Sunbird Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #821 Del Skrevet 30. mars 2007 Takk for det, ha en fin helg du også Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 30. mars 2007 #822 Del Skrevet 30. mars 2007 Ha ei fin palmehelg Sunbird! Her i huset har vi avlyst en lenge etterlengtet fest til fordel for en rolig kveld, sånn at jeg kanskje kan ha sjanse til å bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #823 Del Skrevet 31. mars 2007 Takk for det Dallandra Får håpe du får en fin helg du også, og at du snart blir frisk. Her blir det nok også en rolig helg. Mulig vi tar en tur til byen i dag, er flere der som jeg begynner å få dårlig samvittighet for at vi ikke ha vært på besøk på lenge. I tillegg så kan det jo være greit å få unna påskehandelen også. Men vi får se, det ser jo ut til å bli fint vær i dag også, så da hadde det jo vært litt godt å være hjemme for å få gjort litt utenfor huset her Ha en fin palmehelg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. april 2007 Forfatter #824 Del Skrevet 1. april 2007 Det ble bytur på oss i går ja, etter mye om og men. Fikk handlet det meste til påske i allefall. Også fikk jeg tak i nye støvler til lillejenta, dongeribukse til meg og noen t-skjorter som jeg kan bruke på jobb. Kunne godt ha tenkt meg og shoppet litt mer,men fornuften grep heldigvis inn og stoppet meg der. Får vente til neste lønning har kommet, for det meste av denne lønna forsvant jo i det store sluket med regninger. Æsj, det er så kjipt,men sånn er det vel til flere på denne tiden. Kan heldigvis juble litt for at både sambo og jeg fikk igjen penger på skatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. april 2007 Forfatter #825 Del Skrevet 1. april 2007 Er inn en liten tur, må vel lage noe middagsmat snart. Ute er det herlig vår vær, ikke så mye sol,men det er fin temperatur. Holder fortsatt på å rake i hagen. Våren er bestandig slitsom når man har stor hage. Men vi finner vel enden i år også. Er litt sånn på sambo nå, kunne virkelig ha tenkt meg litt mer hjelp både inne i huset og ute,men det virker ikke som om han skjønner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. april 2007 Forfatter #826 Del Skrevet 1. april 2007 Ble ikke ferdig med å rake i hagen i dag heller. Og nå melder de regn til påskeferien her, så da går det vel en stund før jeg omsider blir ferdig. Også i år har jeg veldig mye planer for ting som jeg har lyst til å gjøre i hagen. Men det blir vel ikke gjennomført kjenner jeg meg selv rett. Skal prøve å få til noe av det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. april 2007 Forfatter #827 Del Skrevet 1. april 2007 Da er det vel på tide at jeg finner sengen. Er fortsatt tre dager på jobb før det blir påskeferie på meg. Gleder meg virkelig til å ha noen dager med fri, det skal bli godt. Men nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 9. april 2007 Forfatter #828 Del Skrevet 9. april 2007 Uff da så dårlig jeg har væ til å oppdatere her men jeg har vært innom å lest littuten å legge igjen å mye spor. Nå har jeg virkelig nytt å hatt påskeferie. Har ikke lagt noen planer, bare tatt ting etterhvert. Nå har dt jo vært skielig dritt vær også da, så vi har vært mye inne. Ute er det jo blitt full vinter igjen(til mannen`s store glede, for nå fikk han endelig prøvd firehjulstrekkerenpå bilen) I dag har vi nydelig vær så i dag skal vi ut på tur og prøve å få grillet noe av alle de pølsene vi handlet til påske. Få prøve meg på en oppdatering en kveld til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 9. april 2007 #829 Del Skrevet 9. april 2007 Ha en nydelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. april 2007 Forfatter #830 Del Skrevet 12. april 2007 Ha en nydelig dag! ← Takk for det Dallandra. Hadde forresten en strålende dag. Knall sol og vi ute på tur. Fikk grillet pølser og spist kvikklunsj. Og barna fikk prøvd seg noen runder på akebrettet. På ettermiddagen var vi på bursdag til oldefar. Så da fikk vi unna den siste dagen i ferien også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 12. april 2007 Forfatter #831 Del Skrevet 12. april 2007 Er blitt forkjøla igjen. Synes ikke det er lenge siden sist, men men lite å gjøre noe med. Så formen er noe redusert. Men jeg har faktisk vært å trent to kvelder denne uken. Skal nemelig nok en gang prøve å gå ned noen kilo. Får prøve å komme ordentlig i gang når formen er blitt litt bedre. Nå blir det meste litt tungt. Er sliten for tiden,men det blir vel bedre etterhvert. Har lite overskudd til kg nå,men kommer nok sterkere tilbake senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 13. april 2007 Forfatter #832 Del Skrevet 13. april 2007 Endelig fredagskveld og helg. Hadde tenkt å ta det veldig med ro i helgen. Men nå ser det ut som om det blir bytur i morra. Min mormor har hatt litt skrantene helse den siste tiden og i går så ble hun lagt inn på sykehuset. Så da må jeg ta meg en tur å besøke henne. Så da går vel morgen dagen med i byen. Har litt husarbeid som jeg er kommet på etterskudd med,men det får vi ta en annen dag i steden. Søndag er det ny bursdag på oss, da er gamleste tante barnet 16 år. Utrolig hvor fort tiden går Nå blir det vel ikke lenge til jeg finner sengen, merkes at jeg har vært oppe kl6 denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 15. april 2007 Forfatter #833 Del Skrevet 15. april 2007 Så går denne helgen mot slutten også. Utrolig hvor fort tiden går når man har fri. Neste uke har jeg kveldsarbeid, så alt husarbeidet som jeg er på etterskudd med, får jeg prøve å få unna i løpet av uken. Har som mål å komme meg ut på trimtur et par dager også. Har vært ute og gått i dag, så da er jeg i hvertfall i gang igjen. Nærmer seg jo bryllup med storm skritt nå, og de kiloene jeg tenkte å kvitte meg med begynner det å haste litt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 18. april 2007 Forfatter #834 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har vært flink denne uka, har fått unna husarbeidet som jeg har hengt etter med. I går var jeg tilogmed ute og gikk tur i en time. Og i dag har jeg vært på trimrommet på jobb og trent litt føler meg sprek akkurat nå. Er to andre fra jobb som også er med og trener, så da er det litt enkler å komme seg ut. Håper bare vi klarer og fortsette like bra som vi har begynnt. Og i natt så har det kommet snø igjen. Blir så lei, jeg vil har vår og sommer nå Den er ganske bløt da, så går vel snart over til regn. Men jeg vil ha sol og fint vær. Ellers så har vi omsider fått skrevet ut innbydelsene til bryllupet. Så nå gjenstår det bare å få kuttet de opp og sendt dem. Har som må å bli ferdig med det i løpet av uka her, så får vi sendt de neste uke. edit: det siste avsnittet der hører vel hjemme i bryllupsdagboka mi.... Endret 18. april 2007 av Sunbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 19. april 2007 #835 Del Skrevet 19. april 2007 Ikke noe kjekt med snø etter påske. Da skal det være VÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 19. april 2007 #836 Del Skrevet 19. april 2007 Bare vent til neste år, da får vi masse snø etter påske. Og april blir laaaaang!!! Tidlig påske? Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. april 2007 Forfatter #837 Del Skrevet 20. april 2007 Ikke noe kjekt med snø etter påske. Da skal det være VÅR! ← Multi, hyggelig å se deg her igjen. Så enig, så enig. Vi har jo ikke hatt så mye snø i vinter, snøen kom jo sent,men nå er det altså nok. Vil ha vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. april 2007 Forfatter #838 Del Skrevet 20. april 2007 Bare vent til neste år, da får vi masse snø etter påske. Og april blir laaaaang!!! Tidlig påske? Oh yes! ← Dallandra Uff gidder ikke å tenke på hvordan det blir til neste år nå hvertfall, har nok med i år. Hadde ett lite håp i går om at det var vår igjen,men det håpet er blitt knust i løpet av natten. For når jeg kjørte hjem fra jobb i natt så snødde det igjen. Og ute er det nok en gang hvitt. I tillegg blåser og fyker det. Ikke mye om minner om vår hvertfall. Best å holde seg inne i dag. Er hvertfall veldig glad for at vi ikke har lagt om til sommerdekk ennå. Hørte på radioen at de advarte folk mot å kjøre på sommer dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. april 2007 Forfatter #839 Del Skrevet 20. april 2007 Har fridag i dag. Utrolig godt. Har lille jenta hjemme fra bhg i dag, hun har nemelig fått vannkopper så da blir de nok noen dager på oss hjemme før hun kan bhg igjen. Det skal bli litt av en prøvelse, for hun er ikke av den tålmodige typen. Vi får vel ta hver vår dag hjemme med henne jeg og sambo, og kanskje kan svigermor passe henne en dag også. Vi får se hvordan dette uvikler seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 20. april 2007 Forfatter #840 Del Skrevet 20. april 2007 Så var det endelig fredagskveld. Har lagt veldig lite planer for denne helgen. Vi får vel prøve å få ryddet litt i rotet rundt omkring i huset her. Det har en tendens til å hope seg opp rundt omkring. Samtidlig er jo lille jenta syk, har sovet en dupp i dag til og med. Hadde feber i ettermiddag. Håper dette går fort over, for det er ikke noe hyggelig med sykt barn i huset. Ønsker alle som er innom en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå