Sunbird Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #721 Del Skrevet 25. februar 2007 Glemte forresten å fortelle at sambo fikk jobben han søkte på Men han har visst ikke helt bestemt seg for om han skal takke ja ennå. Han har jo også fått et tilbud fra der hvor han er nå (er "innleid"). Han er ikke helt fornøyd med lønnstilbudet derifra da,men så vet han heller ikke hva lønnen blir i den andre jobben. Regner med det blir så han takker ja til den jobben han søkte på hvis de blir enige om lønnen da. For meg så har det jo ingen ting å si,bare han blir fornøyd. Blir uansett spennende å følge med i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. februar 2007 #722 Del Skrevet 26. februar 2007 Så flott! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 26. februar 2007 #723 Del Skrevet 26. februar 2007 Det var gode nyheter! Innrømmer at jeg er pitteliltt nysgjerrig på hvor hen dere bor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 26. februar 2007 #724 Del Skrevet 26. februar 2007 Så fantastisk at han nå kan velge mellom jobber. Men ganske vanskelig også da. Skjønt en god mulighet til å forhandle lønn. (Men det er jo 30 dager mellom hver lønningsdag da, det er i grunnen de som teller mest). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #725 Del Skrevet 26. februar 2007 Så flott! Ha en fin dag! ← Ja det er flott, det virker som om ting virkelig går vår vei nå Har hatt en lang dag på jobb, jobbet en time overtid også. Greit å benytte seg av muligheten når jeg ikke har noen barn hjemme. Forresten så har det vært en fin dag på jobb, vi ler mye så jeg skal vikelig ikke klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #726 Del Skrevet 26. februar 2007 Det var gode nyheter! Innrømmer at jeg er pitteliltt nysgjerrig på hvor hen dere bor.... ← litt for gode nyheter. Sambo har sagt delvis ja til den ene jobben, ska i møte i løpet av uka for å bli enige om lønn. Nysgjerrig du ja... hm, jeg får vel sende deg en pm da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #727 Del Skrevet 26. februar 2007 Så fantastisk at han nå kan velge mellom jobber. Men ganske vanskelig også da. Skjønt en god mulighet til å forhandle lønn. (Men det er jo 30 dager mellom hver lønningsdag da, det er i grunnen de som teller mest). ← Vi har jo begynnt å skjønne at han er veldig heldig nå, hadde jo ikke regnet med å få jobben han søkte på en gang, og at han da får ennå ett tilbud er jo bare helt topp. Blir spennende å se hva som kommer ut av møtene denne uken også. Kanskje det blir litt press på de andre også, slik at de også kommer med ett bedre tilbud. Kjenner godt til at det er dagene mellom lønning som er av betydning, føler jo bestandig at vi er blakk like før lønn. Hm, kanskje vi må skjerpe oss og bli flinkere til å planlegge litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #728 Del Skrevet 26. februar 2007 Nå er det vel på tide gå å sette på ei maskin med klær, før jeg order meg for å dra på trening. Har jo ikke noen god unnskyldning til å ikke dra i dag, så da er det vel bare å hoppe i det. (jeg synes jo som regel at det er veldig greit når jeg først har kommet meg avgårde...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #729 Del Skrevet 26. februar 2007 Da var treningen unna gjort og jeg føler meg kjempe sprek Nå skal jeg følge med resten av farmen, før jeg tar en rask dursj og sløver videre i sofaen resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #730 Del Skrevet 28. februar 2007 da har sambo fått ny jobb de ble den jobben han søkte på, så da begynner han i ny jobb 2mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. februar 2007 #731 Del Skrevet 28. februar 2007 Så gøy! Så bra! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #732 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, ikke sant? vi er veldig fornøyd her nå.Blir jo en liten lønns økning også, og det kommer jo alltid godt med. I tillegg så får han hjemme kontor med utstyr, div kursing samt noen vakter som blir betalt i tillegg til den ordinære lønnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #733 Del Skrevet 28. februar 2007 Da skal jeg straks gå å finne sengen. Det er jammen meg slitsomt å begynne å jobbe igjen. Var å hentet barna hos mormor og morfar i går. Så da var vinterferien over for denne gang. Eller ikke helt da. Guttungen har vært hos farmor og farfar i dag mens lille jenta har vært i bhg. Guttungen ble igjen hos farmor ha da, så da blir det noen dager på vinterferie hos farmor og farfar også. Men nå må jeg gå å få vekk noen klær her før jeg finner sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 1. mars 2007 #734 Del Skrevet 1. mars 2007 God morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. mars 2007 #735 Del Skrevet 1. mars 2007 Så bra at det har har ordnet seg med jobb! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 1. mars 2007 #736 Del Skrevet 1. mars 2007 litt her siden virtuell er det eneste jeg får lov til for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #737 Del Skrevet 1. mars 2007 God morgen!! ← Hei på deg Dallandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #738 Del Skrevet 1. mars 2007 Så bra at det har har ordnet seg med jobb! Ha en fin dag! ← ja er strålende fornøyd med jobb tilbud Dagen har så langt vært veldig fin,men slitsom, blir nok ikke noe ekstra sprell i dag heller, det orker jeg ikke. Håper du har hatt en fin dag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #739 Del Skrevet 1. mars 2007 litt her siden virtuell er det eneste jeg får lov til for tiden. ← :hoppe: du må gjerne komme inn hit å hoppe om dagene framover Abelille. Blir jo ikke fullt så sliten av denne hoppingen heller :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #740 Del Skrevet 1. mars 2007 Så var jammen meg en ny arbeidsdag over, og snart er det jammen meg helg igjen. De går absolutt mye raskere ukene når jeg er på jobb merker jeg, synes ikke det er lenge siden det var helg jeg. Tror det blir veldig godt med helg nå i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå