Man må da kunne skille det ene fra det andre.

At truser i mitt hode  forbindes med barn, betyr ikke at mannen jeg elsker og har tent på i mange år skulle bli ekkel hvis han begynner med truser eller at jef ville sett på han som ett barn.

Mefkelig man skal tolke til og med når ting står rett ur.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei.

Merkelig. Eg forstår ikkje kva problemet er. OK, klede kan vere sexy eller mindre sexy, men undertøyet er ikkje akkurat det eg legg merke til på byen. Og eg hadde ikkje snudd om ein mann hadde på seg verken truse eller boxer, så lenge plagget er heilt og reint. 

Folk er forskjellige, og likar forskjellige ting. Litt drastisk å seie at eit klesplagg er kvalmende. Og det er stor forskjell mellom ei truse (som du sjelden får sjå) og ein speedo som alle blir presentert for.

Min kjære har ein aversjon mot boxere, han opplever det som for mykje stoff som krøllar seg under buksa og ikkje held på plass sakene, så han har alltid truse...

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere burde gå i sånn truse- og speedo. 

Anonymkode: 8f3ff...e3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fjaselina skrev (7 minutter siden):

Merkelig. Eg forstår ikkje kva problemet er. OK, klede kan vere sexy eller mindre sexy, men undertøyet er ikkje akkurat det eg legg merke til på byen. Og eg hadde ikkje snudd om ein mann hadde på seg verken truse eller boxer, så lenge plagget er heilt og reint. 

Folk er forskjellige, og likar forskjellige ting. Litt drastisk å seie at eit klesplagg er kvalmende. Og det er stor forskjell mellom ei truse (som du sjelden får sjå) og ein speedo som alle blir presentert for.

Folk er forskjellige, bare man ikke synes truser er ekle mener du?

Merkelig at akkurat hva man synes om en truse er noe folk reagerer på😂

Nå har jeg ikke sett en truse siden gutrungen var 5 år, som er 20 år siden. Truse på små barn er så klart ikke ekkelt, da er det undertøy.

Forklaringen på at jeg synes truse på voksne menn wr kvalmende og ekkel ahr nok mye med at jeg ble seksuelt misbrukt som bafn, ja av en mann i truse,mørkr hår på hode og brystet og skjegg.

Gjett hva mer jeg finner lite tiltrekkende?

AnonymBruker
Skrevet

Det er så stygt, særlig hvite 🤢 Vi elsker serien Klovn, men jeg klarer ikke når han brillefransen (husker ikke navn) stiller i sine hvite, stygge truser og skal ha seg damer 😅

Anonymkode: e55dc...739

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge underbuksene er rene, uten hull og ikke er slapp i strikken, så bryr jeg meg ikke. Med det sagt så synes jeg slappe boxere med ødelagt strikk ser sjaskete og stygt ut, og har inntrykk av at truser holder seg bedre lengre.

Anonymkode: a1525...4d2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå i hva du vil, har ingenting å si! Jeg synes det er helt normalt og det virker som en som tar vare på seg selv som går i truser. Bare legg merke til hvordan hun andre svarte deg, utifra måten hun kommenterer på ting og formulerer seg selv. Sier ekstremt mye om hvordan hun er som menneske🤭 Damer som liker truser på menn virker som de eneste normale kvinnene på slike tråder som dette😅

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...